Moja Crvena Zvezda
ВажноДомаћи шампионатНајновијеФудбал

Божовић: Руиз не заслужује критике

Шеф стручног штаба Црвене звезде Миодраг Божовић данашњом победом против Вождовца дошао је до малог јубилеја – своје 50. победе у званичним утакмицама откада је тренер Црвене звезде.

Божовић је после утакмице сумирао виђено.

Утакмица је била тврда, виђено је доста дуела, доста борбе, али нисмо се најбоље снашли. Вождовац је имао прву добру шансу да поведе, стопостотну. Ми нисмо створили прилику за гол у првом делу игре. У наставку смо повели голом Анђелковића, и после смо чекали да се Вождовац отвори, и могли смо да дамо још неки гол, али нисмо успели. Тиме смо довели себе у ситуацију да стрепимо у последњим минутима утакмице. Вождовац уме да игра на овом терену, и честитам им на фер и спортској игри – рекао је Божовић.

Звездин тренер је упитан да прокоментарише измену Ристић – Срнић, као и партију Џона Руиза.

Ристић је обновио повреду, зато сам га заменио. Руиз се након повреде вратио и добро је одиграо, иако није физички спреман. Он је један од играча којима није пружено много времена, као што се не даје многим играчима. Критикован је а то уопште не заслужује.

Текст на сајту СД

Повезане вести

4 comments

dejo дец 5, 2016 at 22:16

Evo ti moj predlog Grofe kog od stranaca treba zadrzat u Crvenoj Zvezdi Ruiz ,Babunski ,Kanga i Fibel sad cu pojedinacno od stranaca ova cetiri Ruiz je do sad pokazao najvise u Crveno belom dresu ,Babunski treba vise da dobije sansu jer je zasluzuje itekako u Crveno belom dresu ,Kanga jeste glupost napravio u Evropi al mislim da to treba trener Crvene Zvezde Grof rijesi temperament Kangin i bice sve u redu i Fibel mislim da zasluzuje da ostane jer bi mogao da bude odlicno resenje na mjestu stopera uz naprimjer nizeg stopera ,Grofe zasto ti na sredini terena ne igraju zajedno Ruiz ,Babunski i Kanga u Crvenoj Zvezdi na nekoj utakmici a sa Fibelom bi mogao igrat neki nizi igac na mjestu stopera moj predlog Grofe sad za strance ostale bih pomenuo kratko vrlo Donald ,Le Talek ,Vijeira i Orlandic troje od cetvorice mislim na Donalda ,Le Taleka i Orlandica koji su dugo u Crvenoj Zvezdi al se ocekivalo puno vise od prve dvojice a mislim da je Orlandic drvenast premnogo dobro bi bilo stavit ove igrace na transver listi

Reply
Severac дец 5, 2016 at 17:57

Ruiz je dobar i biće još bolji samo treba ga malo istrpeti.Od ostali stranaca jedino Donald i Le Talek treba da ostanu.Kanga je velika zagonetka, dobar igrač koji može da pravi razliku ali neznam šta da mislim o njemu dali je stvarno povređen ili uvređen.Mouče, Fibel,slobodno neka idu nisu se dokazali a verovatno ni neće.Vieira nam fali ali šta se tu događa to samo on i Božović znaju.Trebaju nam kršteni štoperi pod obavezno i napadač golgeter ali pravi. A Đurđević nije bio za Zvezdu e moji stručnjaci neka nam sad daje golove. I Božović ili da razdrma ekipu da počnu da igraju kako dolikuje Crvenoj Zvezdi jer ovo sad ne liči ninašta ovakva igra nema ni glavu ni rep.Ako to nije u stanju da uradi onda Grofe zadrži dostojanstvo idi i prepusti taj posao nekome ko to bolje radi.

Reply
Sava Savanovic prvi Srpski vampir дец 5, 2016 at 11:02

Ruiz je odličan igrač, ima brzinu, tehniku, borbenost. Mlad je i treba ga ponekad i istrpeti. Biće jedan od nosilaca Zvezdine dobre igre. Imam utisak da ponekad greši jer ima preveliku želju za golom ili dobrim potezom. Samo polako, biće on ono što mi od njega očekujemo.

Reply
kastiljo дец 5, 2016 at 16:49

Slazem se…Ruiz ce sledece sezone,ako ostane,biti ono sto je prosle bio Katai…Samo sto smo mi srbi cudna nacija,strpljenje nam je na nuli!!!