Moja Crvena Zvezda
АнализеДомаћи шампионатПрипремеФудбал

„Нова Звезда“: 1.део: Велики Робијев рез

Припреме Црвене звезде ове зиме јако су специфичне. Тренер Роберт Просинечки у стручни штаб је довео једно ново лице – кондиционог тренера Радаковића. Када је реч о играчком кадру, направљен је радикалан рез, па је припремни период почео са чак дванаест званично нових играча у односу на јесен. Много, углавном прекобројних играча је отишло, уз то је и капитен је промењен.

Оно што навијаче брине су нешто лошији резултати у Анталији, што је и логично. Међутим, колико заиста разлог за бригу постоји и да ли је страх оправдан?

Једно морамо схватити сви. Ове зиме донета је велика одлука. Веома храбра и ризична. Након неколико сезона мучења и гледања у црвено-белом фудбалера који ни у једном сегменту нису заслужили да на својим грудима носе грб Црвене звезде, донета је одлука да се крене у једну нову причу. Јасно је шта је Звезди доносило успехе у прошлости. Било је то или довођење свега што вреди у домаћем фудбалу или ослањање на своју децу, која знају шта значи играти за клуб. Овога пута, Роберт Просинечки, који је и сам на такав начин прво дошао у Звезду, а затим са њом покорио свет је добио одрешене руке и задатак да коначно наш клуб подигне из пепела. Добитну комбинацију видео је у „синтези“ решења која сам поменуо. Довео је готово све доступне младе репрезентативце, странца који му је препоручен, али тек након што је прошао пробу, повратнике за које је сигуран да ће донети квалитет и за крај Звездину децу, коју је прикључио најјачем тиму.

Направио је план, видео где „шкрипи“ и шта му треба. Дакле, уз помоћ управе је довео играче за које сматра да могу вратити Звезду на стазе старе славе. Сада, следеће или за две сезоне, видећемо. Углавном, идеја је добра. Ово је дефинитивно био једини начин да се прекине агонија која траје већ пету годину заредом. Довођени су странци сумњивог квалитета, повратници из иностранства са каријером у силазној путањи и наши играчи који су иза себе имали просечне каријере, али их је нешто доводило у клуб.

Велика ствар је то што се уопште стало са тим. Кренуло се у нову причу и стварање перспективног тима, гледајући притом далеко унапред. Међутим, и ово је мач са две оштрице. Пре свега овде мислим на навијаче. Многи очекују већ у првим колима нову Звезду, лепршаву игру, лагане и убедљиве победу без проблема. Мора се схватити да је ово потпуно нови тим. Много је младих играча, доста повратника након повреда и све њих треба уиграти. Треба све скоцкати на најбољи начин, како би се дошло до добитне комбинације.

Ко је тренутно у предности и ко ће на почетку добити поверење стручног штаба? Од кога највише очекивати? Ко ће бити предводник новог тима?

(наставиће се)

Повезане вести

84 comments

fringe феб 14, 2012 at 17:36

Svako ko racinalno razmislja zna sve to o cemu si ti pisao, i u potpunosti razume. Ja sam to jos pre mesec dana rekao. Prosinecki ima celu polusezonu za uigravanje tima i prave rezultate ovog tima ocekujem na jesen. Dakle to je vreme koje mu ja kao navijac Zvezde dajem, ako u tom periodu nema pomaka zna se sta mu je ciniti. OTKAZ!!! Jedino sto Pravi navijacu ne razmisljaju racionalno vec srcem. A onda je mnogo tesko biti strpljiv. Videcemo sta ce biti, ali nadam se najboljem!

Reply
Saša феб 14, 2012 at 16:58

Није ми јасна потреба појединих људи да покажу како “све знају“. Ја нисам неко ко ће без резерве подржати било кога па и садашњу управу али упоређивати их са Топлицом и Добривојем заиста је некоректно. Далеко од тога да мислим да је сад све добро али у поређењу са оним сивилом ово је велика разлика. Такође тврдим да су нам поседње двије титуле на перфидан начин украдене у директним утакмицама са партизаном. Да не помињем срамна суђења дотичнима у осталим утакмицама (пада ми на памет Суботица). Шта би сад причали појединци да смо узели бар једну? Као огромну грешку управе видим отказ, дат на онакав начин и у онаквом тренутку, легенди клуба Пижону Петровићу. Међутим, памтим какве све коментаре сам слушао о његовом стилу игре и тактици са три задња везна. Можда неко то заборавља али ето чисто да се присјетимо. У мају ће бити избори па ћемо сви ми који смо чланови (да ли су то сви који коментаришу?) имати прилику да бирамо шта је боље за Звезду. Овако јој само штетимо стварајући неку мучну атмосферу.
Што се Робија тиче мислим да је срамота не подржати га у оваквом тренутку. Направио је рез који је требао да се направи прије 4 године. Има храброст, има визију а тврдим да има и знање. Треба му само мало среће и пуно подршке. О срећи одлучује Бог а о подршци ми. Нека се свако запита да ли му пружа довољно подршке. Подршка Робију значи подршку Звезди а не управи или њему самом.
И на крају о плаћеницима. Мени није јасно како то ти момци успијевају. Управе дођу и оду а они стално на платном списку. И код Пиксија, и код Топлице и код Добривоја. Сад и код Лукића. Уз то још и смијене двије гарнитуре које су их плаћале. Способни неки момци.
И да не заборавим. Ко то толико подржава Славољуба Муслина? Често у тандему са Џајом?!? Поштујем ја њега и као играча и као тренера. Пуно је дао звезди али он је једини звездаш који је отворено напљувао Џају и питао што њега нико није назвао лоповом.

Reply
milos феб 15, 2012 at 14:41

Vec sam to negde komentarisao – ne mogu da verujem da ste svi zaboravili da je Sale Jankovic izgubio titulu, a da nije imao nijedan poraz.Koliko se secam u klubu nije bio ni Pixi, a ni Lukic! Ko je bio?
Sto se placenika tice, cuo si vec ranije zasto Piksi nije bio dobar sa njima, aza Toplice i Den Tane uprave ,maltene nije ni bilo i on su konstantno ucenjivali klupske uprave ne bi li pruzali podrsku, na kraju su i dobili veci broj mesta u Skupstini, a sada najdirektnije se mesaju u rad Uprave i dele cuske po Marakani. Bojkot KK Crvena zvezda su prekinuli tek oove godine i to samo za domacu ligu ne bi li imali opravdanje za protekle godine, a naravno da to nije samo ABA liga, vec bi sebi uskocili u usta da su protiv Covica, a sve vreme su pricali da treba on da dodje, ali su oni ocekivali veci deo kolaca. Ali kod namazanog toga nema, pa nije on sitna riba, pa da se povija pred podignutim glasom ili pretnjama silom, jer da jeste, ne bi bio tu gde jeste sada.

Reply
ntcz феб 16, 2012 at 11:58

Vidi ovo,internet je cudo,osim sto trpi svakojake gluposti i izivljavanje,pomocu njega mozes da saznas ili uradis mnogo sto sta… Oni ludaci Anonimusi oborise sajt cije snajka,cije,e sad sto je ovo bitno po tebe… Ima nekih hakera kojima je dovoljno da neko sa svog kompa ostave negde komentar da bi mogli da dodju do IP adrese,ali za to verovatno znas,e pa vidis upravo jedan takav se zaonteresovao za tebe i ovog spamera sto samo jos nece na sajtu SPC da postavlja komentare o zlocinackom udrzivanju Lukica&Co da bi jos vise pokrali Zvezdu. E sad sto je to zanimljivo?? Dosao covek do tvoje IP adrese,saznao neke tvoje podatke i nasao te na fejsbuku,i imao je sta da vidi. Doticni je clan grupa:grobari 1970,partizan f.c. itd,itd… E sad samo jos nije razjasnjeno da li ti ovde pises iz svog kompleksa ili agitujes za nekoga,ali i to ce se saznati…
Molim za objavu komentara.

Reply
Miki ru феб 16, 2012 at 23:38

@ntcz A ti ces zbog ovih pretnji biti prijavljen policiji pa ti preti i dalje.

Reply
ntcz феб 17, 2012 at 00:02

Gde si ti video ovde pretnju? 😀
a ovo za policiju,jbg navikli smo,i sta si ti njegov drveni advokat?

Saša феб 16, 2012 at 16:11

Па нисам баш сигуран да си ме укапирао у вези “плаћеника“ али у реду, имаш своје виђење.

Reply
Velja_FCRS феб 14, 2012 at 13:38

Samo jos trenera da dovedemo i to je to !!!

Reply
veliki pravi Zvezdas феб 14, 2012 at 12:36

Evo predloga za presednika Crvene Zvezde ko treba da se kandiduje Cepter sa njim u uprave novoj treba da dodju Dzajic ,Jugovic ,Mihajlovic , Rambo Petkovic i Piksi Stojkovic da ostane Robi trener Crvene Zvezde ,kondicioni trener Crvene Zvezde Radakovic trener golmana Crvene Zvezde Ratomir Dujkovic pa onda nova uprava mora malo vise da se okrene africkom kontinentu ,aziskom kontinentu juznoamerickom i sjevernoamerickom kontinentu pa onda sto to ima u evropi

Reply
Dejan Smederevo феб 14, 2012 at 11:46

Lukic je napravio dug od 15 000 000e po priznanju samog Stefanovica a koji je objavljen na ovom sajtu gde on kaze da je dug izmedju 33 i 37 miliona eura. Pa ga niko ne tera iz kluba.Zasto ? Ukaljao ugled i ime kluba. Za tri godine vladavine dotakli smo dno na svim poljima. Gospodo Delije, zasto ne oterate Lukica koji je napravio jos veci dug i koji katastrofalno vodi klub?Zasto ne oterate jos neke ljude iz njegovog neposrednog okruzenja ? ZASTO NE OTERATE KADROVE DEMOKRATSKE STRANKE KOJI SU ZA 12 GODINA UPROPASTILI NE SAMO FUDBALSKI KLUB VEC CELO SPORTSKO DRUSTVO ?KOME I ZASTO ODGOVARA OVA ZVEZDINA PROPAST I SUNOVRAT ? Da li vam je poznato da je kadar demokratske stranke Djordje Stefanovic bivsi generalni sekretar vaterpolo kluba partizan ? Sta on trazi u Zvezdi i zasto ga je Lukic doveo u klub ? Kako je to dug narastao za jos 15 000 000e a uporno govore da ga smanjuju,gde su nam trofeji i zasto nas mali partizan godinama unazad ponizava? Zasto Lukic laze da je dug smanjen ? Ako koza laze rog ne laze,a evo i dokaza – http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2009&mm=12&dd=17&nav_id=398883 Zasto Lukic i ova najgora uprava od Zvezdinog osnivanja opet kupuju Miskovicevog igraca ?Zasto se Dzajic nije vratio u klub ? Ko je prevario Dragana Dzajica iz sadasnjeg rukovodstva povodom njegovog povratka u klub i zasto ? Zasto je Goran Vesic i dalje u klubu i daje Lukicu savete ? Zasto nije otisla cela uprava kada je to zahtevano sa severa na derbiju ? Da li upravu cini samo Adzic ? Da li stvarno mislite da se nesrecni Adzic sam pitao oko dovodjenja igraca i formiranja tima ? Naravno da nije.Zasto iz kluba ne ode bivsi clan uprave partizana, osvedoceni Zvezdomrzac i ujak simona vukcevica ? Da li zelite da Lukic opet bude izabran za predsednika,sada na mandat od pet godina,da i dalje unistava klub i zasto radite na tome ? Da li je Jankovic prodat ili cemo cuti istinu tek kada Lukic opet bude izabran ? Ugovor koji je potpisan sa Jankovicem sve govori o ovoj nesposobnoj upravi i Lukicu koji nastavljaju da besomucno lazu.Jos jedan dokaz za to je i spor koji je Milovanovic dobio, a oni su pricali sasvim desetu pricu. Zasto ?Zasto sve vise mladih igraca i Zvezdine dece ODLAZI IZ KLUBA ? Zasto Zvezdine legende,vecina njih zaobilazi Marakanu u sirokom luku i ne dolazi u svoj klub ? Zasto Lukic kaze da ce rado nekom drugom prepustiti mesto predsednika ako taj neko donese u klub 30 miliona eura ? Koliko je to novca doneo Lukic u klub pa da ima pravo da postavlja ovakve zahteve ? ISTINA JE DA NIJE UNEO NI PREBIJENOG DINARA !! Dokle cemo da slusamo lazna saopstenja iz Vesiceve kuhinje ? Koga i kako savetuje kadar demokratske stranke Miki Antonijevic i sta on uopste radi u klubu ? Zasto se iz kluba ne oteraju Radujko, Oliver Dulic,Vesic i gore nabrojan kadar demokratske stranke koji su u Zvezdu dosli za vreme Lukicevog mandata i zasto se ne oteraju iz kluba ostali mnogobrojni Zvezdini “dobrocinitelji“ ? Zasto se iz kluba ne otera Antic inace kadar sps jer je i njegov udeo u propadanju Zvezde ogroman ? Da li neko normalan zeli da ucestvuje u farsi od izbora ako samo Lukic bude kandidat ? To me podseca na kubanski scenario kada su na izborima za predsednika kube postojala dva kandidate – 1. fidel kastro 2. kastro fidel Lukic i ova losa uprava nisu doveli Gazprom vec je to uradio kadar SPS-A Petar Skundric. To je istrina. Nije tacno da je Lukic dosao u Zvezdu kada to niko nije hteo. Istina je da je bilo jos dva kandidata i da su pod velikim pritiskom odustali od kandidature. Istina je da je Lukic izabran sa mnogo sumnjivim kvorumom i da je jedan clan skupstine inace navijac sa severa “slucajno“ izasao iz sale bas kada se glasalo i tako indirektno omogucio Lukicu da bude izabran. Sada sire pricu kako nema protivkandidata ni na vidiku a to je tako jer oni tako zele. Da bi se neko kandidovao valjda je normalno da mu se kaze i da on ima uvid u to koliki je trenutni dug Crvene Zvezde jer se u protivnom niko nece i kandidovati sto ova uprava i hoce i radi na tome. ZASTO LUKIC NE ZELI DA SAOPSTI KOLIKI JE DUG FK CRVENA ZVEZDA ? Sta to on krije od javnosti ? Zasto se ne ugleda na Nebojsu Covica koji je izasao u javnost i javno saopstio koliko iznosi dug KK Crvena Zvezda na taj dan i to tacno U JEDAN EURO ? NI EURO MANJE,A NI VISE.To je istina.Najveci “uspesi“ Lukiceve uprave i njega samog su Marakana tura,moja prva utakmica,budi deo Zvezde,mts pripejd kartica “Zvezda“ za samo 200 dinara,postpejd kartica “Sever,Tokio,Bari“ pa jos dobijes i sezonsku uz taj paket i telefon za samo jedan dinar,Noc muzeja,otvaranje novih red star sopova,Proslava Barija,proslava Tokia,otvaranje kafica na zapadu,postavljanje “novog“ semafora,pisanje sramnih saopstenja,svadja sa skoro svim super ligasima…ako sam nesto zaboravio izvinjavam se.DOKLE VISE ????

Reply
realno феб 14, 2012 at 12:19

To je ono sto pokusavamo nas nekolicina da objasnimo, evo ti si sve lepo objasnio.
Lukic je vece zlo po zvezdu od Toplice i Dobrivoja zajedno, samo sto se izjasnjava kao veliki srbenda i sve koji su protiv njega etiketira kao izdajnike i kao placenike koji hoce da uniste klub. Njemu prosto fali obrazovanja i iskustva.
Ponovicu jos jednom :
Voditi klub kao sto je Zvezda i kao sto je Sopot nije isto …. on je u poslednje dve godine uzdigao Sopot a Zvezdu spustio na najnize moguce grane ….

Reply
Nenad14 феб 14, 2012 at 14:15

E da vam ja malo objasnim, Lukic je napravio sve sto je mogao, razmislite samo koliko kamate ide na dug od vise od 20 miliona, pa vremenom mora porasti i na mnogo vecu brojku nego sto je sad slucaj, sto vam samo govori da je Lukic uradio sve sto je mogao…

Reply
milos феб 14, 2012 at 14:19

Lukic je jedan neobrazovani primitivac koji se bavi jeftinom demagogijom za siroke narodne mase, narocito popularnom na ovim prostorima. Trenutno ulece u jos vece dugove ne bi li ostao na vlasti. ALi ponovicu, on uvek ima alternativu, a to je povratak u svoj Sopot koji je na ustrb Zvezde podigao na nivo da moze da proizvodi fudbalere i lepo zivi od toga. Vec to ranije spominjao, treba proveriti kakvi su to ugovori izmedju Zvezde i Sopota, mislim da svi trenutno koriste situaciju i muzu Crvenu zvezdu.

Reply
ntcz феб 14, 2012 at 12:44

A zasto ih ti ne oteras i tvoji istomisljenici? Sve ove stvari koji si napisao bilo mi je muka da citam posle toga da mladi idu iz Zvezde,i da smo sa ovima dotakli dno. Gospodine dno smo dotakli na prolece 2009,a zamisli bas u tom periodu smo ispustili Djuricica,Cosica,Milanovica,Kovacevica…. A koga sad? Radakovica koji nije hteo da potpise po nasim uslovima,i Causica za kog svi znamo pricu… Opusti se sa ovim tvojim paranoicnim tezama zavere o velikim kradjama,sad ce izbori pa idi glasaj protiv.

Reply
milos феб 14, 2012 at 14:23

Voleo bih da cujem tvoje misljenje za neku godinu. Drugo, napisi u odgovoru sta od nevedenog nije tacno,a ne: sto se tvoji istomisljenici ne nabilduju i prebiju ove i oteraju ih. Najbolji su takvi argumenti.Ako smo u manjini, ne znaci da nismo u pravu.

Reply
ntcz феб 14, 2012 at 19:39

Evo ti jedan argument,to sto ste u manjini ne znci ni da si upravu. Moje misljenje neces cuti,a iznenaices se koliko ce se tvoje promeniti. Sta sto nije tacno? U odnosu na ovaj tekst? Nisam ga ni citao niti mi pada na pamet,sto se mene tice krenite da bildujete sto pre i predjite sa reci na dela,a ne samo da kukate po intenetu. Onima koji su nedokazani i koji nece da cuju i slusaju,nema svrhe nista objasnjvati. Imate izbore za koji mesec,i sta hocete vise? Da se odmah sad povuku sa pozicija? Pa jel znate vi koliko bi to kostalo… BOlje tu energiju pljuvacku koju imate usmerite na neke bolje stvari,koje ce da pomognu vasem klubu,a ako to niste u stanju,idite na pecanje,karate,jogu,kamasutru,sta ti ja znam,samo nas postedite vise ovakvih tekstova… DOSADNI STE!

Reply
milos феб 14, 2012 at 21:07

Meni je i pre tvog odgovora bilo jasno da ti nemas svoje misljenje. Bas mi je drago s jedne strane sto takvi kao ti podrzavaju Lukica. Inace pored Zvezde volim i da pecam, a da bi trebalo da idem na jogu, trebalo bi!
Najveca pomoc za nas klub bi bila da Lukic ode ili mozda jos bolje, da takvi kao ti nemaju pravo glasa, jer ako nemas misljenje, onda ciji ti stav izrazavas na tom listicu.

ntcz феб 15, 2012 at 10:12

Vidis ja sam juce napisao jedan komentar koji nisu hteli da objave,pa cu da ga ponovim,a glasio je ovako-bilo bi dobro kad bi administracija uvela registracije na komentarisanje ovde,i onda da dozvoli registraciju i komentarisanje samo onima koj dokazu da od proleca 2009 imaju iza sebe 50% + utakmica sto kuci sto u gostima iza sebe,znaci samo ljudi koji to zasluzuju,koji su stvarno pomagali klub i koji znaju mnogo vise od ovih kojima misljenje kreiraju raznorazni senzacionalisticki mediji,slazes se? E onda mislim da bi se broj komentara smanjio za 90%,i mislim da i ti ne bi mogao da dajes komentare,ali jbg to je nemoguce izvesti a i da je moguce ne bi oni to hteli. E sad jedno pitanje za sve vas koji se pravite pametni: jel vi znate koji su gubitci jedne drzave,regije,opstine,preduzeca kad ostane bez uprave? Jel vi zelite da vasa jedna jedina padne u jos dublju krizu i dugove? Sto ste ne strplivi toliko? To ne strpljenje nas je delimicno i dovelo gde smo sad. Opet kazem,izbori su uskoro,imacete priliku da glasate protiv,da protiv,posto je jedino to bitno. I ako ne bude drugih kandidata ne vidim kakve to veze ima sa sadasnjom upravom? Ajde lepo neko da mi objasni takav zakljucak. Nisi mi odgovorio zbog cega smatras da je manjina upravu u odnosu na vecinu? I sto bi ja iznosio tebe svoje misljenje? Pa meni je draze da vidim ovakve tvoje komentare nego da iznosim sta ja mislim,sto je to bitno uopste,ima gde treba da se iznose misljenja,a to svakako nije internet,portali,kafane,parkovi… I ima kome se iznose misljenja. I gde si ti zakljucio da ja podrzavam ovu upravu? Da znas iole da rezonujes zakljucio bi kakav je moj stav po pitanju njih. Manite se te predizborne demagogije,vidite da pomognete klub,jer klub nije Lukic,Vesic i Stefanovic samo,a njih ce te na odstrel jos u maju…. Objavite komentar!

ntcz феб 15, 2012 at 10:12

P.S. sad videh da je objavljen komentar,izvinjenje administraciji.

milos феб 15, 2012 at 14:54

Jeste, tako bi i ja proizvoljno mogao da trazim da onaj koji nije bio u Bariju ne moze da prica osvoojenom Kupu sampiona ili da vi koji ne dolazite na kosarkaske utakmice proteklih godina nemate prava da sada idete na Kup. Ovakvi sajtovi sluze da bi ljudi izneli svoje misljenje i ja sam ti zamerio sto ti to ne cinis, vec „ucutkujes“ i upucujes na izbore, a o njima sam vec iznad pisao. Napisao sam da ako smo u manjini ne znaci da nismo u pravu, a ne da ako smo u manjini da smo u pravu, znaci, NE ZNACI, ni da, ni ne. Misljenje se upravo iznosi tako sto imas potrebu da udjes u dijalog i suceljavanje misljenja s nekim, a ne tako sto cu doci na stadion i vikati sam u glas npr. sve ovo sto sam napisao. Ili da napisem na carsavu Lukicu odlazi i da argumentom pesnica budem ubedjen da tako ne treba d se misli.
Strpljenje!Pa nisu oni juce dosli. Sto ti i tvoje Delije niste bili strpljivi sa Toplicom i Den Tanom koji zajedno nisu bili u klubu koliko ovaj iz Sopota? Uostalom, to je moje pravo i ponosim se sto sam od samog pocetka protiv takvog stvora kao sto je Lukic, koji je dozvolio da „organizovane navijacka grupa“ ima sigurnih 20 mesta, plus sto oni biraju petoro medju istaknutim licnostima. A zbog cega to, sto su u Vesicu prepoznali jednog novog coveka,a ne onog iz KK zbog kojeg(to je jedan od laznih argumenata) nisu isli na utakmice.

ntcz феб 15, 2012 at 17:09

Ono sto ja vidim je da ti niti znas niti zelis da saznas ista,dodji na stadion,dodji u reviju,pricaj sa ljudima,pitaj,razgovaraj,istrazi…Jos nesto,lako je bilo pratiti Zvezdu iz Barija,stisnite petlju pa pratite ovu iz bare.

Alex Krycek феб 14, 2012 at 12:48

Eto…a kad ja kritikujem Lukića ili Delije, odmah me sahrane…

Reply
strucnjak феб 14, 2012 at 13:51

zato sto su vodje na lukicevom platnom spisku,covek nas unisti a oni na sve to cute! Mozda bi trebalo bojkotovati fudbalske utakmice dok je lukic na celu,pa nek vodje same navijaju! Svaka ti cast za sve sto si napisao!

Reply
milos феб 14, 2012 at 14:14

Drago mi je sto si poslusao moj savet i kopiras i prosirujes svoj sjajan tekst. Ocigledno je da ovaj put necemo uspeti, ali nas nekolicina treba da i dalje sirimo tu pricu i pasce kad-tad. Bar ce nam savest biti mirna da smo na neki nacin pokusali da ljudima otvorimo oci i ukazemo ko je taj stvor. Uostalom, od pocetka sam posvadjan sa nekolicinom prijatelja zbog njega, ali sad polako pocinju da menjaju plocu. Od pocetnih 95% podrske sveo se na 50%, ali tu ne mislim na clanove. Tu je nas problem, zato pozivam ljude da se uclanjuju sve vise, jer postoje i prevremeni izbori, da ne bi doslo do prevremenog propadanja Crvene zvezde. Ljudi, niko ne moze da me ubedi da na godisnjem nivou ne moze da ustedi 1000 dinara za clanarinu, molim vas, to je klub svih nas, a ne jedne pokvarene grupe pojedinaca.

Reply
ntcz феб 14, 2012 at 19:52

e i jos nesto,najvise bih voleo kad bi administracija mogla da stavi da samo registrovani clanovi mogu da komentarisu,i to samo oni registrovani koji dokazu da u zadnjih aj 4 sezone koje su najgori period nas,imaju 50%+ utakmica sto na Marakani sto na strani… Znaci samo oni koji zasluzuju,znaju (vise od ovih mitomana kojima kretenski mediji pune glavu,spavacima,uzivaocima stare slave…),odaniji su,izdvajaju iz svog dzepa i cine nesto za svoj klub,pa cenim da bi se broj komenatra ovde sm,anjio za 80 %… Ovako,samo vi lajte,eno vam na prvim stranama Bljica roman o strasnim kriminalcima sa severa,koji imaju butik i od kojih jedan organizuje koreografije,sram ih bilo kako smeju,pa hrani te svoj vec ionako zatrovan i prevaren um… A mi cemo do tad da uzmemo sve vas koji volite Zvezdu vise od sebe na nasa pleca i sami da joj pomazemo,i nije nam tesko,a sad smo i navikli da vecito imamo noz u ledja,pa ce nam biti jos lakse.

Reply
milos 90 феб 14, 2012 at 10:25

http://www.smedia.rs/sport/vest/58408/ svi uradili bar po 10 sklekova, a borha samo 2 😀

Reply
Aleksandar феб 14, 2012 at 11:06

E pa ako je to profesionalac, a zabušava na treningu kod sklekova kao neki klinac, onda sve u tri lepe …..

Reply
Alex Krycek феб 14, 2012 at 12:51

I onda mnogi ovde tvrde „dobar je Borha, gine za dres, samo ga neće“. pa normalno da ga neće kad zabušava!

Reply
Caruga феб 14, 2012 at 10:07

Armija Prosinecki je odigrao mnogo velikih utakmica,veliki igrac,moj idol.ali veliku trenersku utakmicu nece jos skoro!i TACKA!

Reply
Sumadinac феб 14, 2012 at 08:18

Da li se ovo sprema alibi za kup i prvenstvo ?

Reply
Александар феб 14, 2012 at 12:07

Не.

Reply
Caruga феб 14, 2012 at 07:49

Sve je ovo tacno.pokupili smo u Srbiji sve sto valja i trebali da se prosetamo prvenstvom,ali nazalos TO NEMA KO DA SKOCKA!

Reply
armija феб 14, 2012 at 09:36

Svi ste vi veliki treneri i pametni… Po cemu si ti strucan da pricas da li ima ili nema ko? Mislis da znas vise o fudbalu nego Prosinecki koji je igrao na tako velikom nivou godinama? Ajde predlozi nekog za trenera, a ja cu ti za skoro sve tvoje primere navesti zasto on nije u nasem klubu… Znas li uopste zasto je doveden Prosinecki? Verovatno ne znas… E to je problem, neobavestenost vecine navijaca i formiranje slike prema onome sto se procita iz medija, ali ni za to vas ne krivim, jer drugog izvora nema, ali vas bar molim za strpljenje, jer nam to dosta fali… Nadam se i nekom drugom predsedniku, cisto da se ujedine svi zvezdasi i da se napravi bolja atmosfera, ali se plasim da ko god dodje a da je tu iz ideala, satanizovace ga mediji iz razloga sto tu hoce da se vrate oni koji su Zvezdu godinama unistavali iz svojih licnih interesa koji su i dalje na snazi… Samo da se ukljuci mozak, da se ne mislim u jednom pravcu, da se saslusaju svi, i simpatizeri i legende i delije i onda da se sklopi slika, ali na osnovu dokaza i stvarnog stanja, a ne na osnovu rekla-kazala kao na primer za slucaj Jankovic, na kraju postoji usmeni dogovor… Pa dajte molim vas, zar ne vidite nesto sto je ocigledno, da trpimo dirigovane napade sa svih strana, pa se onda zapitajte da li je u takvom ambijentu moguce uraditi vise od ovoga sto je uradila ova uprava (osim naravno nekog direktnog ulagaca – privatizacija), iako opet ponavljam da bih voleo da vidim neko novo lice na mestu predsednika, koji ce ujediniti sve zvezdase i popraviti atmosferu,a ako bude radio kao i ova uprava poslednjih godinu dana, imace moju podrsku…

Reply
milos феб 14, 2012 at 14:30

Trpimo, od Vatikana i ostalih srbomrzaca!Video sam Olbrajtovu kako izlazi iz kancelarija FSS-a, zna se zbog cega je tu bila, osim sto je vodila ljubav sa Toletom.
A trener ti je Sale Jankovic, ako se secas, on je izgubio titulu bez poraza, a koliko se secam predsednik kluba nije bio Piksi, a ni Lukic.

Reply
Milan феб 15, 2012 at 16:27

koja je to bila godina???

Reply
delija86 феб 14, 2012 at 07:25

Jel moze da se organizuje u skorije vreme ono „pitajte Robija“?

Reply
Александар феб 14, 2012 at 12:09

Био је интервју са Робијем недавно и стварно би било неозбиљно да цимамо човека на сваких месец дана, има он паметнија посла.

Reply
3-4-1-2 феб 14, 2012 at 01:40

evo tima
——————————bajkovic ili kirovski—————

—————-cosic————maksimovic—————–tosic

——-lazovic———-micko——-milivojevic——–mladenovic (perovic)
————————–evandro ili paseko————————-

————milunovic—————–borha kristijan——————–

###########
stavio bi kasalicu u spic, ali je povredjen trenutno, a ozeg i asamoa sa klupe cekaju sansu, ovo je po meni dobitna kombinacija, jer i cosic i tosic su brzi i dobri tehnicari, tako da vi se ubacivali prema napred, a pride imamo 2 spica
super formacija!

Reply
ultras_87 феб 14, 2012 at 06:16

hvala bofu sto ti nisi trener nase zvezde … cosic da se ubacuje ? pa decko jedva zna da primi loptu a kamoli da predribla igraca … i po toj tvojoj formaciji Maksimovic ce sam da igra odbranu kada se tosic i cosic ubace napred … hahah E da je tako lako biti trener 🙂

Reply
escort феб 14, 2012 at 00:28

Ma PUNA PODRSKA, Robiju, momcima, upravi….mislim da neki nisu svesni sta sve ova uprava radi za klub. Ok, mozda su mogli i bolje, ali svi smo mi mogli po nekad nesto bolje, zar ne? Meni je bitno da ne kradu, da rade za klub, a ne protiv njega a za svoje interese. Mnogi ovde ne znaju sa kakvim se stvarima suocava ova uprava i sa kakvim azdajama, a ipak dovedose pola mlade reprezentacije! Neki nisu svesni sa kakvom se vatrom igraju pljujuci ovu upravu! Bojim se samo da ne placemo za njima, kada nam (ne daj Boze) opet dodje neki Miskovic, Micovic, Tana, Toplica i slicni.

Reply
Vlada феб 14, 2012 at 03:35

Apsolutno se slazem, puna podrska svemu sto rade i robi i uprava i igraci. To im je najpotrebnije u ovom trenutku kada su se svi obrusili na njih, pocev od medija i pojedinih interesnih grupa. Ne zelim da dodje novi Toplica ili neko sasvim deseti pa da svoj mandat provede pricajuci kako je klub u dugovima i kako su prethodnici lose radili. Ova garnitura je najbolje upoznata sa situacijom, a mislim i da su iskreni u svojim namerama. Imaju zelju i to je najbitnije,a i ne beze od navijaca i odgovornosti! Zelim im da se plasiraju u LE,a prethodno da otkinu smrdizan u kupu i tako zapuse usta svima koji laju na njih. Imamo gomilu reprezentativaca mladjih selekcija u timu, a to je nasa buducnost i buducnost srpske reprezentacije! Verujem u uspeh ovog tima u bliskoj buducnosti i verujem da ce nas trenutni sastav tima, kroz koju godinu, izvaditi iz bule svojim transferima! Jos jednom, puna podrska klubu!

Reply
БојанБЛ феб 14, 2012 at 00:27

Резултати на припремама нису важни и не треба екипу гледати кроз призму резултата. Јасно ми је да је дошло много нових играча и да је потребно вријеме да се уиграју, али онај ко жели да буде члан Црвене звезде треба да покаже резултате сад и одмах. Признајем, међу првима сам подржао долазак РП на мјесто тренера Црвене Звезде, али заостатак од десет бодова много боли. А још теже ми је због игре коју смо приказали или боље рећи не игре. Пораз од гробара нећу ни да коментаришем. 🙁 Истина, имамо лопту, али то је далеко од доминације, јер се додајемо већину времена на својој половини. Наши везњаци су слаби у игри један на један и не отварају се у празан простор. Спори су и не активни. Мало је шанси за гол, јер се сви затворе против нас. Е сада, добио је оно што је тражио, а то су најбољи играчи из Србије, већином млади репрезентативци. Моје лично мишљење је да се требао ослободити још двојице, тројице играча, али… Моје је да читам, слушам и гледам вијести о Црвеној Звезди и да чекам прву утакмицу у наставку првенства. Титула је далеко, јер -10 је тешко надокнадиво, иако није немогуће. Али оно што желим је 15 побједа у првенству и освајање купа. Ништа испод тога није прихватљиво.

Reply
MILAN KG феб 14, 2012 at 00:23

sto se dzaje tice njega su izigrali prevarili kako god i sam je rekao da je sve dogovoreno i da uo treba da potvrdi njegov povratak svi znamo kako se to zavrsilo a sto se tice robijevog reza ja mislim da je to jedno velko nista vreme ce pokazati tosic igra stopera ispada ko iz dzipa kad na centru izgubimo loptu 90 posto primamo gol na golu cirkusant bajkovic na sredini kadu i dimitrijevic u napadu borha ne vidim da je toliko bolje mozda sam lud ili slep pa ne vidim da ce mo dominirati sto kaze prosinecki vidi se da imamo puno nedostataka svi su jaki u izjavama za novine sve med i mleko divota ovom timu treba pravi trener koji ce za godinu dve da napravi nesto ali neka ga zuti neka se on uci na nama kad su mogli da se na nama uce jankovic,janevski,kristic,dostanic… moze i robi a rezultati ce doci jednog dana.

Reply
Александар феб 14, 2012 at 00:45

А шта ћемо са тачком и зарезом?

Reply
JedinoSever феб 14, 2012 at 00:50

Apsolutno se slazem sa komentarom. Riba smrdi od glave. Probaj da ostavis komentar podrske Dzajicu na nasem zvanicnom sajtu (hvala administratoru jer je svaki moj komentar objavio na ovom portalu), nema sanse da ga objave. Bez Dzaje tesko da mozemo da vidimo boljitak. Lukic je dosta toga uradio za klub, ali mislim da posle kraha rezultata da je vreme da se povuce. Pogodio si sve boljke nase igre, veujem da je Muslin trener igrali bi 20x bolje. Da li zna neko jel ce dzaja da se kandiduje?

Reply
MILAN KG феб 14, 2012 at 01:18

sto se dzaje tice ne verujem jedini spas za nas je neki milijareder da se ne lazemo bez finansijske inekcije nema nista.

Reply
Zvezdomanija(f.Haker) феб 14, 2012 at 01:21

Dule Savic pre neki dan rece da se istinske zvezdine legende koje su stvarale istoriju i ime Zvezde nikako ne mire sa ovom ocajnom rezultatskom krizom i da ce oni imati odgovor na izborima,tako da su porucili zvezdaskoj populaciji da se ne brinu.Sad ne znam,mene kopka da li mozda nesto spremaju sa Dzajom koga bi isturili kao glavnog medju njima jer verujem da idu na to da bi Dzaja ubedljivo potukao bilo kog konkurenta.Mozda admini imaju neku info ali ne smeju da otkriju.Dule je prozvao aktuelnu upravu da iznesu tacan ukupan dug da bi svi koji zele da se kandiduju znali sa cim ce se suociti i cega se prihvataju,sto mislim da je preko potrebno i da je potpuno ok.

Reply
Sveta Predić феб 14, 2012 at 01:39

Zaista nemamo nikakvu informaciju ovoga puta!

Reply
Zvezdomanija(f.Haker) феб 14, 2012 at 03:04

Ok,Sveto.Razumem ja i vas,jer kapiram da ste i u slucaju Dzaje preneli informaciju iz najbolje namere a onda su vas neki optuzili da branite upravu,tako da ni vama nije lako.

Zika феб 14, 2012 at 00:09

Ljudi ovo je katastrofa, ma sta mi vise treba da cekamo i dokle da oni prosipaju neka lazna obecanja.Neka Lukic i uprava pogledaju sta su obecali kad su dolazi na vlast a neka pogledaju sta su od toga ispunili.Ma treba stoku otjerati odmah,klub je u duplo vecim dugovima, nismo nista osvojili i necemo zadugo ako ovako nastave.Samo znaju pricati po novinama, za sve neuspjehe neko drugi im je kriv, zavadili su Zvezdu sa citavom drzavom.Govna jedna gubite se iz naseg kluba, nemate vi pojma kako se Zvezda voli i kako se za Zvezdu zivi!!!!! Delije ako se nista ne promijeni do pocetka prvenstva moramo sa tribine jasno do znanja staviti ovim lopovima da se gube iz kluba!!!!!!!

Reply
Dante феб 14, 2012 at 00:09

Ja ne znam sto se neki ovde stalno bune, u ovom roku je uradjen odlican posao, dovedeni su mladi i perspektivni igraci, zatim odlicni igraci koji su bili standardni u svojim klubovima i bili nosioci igre (Mladenovic, Milivojevic, Maksimovic, Kasalica, Miric) I tu su par iskusnih povratnika. I mnogi se bune zasto Robi stalno mesa igrace, sto ne uvezbava prvu postavu a ja vas pitam: A sta ce ostali da rade? Da navijaju? To mozemo i vi i ja. I hocemo! Jednostavno, igraci moraju da osete igru, zajednistvo, da znaju kako ovaj drugi dise, kakav pas ima, koja mu je licna filozofija igre. Nije sve u tih startnih 11, nekada je I klupa bitna. Ljudi su se tek upoznali, treba im vremena da postanu jedan. Da postanu tim. A to ne moze preko noci. Ali zato, onoga momenta kada igraci na terenu budu bili kao svajcarski sat, a mi na tribinama ludi kao specijalno odeljenje ‘’Laze Lazarevica’’ NEBO JE GRANICA!!! A mi smo poneli pasose. Mislite o tome! 😉 Pozdrav DELIJE!!!

Reply
baba simana феб 14, 2012 at 00:06

au koliko ovde ima optimista.. a prosinecki je ovde zasticen ko beli medved, ne daj boze da kazes nesto protiv njega i lukica.. a na ona tri derbija, na zalost patlidzani ce nas napuniti..

Reply
Zika феб 13, 2012 at 23:58

Hocemo Dzaju, necemo da nam mazete oci nekim glupim pricama!!!!!! DELIJE REAGUJMO

Reply
Secam se pobeda феб 13, 2012 at 23:54

Robi ne prihvata poraz. Budite mirni jer ce naci put. Robert Prosinecki zna svoj posao i treba da znamo da je sve ovo samo jedna repriza od pre 20 godina.

Reply
Delija032 феб 13, 2012 at 23:39

Pazi ga čovek,
http://www.mozzartsport.com/vesti/12484/miskovic-za-novosti–zvezda-mi-duguje-3-5-miliona-evra-/
1.oglasava se u svojim novinama!!!;2.zar on nije kao veliki zvezdas oprostio zvezdi dug jer je davao novac iz ljubavi prema klubu?! 3.da nije sa kamatom izašlo na 3,5mil?!
Ne branim ovu upravu(čak i voleo bih da im vidim leđa u maju,pod uslovom da vratimo Džaju i još nekog sposobnog),ali koliko god bolji su od njegove i Dobrivojeve-PA ONI VRACAJU DUGOVE NJIMA I ONE KOJI SU ONI NAPRAVILI!!!!!!!
Ljudi pa ovaj nas je svesno gurao u dug a što pogodimo,pa igrače im je dovodio(ako je tačno izlaganje od pre mesec),zašto se Dzaji sudi(kome je smetao http://www.youtube.com/watch?v=JyBmlYnsEUM&feature=player_embedded),lepa je zamisao bila taj hipermarket ili slično….
STRAŠNO,OGAVNO,TUŽNO….

Reply
Delija феб 14, 2012 at 00:27

A covek je bas imao lepu zamisao,poslovne zgrade,maxi,striptiz barovi,stambene zgrade…
Posle pljujemo Lukica i ovu upravu,a ne pitamo se zasto ovaj nije iza resetaka nego se prebacio na manji klub

Reply
Djolle феб 15, 2012 at 14:06

Evo komentar jednog grobara na ovu vest na sajtu B92, objasnio sve kako funkcionisu stvari u srpskim klubovima:
Šta vam znači „finansijer Napretka“? Je l to zvanje ili pozicija u klubu?
Zvali ste ga pre nekoliko godina i „finansijerom Zvezde“, pa sada od finansiranja ostaju samo dugovi… Tipičan srpski „business case“: ja vam pozajmljujem pare (sa finom kamatom?), vi me zovete „finansijer“, ja sam čovek koji odlučuje u klubu (transferi idu preko mene, pa se tu fino ugrađujem; zadužujem Klub i kod drugih „finansijera“ (banaka) pod samoubilačkim uslovima…) i na kraju se povučem iz kluba i vi mi dođete dužni sav novac kojim sam „finansirao“ klub. Uz to, klub je nemoguće spasiti, pa čak (kao korektan „finansijer“) nemam ništa protiv da mi ne vraćate dug odmah, nego kasnije, u većem iznosu i kada se omča jače stegla…
I ista, ili bar slična priča i u Partizanu (za koji navijam) u kome članovi UO ne obezbeđuju novac za klub, već ga samo pozajmljuju klubu (kao i svi „finansijeri“), odlučuju (u skladu sa ličnim interesom i ugradnjama) o svim bitnim pitanjima, pa i transferima, a onda na kraju ostanu dugovi.
Isisali bi naftu iz Venecuele, a kamoli profit fudbalskom klubu… U Partizanu je bolje samo zahvaljujući produkciji igrača, pa nismo još „zglajznulli“ kao komšije.
Tipičan srpski obrazac privatizacije. Marko je i imao od koga da uči…Miškovićka priča je i počela u Kruševcu… Bilo bi lepo kada bih bar imao nadu da će se završiti u Požarevcu…Zabeli…
Ali, nemam nade…

Reply
Delija032 феб 15, 2012 at 15:16

Bravo za komentar,ko je daje 100% je tačno!!!!!!!

Reply
Delija032 феб 15, 2012 at 16:00 Reply
Zvezdas феб 13, 2012 at 23:39

Uprava Napolje..Dosta mazanja ociju,samo obecavate a od tih obecanja je proslo godinu dana..

Reply
Sveta Predić феб 13, 2012 at 23:39

To je to Aco!Kratko i jasno!

Reply
lpool феб 13, 2012 at 23:31

Svaka cast ! Text je pojasnio !! Cak i da ne bude rezultata ove sezone pa cak ni sledece,ne treba otpustiti Robija. Nas klub mora da ima trenera u kontinuitetu,jedino ce tako rezultati doci.. Robi je fenomenalan trener,igramo lep,brz,napadacki fudbal i kada se kockice budu slozile bicemo tamo gde zasluzujemo !! NAPRED ZVEZDO !!!

Reply
Ariljac феб 13, 2012 at 23:36

Tako je brate…Strpljenja….

Reply
Vlaja феб 13, 2012 at 23:30

A, da li je bas sve tako? Kakav rez, otišli su uglavnom igrači koji i nisu bili u konkurenciji, osim Adija i Kaluđerovića. Na pripremama uglavnom igra većina igrača koji su tu bili i jesenas. U prelaznom roku smo doveli većinu mladih reprezentativaca, nagomilali srednji red, a bolje da smo doveli jos jednog klasicnog spica i centralnog odbrambenog. I dalje igramo neefikasno, sporo, Kadu, Borha, Dimitrijević vode glavnu reč i čekaju se da prorade. Ekipa nije neiskusna, jer ovi mlađi će i dalje biti u zaleđu pomenutih igrača koji već odavno nisu omladinci. Nema razloga da lažemo sami sebe i tešimo se. Daj Bože da bude sve kako Robi priča, da Dimitrijević zaigra 100 puta bolje, Tošić postane Belodedić, Borha izbije na vrh liste strelaca, a sistem koji forsira najzad popstane delotvoran. Za sada je sve to daleko.

Reply
Александар феб 13, 2012 at 23:38

Да сам хтео да тешим некога, написао бих да играмо фантастично и да ћемо добијати све по 5-0. Написао сам оно што јесте. Ако рез није ослобађање клуба од плаћања 6,7 играча који нису ни близу 18 и довођење свега што ваља у земљи Србији, онда не знам шта је.

Reply
Djolle феб 15, 2012 at 14:11

Po mom mišljenju, to što smo oslobodili onih koji nisu igrali i koji ne zaslužuju Zvezdin dres nam je najveće pojačanje. Dosta ima istine u tvom komentaru, ali nije baš da nismo napravili rez, jesmo bogami, a i to je mač sve dve oštrice, mnogo novajlija = stari problemi koji su tipični za ovi formaciju pa sad mora sve ponovo da se radi i uvežbava a baš to ti piše u tekstu i to stoji…

Reply
Nemanja Muslin феб 13, 2012 at 23:20

Za admine.Imate li nesto novo da kazete o povratku Dzaje,jer kad sam pre jedno mesec danas rekao da je to samo obicna zbrka,laz i nacin uprave da spasi svoje fotelje,dobio sam odgovor ,,nekima treba da se nacrta da bi shvatili,ON DOLAZI ? ! “ -nije bas vezano za ovu temu,ali dobro,voleo bih da dobijem odgovor,buduci da kako kazete imate dobre izvore u klubu. A sto se tice ovog teksta,plasim se da taj rez ne bude zavrsen vec protiv Milnkovicevog Spartaka .

Reply
Александар феб 13, 2012 at 23:29

Не знам колико си упознат са тим да се Драгану Џајићу још увек суди и да у тој ситуацији не може да добије функцију. Звезда га жели назад, али више није све само у нашим и Џајиним рукама.

Очигледно ниси схватио поенту текста или си само прочитао наслов. Зар стварно очекујеш неку рапсодију против Спартака? Ово је потпуно реновирана екипа. Не очекујем ништа док се не упознају и не уиграју, а ако буде кренуло сјајно бићу позитивно изненађен. Надам се да нема много оних који очекују Барселону за 20 дана, па ако не крене добро одмах креће терање и пљување.

Шта год да буде, Роберт Просинечки остаје тренер Звезде и хвала Богу што је тако.

Reply
Nemanja Muslin феб 13, 2012 at 23:50

Sve to sto mi govoris nikako se ne poklapa sa izjavama Dragana Dzajica,prilikom gostovanja na b92 ,verujem da je vecina nas gledala .A ti price su glupost,jer dobro se secam da je Lukic,odnosno Nikolovski da je samo pitanje trenutka ,odnosno jos dogovor -dva ,pa da se Dzaja vrati u Zvezdu. Vidim da je vecina vas zaboravila na koji nacin su se poigrali sa Dzajicem,i nikada necu zaboraviti njegovu izjavu ,kada ga je pitao onaj novinar b92, ,,da li vas je zvao neko iz Crvene zvezde nakon toga . ,,Ne ,niko me nije zvao,a ja sam takav da nemam nameru da idem u sve to,jednosnavno ja sam to tako shvatio i prihvatio…sve je lepo covek rekao,pogledaj. I posle ovoga ja da verujem upravi,ne ,gledam ovu velicinu i placem,jos samo kad pomislim gde smo mi sad ! http://www.youtube.com/watch?v=sy_TrUECzGw A sto se tice te Barselone,briga me za Barsu,ja hocu onu staru Zvezdu.Znam da nista ne moze preko noci,ali zasto se neko ne zapita zasto se sa kupovinom mladih igraca ,renoviranja tima nije krenulo sa dolaskom Prosinekog,a ne sada kada se blize izbori,gde u ovom slucaju razlog neuspeha ekipe ce im verovatno biti ,neuigranost i mlad tim ? !

Reply
Nemanja Muslin феб 14, 2012 at 02:24

Sve to sto mi govoris nikako se ne poklapa sa izjavama Dragana Dzajica,prilikom gostovanja na b92 ,verujem da je vecina nas gledala .A ti price su glupost,jer dobro se secam da je Lukic,odnosno Nikolovski da je samo pitanje trenutka ,odnosno jos dogovor -dva ,pa da se Dzaja vrati u Zvezdu. Vidim da je vecina vas zaboravila na koji nacin su se poigrali sa Dzajicem,i nikada necu zaboraviti njegovu izjavu ,kada ga je pitao onaj novinar b92, ,,da li vas je zvao neko iz Crvene zvezde nakon toga . ,,Ne ,niko me nije zvao,a ja sam takav da nemam nameru da idem u sve to,jednosnavno ja sam to tako shvatio i prihvatio…sve je lepo covek rekao,pogledaj. I posle ovoga ja da verujem upravi,ne ,gledam ovu velicinu i placem,jos samo kad pomislim gde smo mi sad ! http://www.youtube.com/watch?v=sy_TrUECzGw A sto se tice te Barselone,briga me za Barsu,ja hocu onu staru Zvezdu.Znam da nista ne moze preko noci,ali zasto se neko ne zapita zasto se sa kupovinom mladih igraca ,renoviranja tima nije krenulo sa dolaskom Prosinekog,a ne sada kada se blize izbori,gde u ovom slucaju razlog neuspeha ekipe ce im verovatno biti ,neuigranost i mlad tim ? !

Reply
delija86 феб 14, 2012 at 07:16

Prosle godine u ovo vreme,tj malo kasnije je bila rapsodija iako je novi trener tad dosao sa potpuno drugom filozofijom igre

Reply
MARKO феб 13, 2012 at 23:05

odlicna ekipa samo evandro umesto dimitrijevica milivojevic umesto kadua i ok postava i dobar fudbal i micko da igra takodje na zadnjeg veznog!!1

Reply
MARKO феб 13, 2012 at 23:03

ne lupaj sad smo bolji samo da udje i luka milivojevic u prvih 11 i evandro umesto dimitrijevica ii super zvezda takodje i mijajlovic umesto kadua!!!

Reply
Penzioneri vole Zvezdu феб 13, 2012 at 23:02

Sve u tekstu je apsolutno tacno!Jeste,voleo bih i ja da igramo odmah ligu sampiona ali ne moze iz nicega da se napravi nesto za kratko vreme i to je ono sto mnogi navijaci Zvezde moraju da shvate!Nase je da budemo tu,na svakoj utakmici i da ovim mladim momcima i Robiju pruzimo podrsku!

Reply
Joksa феб 13, 2012 at 22:54

O cemu ti decko pises?
Tvoja ljubav i dobra namera su neosporive, ali pogledaj ovaj link: http://www.youtube.com/watch?v=EOkpIqGGy3E
Sta se promenilo? Koji igraci se forsiraju? Koji sistem?
A kaze se da je to najboljih dve trecine na pripremama? Ovaj fudbal je dekadentniji od onoga koji smo igrali jesenas. Prebroj sanse, molim te. Ko tu sta igra i kako?

Reply
.... феб 13, 2012 at 23:03

U pravu si Jokso.. Ma samo 4-4-2
Pa sve evropske i ko zna jos koliko drugih ekipa igra tako, samo mi nesto mrsimo… Ok, probao si Robi ovo sto sad igraju, ali nece, vidis da ne ide, zajebuj..

Reply
micho9 феб 14, 2012 at 12:06

Koje velike evropske ekipe igraju 4-4-2, osim Mančester junajteda, a i oni kad je važno često igraju sa samim Runijem ili Čičaritom,a Runi povučen. Barsa igra sa jednim, zatim Real,Čelzi,Liverpul,Siti,Arsenal,Bajern,Dortmund,Lion,Valensija… Mogu ih jeoš nabrojati, ali mislim da je dovoljno. Pozdrav.

Reply
Александар феб 13, 2012 at 23:08

О чему ти дечко причаш? Наведи ми једну реченицу из текста у којој сам рекао да играмо добро и да смо бољи него јесенас. Напротив, рекао сам да је тешко уклопити толико нових играча и да не треба да се очекује ништа спектакуларно на почетку, већ ће временом све доћи на своје.

Reply
Joksa феб 13, 2012 at 23:39

Hvala ti na tome „decko“, imam 47 godina.
Procitao sam pazljivo sta si napisao, ali otprilike ti nisi ono sto sam ja. Cemu sujeta, siguran sam da smo na istoj strani, ali „slatke price“ razlicito prihvatamo, stvar iskustva, ne intelekta.
Upravo se radi o tome da RP ne uklapa nista, sto potvrdjuje i link koji sam ostavio. On tvrdoglavo nastavlja puku inerciju. Dovoljno je pogledati snimak sa Kinezima, ne treba ti doktorat.
Nisam od onih koji ocekuje „spektakularno“, nakupljene godine mi ne dozvoljavaju, ali ovo ne deluje na dobro. Daj boze da gresim!

Reply
Александар феб 13, 2012 at 23:56

Извините онда, ја сам погрешио. Нема сујете, ово је једноставно моје мишљење. Као што сам написао прошле зиме да не очекује нико велике ствари на самом почетку, тако сам написао и ово. Мислим да нешто може да се уради и да има основа за то. Уосталом, време ће показати. Тренера Звезде је бар лако сменити.

Reply
Aston феб 14, 2012 at 00:16

Totalno si u pravu i ja sam odgledao snimak,zvezda smara pasovima.
Vidi ovako zvezda ima mnogo igraca na sredini kad dodas jos bekove da podju napred,i kad pocnu da se dodaju ja dobijem ospice.
Kao 4 3 3 a ova trojica tojest dvojica igraju klasicna krila i cetriraju foru i naravno nista,ma smesno. Uzas

Reply
Zvezdomanija(f.Haker) феб 14, 2012 at 01:04

U pravu si za ovo sto si istakao da nasa dva krilna napadaca glume krila i centriraju jednom napadacu koji gotovo nikad ne dodje do lopte!To mnogima a ni meni nikako,ali nikako nije jasno.Totalna dekadencija fudbala.Pa da li oni gledaju Barsu i njihovu igru u napadu?Ali treba imati brze,prodorne igrace koji mogu da probiju jedan na jedan i onda dodaju u loptu u 16 metara.Ili da brzim duplim pasom ispred 16 metara udju u sansu.Mi nista od toga ne radimo vec nam je cilj da dovucemo loptu na bok,a to radimo uzasno sporo i predvidivo,i onda ide centarsut a pritom imamo sve napadace srednjeg rasta od 1.80 ili nize!Svarno mi nije jasno sta mi igramo.Sve dok nam igru kreiraju Kadu,Cava i Evandro gledacemo sto i jesenas.Tu mora da igra Milivojevic,Micko,Paceko,Perovic,Lazovic,Milunovic i Miric,a ona tri svilenjaka i sporaca da udju kad treba da se zadrzi lopta.Mada ja bi njih prodao odmah.Ma juce!

Marko феб 13, 2012 at 23:13

Ne moze se ocekivati od tek sastavljene ekipe da rastura, ma koliko ona bila dobra. Pa ljudi Murinjo kada je dosao u Real rekao je: “ Ocekujte rezultate tek sledece sezone“ . Ne moze se potpuno nova ekipa uigrati za 2 meseca… Ja imam poverenja u Prosineckog i mislim da ce on sve to namestiti…ali isto tako mislim da mu za to treba bar polusezona… Zato je dobro sto smo u ovom prelaznom roku doveli toliko dobrih mladih reprezentativaca jer ce oni uspeti da se uigraju za Evropu. O ovoj ekipi i radu Roberta Prosineckog treba suditi tek na pocetku sledece sezone.
Prosinecki kada je dosao nije imao dobru ekipu i samim tim nije mogao nista veliko da uradi. Sada su dovedeni igraci mladi reprezentativci, po njegovom ukusu i treba mu dati prostora da radi… Ako igra u jesenjem delu sezone 2012/2013 ne bude bila kako treba onda treba otpustiti Prosineckog i Dovesti Sinisu Mihajlovica. 😀 Ja iskreno da vam kazem ne ocekujem ni osvajanje kupa ove sezone jer je ocigledno da ce ga osvojiti Vojvodina! Cak mi je realnije da osvojimo ligu nego kup…

Reply
Zvezdomanija(f.Haker) феб 14, 2012 at 00:41

Slazem se potpuno sa tobom.A sto se tice kupa,i ja verujem da se njima namesta da osvoje kup jer moraju azdaje iz FSS-a da im vrate ukradeno od prosle godine,a sladje ce im biti ako to urade preko nas nego preko franjolikih stvorenja.Uostalo,Novom Sadu je dodeljeno domacinstvo,zar ne?

Reply

Leave a Comment