Moja Crvena Zvezda
Домаћа такмичењаКошарка

Пешић:“Звезду су водили из „Мадере“ уз шприцер“

Svetislav Pesic

Као и увек, конференције за медије на којој је тренер наших кошаркаша Светислав Пешић обилује врло интересантним излагањем. Тако је било и након победе у оквиру 6. кола Агрожив Супер лиге Србије над екипом Раднички ФМП.

– Још једном се показало да се кључ наше победе налази у игри какву смо пружили у другом делу игре. Статистика показује да је противник у првом полувремену имао 70% успешности шута из игре, а у наставку свега 36%. А ми смо друго полувреме добили са 22 поена разлике. Пут до унапређења наше игре, а то морају знати сви наши навијачи, захтева пуно стрпљења и рада. Без одбране нема тима, а само тимски дух у одбрани може да створи тим. То сада радимо, па ко издржи. Пут за стварање модерне и савремене Црвене звезде је пут који сам замислио и од тога нећу одустати. Стварање тима какав сви желимо је дуг и напоран пут. А он ће бити онакав како тренер захтева, а то је да се игра одбрана и да се бори онако како се вечерас борио Урош Николић. Да би Милутиновић, Недовић и Цветковић постали врхунски играчи, морају да науче да играју одбрану. Они су то и почели да раде. Радом и тренингом се спорије долази до резултата, али се долази. Куповином играча се то постиже много брже. Тако се некада и радило у Звезди, па знамо шта се догодило. Скупе се четворица у „Мадери“ и уз шприцер, договоре се да победе Партизан. Скупе паре, а већ након пар почетних пораза не исплаћују паре играчима, затим изгубе од Партизана и смене тренера, и до Божића у клубу више нема никога. Е тако је дуго било. Стварање није куповина играча, већ само рад. Ја сам то одабрао, па ко може да издржи, може, а ко не… Ја сам увек био за опцију да радим, стварам играче, али желим и резултате. Не стварам играче које ће Звезда продавати. Како би то рекли Маркс и Енгелс, ја сам за „проширену“, а не „просту“ репродукцију.

Повезане вести

25 comments

Zemunac апр 14, 2012 at 11:16

“Blago“ nama. Sad su se ta cetvorica sto su pila spricer u maderi i pravila petogodisnji plan u kk nazvan “Evropska Zvezda“, zaremili grb KK ZVEZDA I NAPRAVILI DUG OD 14 MILIONA EURA preselila u fudbalski klub gde su takodje napravili petogodisnji plan koji se zove “pet godina bez titule“ i gde nastavljaju sa crveno belim salom oko vrata da manipulisu i lazu one koji su za to i podobni.

Reply
Anka апр 13, 2012 at 15:45

Necu da vodim bespotrebnu raspravu sa tobom jer ocigledno da drugo nista ne znas da pricas sem sto govoris da navodno lazem a iznosim cinjenice koje su tacne, svako ko razmislja svojom glavom, ne mojom i ne tvojom, doci ce do istih ili slicnih zakljucaka. Dovoljno je da prati desavanja u zemlji, klubu, sportu i da zna kako se ranije radilo, da bude informisan i da se bavio sportom. Upravu su oni koji kazu da si isfrustriran i ne samo to nego si i iskompleksiran, pomalo mi te je zao. Iznela sam svoj stav koji je duboko ukorenjen u nasem sportu a koji nije zaobisao ni nase sportsko drustvo. A posto nije zaobislo nase sportsko drustvo, onda je realnost neminovna: KO GOD DA DODJE NA CELO KLUBA STVARNOST CE OSTATI, A TO JE : DA NAM TREBA MINIMUM 10GODINA DA SE IZVUCEMO IZ HAOSA, ZATO STO JE ZVEZDA SISTEMATSKI UNISTENA OD IDIOTA. TREBA POGLEDATI ISTINU U OCI, A ISTINA JE DA SMO UNISTENI PO SVIM STRUKTURAMA KOJE MORAMO DA OBNAVLJAMO. Ne znam koliko si svestan cinjenice da je stanje u nasim sekcijama takvo da 90% njih bi trebalo da se ugase i ponovo osnuje (ovo nisam rekla ja ovo je rekao gospodin Boricic). Sta ti mislis ja volim to sto smo vec 5godina bez titule? Sto 10 godina u kosarci nemozemo da budemo ravnopravni rival sa vecitim i konacno im skinemo skalp, i sto su nam do skoro svake godine otimali kosarkase? Ili u rukometu sto bagra vlada i sto od mafijasa ne mogu da zive? Ja to ne mogu da podnesem! Muka mi je od toga, ali izlaz vidim jer je dosta uradjeno na postavljanjem temelja – OZIVLJAVANJE OMLADINSKE SKOLE.
Sto se tice Lukica, DA verujem da je dobar covek, samo je pitanje ko je oko njega. Sto se tice LOBIJA, LOBIRAJU ONI KOJI IMAJU PARE, a ne ja koja pripadam obicnim gradjanima. Meni se pre cini da ti predvodis struju koja se okomila na citavo SD Crvena Zvezda da je preuzme i privatizuje. Da ljudima maze oci uzimanjem titula, a da klub gura u ponor kao sto je vec radjeno. Hvala paznji i dovidjenja poslednji put ti odgovaram na poruku jer si zalostan i mnogo se bavis politickom demagogijom (prica, prica bez pokrica).

Reply
Anka апр 13, 2012 at 15:45

*Ovo je odgovor Zemuncu na prethodne dve poruke

Reply
DELIJE NIS! CENTAR апр 13, 2012 at 13:35

БРАВО КАРИ!!!

Reply
Yo апр 13, 2012 at 12:01

Zao mi je sto ovakva situacija u klubu nije bila prosle godine,onda bi smo zadrzali Rikarda Marsa koji je bio ekstra centar a sada igra u Turskoj i ima ugovor do kraja sezone.Zao mi je sto su iz proslogodisnje ekipe otisli Milosevic i Bakic,mozda i Jang.

Reply
Ariljac апр 13, 2012 at 11:31

TAKO JE PESICU!!NAPRED ZVEZDA!

Reply
josif апр 13, 2012 at 11:24

Kako mu je dugo trebalo da shvati da je Uros Nikolic igracina za one somove iz FMP-a Markovica i Subotica.Pozz.MKD

Reply
Zemunac апр 13, 2012 at 11:20

“Blago“ nama. Sad su se ta cetvorica sto su pila spricer u maderi i pravila petogodisnji plan u kk nazvan “Evropska Zvezda“ preselila u fudbalski klub gde su takodje napravili petogodisnji plan koji se zove “pet godina bez titule“

Reply
Anka апр 13, 2012 at 13:47

Zemunac ti si meni poslao odgovor na moj komentar koji ovde nije izbacen. Konacno od tebe kulturna poruka, cestitam ti na tome (nisam ironicna ozbiljna sam). Ponovicu za Vesica ne znam kakav je, ja te jos jednom molim da ljudski izneses stav po pitanju toga znaci ono sto ti znas a ja ne znam. Uvek se borim za istinu i pravdu. A vidim da se po poruci slazes sa mnom da su prethodnici unistili srce Crvene Zvezde a to je omladinska skola u nasim sekcijama. Sto se tice Adjelkovica(verovatno to vazi i za Vesica), evo sta ja mislim o tome. Znaci nesto sto je duboko ukorenjeno u sportu:
1. ulazak politike (ne mislim na sportiste koji nose clansku kartu – mnogi nose jer su ucenjeni samo sto je sramota sto niko od njih ne zeli o tome da prica) – Politicar moze da udje u sport pod uslovom da ima funkciju dovodjenja pravih sponzora i koji razumeju sportsku organizaciju u svakom smislu te reci, kao i cinjenici da se nece mesati u rad sportskog sektora (dovodjenje/odvodjenje igraca, trenera rada omladinske skole i sl.). da li ovo imamo? nemamo, vazna im je fotelja.
2. ulazak tajkuna- problem svi tajkuni u nasoj drzavi su direktno povezani sa strankama i svi do jednog su stranacki finansijeri. Sta oni time dobijaju? Dobijaju privilegije, korupcije, manipulacije, crne privatizacije, i pranje novca preko sportskih klubova, a boga mi i preko pojedinih sportskih saveza (na prvom mestu FSS i RSS).
3. sportski menadzeri – opet ljudi koji su u uskoj sprezi sa tajkunima i politicarima. Pretezno se radi o neznalicama, ili klasicnim mafijasima, a nije strano i da pojedine vodje rade kao tzv. menadzeri (ne znam da li ima takvih medju nasima ali realno niko nije svetac u ovoj zemlji), i bivsi sportisti za niskim koeficijentom moralnosti (prvi medju njima Ranko Stojic, i dojucerasnji Ivic) i bivsi sportisti neznalice (Adzic).
E sad kad detaljnije ovo pogledas videces da se radi o sistemu koji je duboko ukorenjen i tesko moze da se unisti osim da polije covek naftom i zapali sve (znaci klasican rez ciscenje od glave)!
E sad da ti na osnovu ovoga iznesem zasto mislim da sede Andjelkovic i Vesic u Zvezdi. Ovo sad sto cu izneti upozoravam da se radi o mojoj licnoj predpostavci, pre svega kad je Andjelkovic upitanju jer za Vesica ne znam nista. Prvo, Andjelkovic je unosio svoj novac (zato se pribojavam za ovo sto radi Perunicic u rukometu a sportista je, zapamtite ovo sto pricam) od svojih para dovodio je trenere (Stevana Karadzica – ko ne zna rodjeni brat Toleta Karadzica, Sakotu, Sagadina, pa i Pesica) i pojedine igrace. Drugo, zbog unetog svog novca Zvezda njemu direktno duguje veliki novac a kako Zvezda nema da vrati onda mora i da se nesto „istrpi“ na zalost. Trece, Andjelkovic je i politicar a zna se da je Zvezda drzavni klub, a kao i u svakoj firmi tako i u drzavnim klubovima, moraju sedeti PARTIJSKI DRUGOVI. Zasto? Zato sto verovatno postoje ucene razne vrste, i Zvezdi odnosno predsednicima klubova se namece koga moraju da drze u UO. Ovo ti je najveca muka, ne samo Zvezde vec i ostalih sportskih klubova (primeri. predsednik Fk Smederevo je gradolnacelnik Smedereva, od skora i u Fk Radnicki KG, u Kk Radnicki Dinkic, u KK Ergonom Nis Zivkovic, u FK Partizan Ruzic, Dacic, i ostala balaburdija. u Fk Novi Pazar vedre i oblace Ugljaninovi i Zukorlicevi ljudi.) Kod nas Antic, Andjelkovic, Skundric, a da ne govorim koji su nazovi privrednici i sede u SD Crvena Zvezda. Zasto? Upravo iz razloga koji sam ti navela drzavni klub i kao u svakom preduzecu mora da sede PARTIJSKI DRUGOVI. E to je Porazavajuce, a ako si pazljivo procitao tacke 1.2.3. onda ti je jasno zbog cega moraju da budu u klubu Andjelkovic i verovatno Vesic. E sad svi krivimo predsednike klubova, zbog cega oni su najmanji od svih krivi jer njih bira skupstina u kojoj sede sportski, radnici navijaci i partijski drugovi (ovi treci su u vecini na zalost). Primer. Isti problem je imao Dzajic i Piksi, nametanje ljudi po politickoj liniji i tajkuni da im sede u UO. Pod cijim pritiskom je oteran Dzajic, dosao je Piksi, po nalogu navijaca dosao je Miskovic u klub zaboravili ste da je bio predsedavajuci u UO, pritisak je takav izvrsen jos u periodu kad je Zenga doveden samo sto je Zvezda imala rezultate pa se o tome cutalo (tacniej pisalo u zutoj stampi). Ne kazem da Piksi nije kriv ali ako je kriv neka odgovara pred sudom, a ne podmetanje bombe u porodicnoj kuci. Zbog cega pitam te napad na Piksija ako je oteran iz kluba? Moje misljenje, nekome smeta da ne bi progovorio. A zna mnogo jos od vremena kad je bio predsednik FSS i kad je sekretar Bulatovic ubijen (otvoreno prozvao sportsku mafiju i da ce novo rukovodstvo da se bori protiv njih).
Niko od vas nije postavio pitanje, po cijem nalogu je Dzajic oteran? Ko mu je to smestio da ide iza resetaka? Kako to da i sada kada je dokazao na sudu da nema krivicne odgovornosti i dalje na silu hoce da mu oduzmu imovinu ili da plati kao Ceca 1 milionce evra? E vidis isti ti po cijem se nalogu vodi proces protiv Dzajica, vode i dalje klub iz pozadine i namecu ko ce da sedi u UO a ko ne, i placaju i potkupljuju sudije i „drzavu“ da vode proces protiv Dzajica. U KK sedeli su pored Andjelkovica: Drakulic, T. Spasojevic, Vlahovic, Miskovic, i ostali koji su doveli do katanca klub. A isto ovi su vedrili i vodili glavnu rec u SD na celu sa Vlahovicem. A sad krivis Lukica, verovatno i Covica, koji su dosli u klub u najgorem trenutku i pokuasavaju da iscupaju iz haosa (uporno govorim ko god da je na celu kluba treba ce nam 10 godina minimum da se oporavimo, a za drzavu necu ni da pricam nije mesto), ali ima nesto na sta oni ne mogu da uticu vec mogu da trpe samo ucene a to je ono cuveno VISE OD IGRE.
A ako su vodje i predstavnici navijaca u skupstini i znaju ko sve sedi u UO, bolje od mene a i vecine koja ostavlja komentare to je sigurno, onda oni snose delimicno odgovornost za ono sto se desava u klubu i svojom stalnom suzdrzanoscu kada se biraju predsednici klubova. Moramo razgraniciti ko ima sposobnosti i visoke moralnosti od onih koji nametnuti da sede u klubu. E tu ja govorim o zdravom razumu, ne stavljam sve u kos. I za kraj, probala sam da budem sto kraca, dok se u drzavi ne rese bitne stvari, nece moci ni u sportu nista da se uradi. To je najveci problem. Sad ti mene mozes da pljujes koliko hoces. Ali i dalje stojim pri svojim stavovima da i Lukic i Prosinecki, odnosno Covic i Pesic imaju punu moju podrsku. A zito od kukolja moramo odvojiti a ne sve stavljati u isti kos, jer ako to cinimo onda samo lutamo i tonemo sve dublje.

Reply
Stralle апр 13, 2012 at 11:16

Slazem se sa Pesicem ali ipak mislim da za svaku sezonu treba naci 2 Amera koji imaju znanje koje ce preneti na mladje igrace a i koji ce nam biti od velike pomoci u borbi za neke zapazenije rezultate 🙂

Reply
SHERIFF апр 13, 2012 at 10:43

Ta njegova prica pije vodu u situaciji da ostane trener bar 5 godina,ako ostane dve ili tri godine onda nista opet Jovo nanovo,opet cemo biti na novom pocetku sa nekim novim demagogom…

Reply
Ariljac апр 13, 2012 at 10:39

Put zahteva puno strpljenja i rada!Valjda je svima sad jasno…

Reply
Damir апр 13, 2012 at 09:07

A vidim ti je vodis ekstra. Kao mnogo smo bolji ove sezone. Deseto mesto na Jadrana i trece u Srbiji i svi porazi u derbiju. Veliki uspeh nema sta.
Pesicu bolje cuti !

Reply
delija86 апр 13, 2012 at 09:21

Al bar sad,na kraju sezone, ne moram da razmisljam koji ce igraci da pobegnu,dal cemo da postojimo dogodine ili koji ce tajkun da da izdvoji neki svoj novac da bi mi funkcionisali 5 meseci do narednog kolapsa,sad na miru cekam letnji prelazni rok,pripreme i narednu sezonu,KARI IDES PRAVIM I JEDINIM ISPRAVNIM PUTEM

Reply
Anka апр 13, 2012 at 08:33

Hvala ti Pesicu sto si konacno progovorio! Valjda ce nekome da dopre do mozga ovo sto si rekao, a ne da mlate praznu slamu. Malo je navijaca shvatilo da nam je potreban sistemski rad da bi smo na dugogodisnjem nivou bili dominantni. Problem je u tome sto svi bi titulu i ne prihvataju da smo sistemski unisteni od idiota (svi oni koji su sedeli u FK sedeli su i u UO KK, VK, RK i vedrili i oblacili SD Crvena Zvezda, a necu da se ponavljam da su nam gotovo sve omladinske skole unistene pa nemamo odakle da crpimo talente). Nadam se da ce navijaci ukapirati da se u Zvezdi mora raditi od -1, a ne od 0, jer sve sto su generecije i generacije igraca, trenera, sportskih radnika stvarale je UNISTENO. Ne znam sto nema Delija na kosarkaskim utakmicama (juce je bila sjajna atmosfera u Spensu svaka cast momcima za navijanje) superlige, valjda ce ih biti NADAM SE. Zato sto to momcima znaci, a i kupovinom ulaznica pomazemo klub i vracanje dugova! Ako se ovako nastavi bolje da se nasi presele u Zeleznik, vise se isplati.

Reply
milos апр 13, 2012 at 10:21

Deliije gledaju Sulejmana Velicanstvenog u to vreme, kad bi doslo do promene termina onda bi dosli. Neki prepodnevni, valjda nema serija u to vreme?!

Reply
Anka апр 13, 2012 at 10:38

Jedno pitanje za tebe: Za koga navijas?
Ovakvu izjavu nijedan Zvezdas ne bi rekao! Lupas gluposti.

Reply
Ivan апр 13, 2012 at 11:47

Ne lupa,covek je 100% u pravu. Bojkotuju jadran,ne idu na odbojku jer ne znaju da l’ ce doci grobari (!?),sad ne prate ni kosarku,kad je crveno slovo ne idu ni na stadione…kao da Zvezda postoji zbog njih,a ne obrnuto.

Reply
Anka апр 13, 2012 at 12:53

Lupa covek, kakve veze ima Sulejman Velicanstveni, ja to gledam kao prozivanje po principu da smo Turci vise volimo serije nego svoj klub. A na nacin na koji on proziva je nacin na koji prozivaju GROBARI. Lupanje gluposti. Sto se tice poseta, slazem se sa tobom sto si rekao, ali ja bih volela da mi neko od vodja ovde direktno odgovori zbog cega ih nema (u prvom postu sam upravo takvu konstataciju dala)…Vidis kao sto si ti dao svoje misljenje, tako je mogao to da ucini milos, a ne sa nebuloznim prozivkama. Cenim svaciji komentar koji ima rezon a ne puko ostavljanje komentara cisto da bi ostavio. Eto toliko od mene.
Slazem se i sa cinjenicom da Crvena Zvezda ne postoji zbog grupe navijaca ili vise navijackih grupa, vec zbog svih nas koji vole Zvezdu (ISKRENO VOLE). Ali mislim da je vise problem u organizaciji zvezdinih navijackih grupa (moguce je da gresim)

Ivan апр 13, 2012 at 15:23

Sulejman je karikiranje sedenja kuci i gledanja serija,ja sam tako razumeo,a ne da je grobarski komentar.

Reply
Anka апр 14, 2012 at 08:16

Ako i tako misli, kako si ga ti shvatio, ne moze da generalizuje celu navijacku grupu. Zasto? Zato sto: neki ljudi rade, neki studiraju i idu u skolu, neki ne vole kosarku i druge sportove vec samo fudbal, a neki vole sve ekipne sportove a nemaju finansija da bi dosli i sl. A da, ne zaboravi da ima dosta i navijaca iz unutrasnjosti koji bi dosli ali finansijski ne mogu da izdrze i fudbal i kosarku. Ja ti rekoh moje licno misljenje je u neorganizovanosti navijackih grupa ili postoji problem sto nema u UO ili kosarkaskoj skupstini predstavnika Delija ili nema dogovora oko karata sa upravom (da besplatno dobiju odredjeni broj karata, mada ne verujem u ovo jer vidim kako extra pozivaju za spas FK). Glupo je sad ovo poslednje da nagadjam, samo oni znaju to. Zato i pozivam predstavnike navijackih grupa da izadju sa saopstenjem zbog cega ih nema na prvenstvenim utakmicama, jer se ovako ponasaju kao kukavice (a to im nije potrebno). Namerno kazem kao kukavice jer su do juce pozivali na bojkot ABA/NLB lige ili kako se vec zove i govorili kako ce na superligaskim utakmicama tribine biti ispunjene do poslednjeg mesta. Za odbojku gresis bodrili su momke, cak je jedan deo navijacke grupe otisao u NS. pozz

NOKIA C5-03 апр 13, 2012 at 03:25

Bravo za momke i Pesica!!! Samo tako nastavite!!! Delija uvek i ostah FOREVER!!!!!!!

Reply
Marko Stevanovic апр 13, 2012 at 02:02

To je nas Svetislav!Mnogo mi je drago sto imamo dva 3 ludaka za trenere (Prosinecki, Pesic i Bulatovic)!Mnogo ih volim jer zele Zvezdi samo dobro i trude se maksimalno.Zivi bili i osvojili sa Zvezdom sta god pozelite!

Reply
lololo апр 13, 2012 at 01:42

Mnogi ga osporavaju trenutno zbog rezultata ali to su radili i sa Robijem pa su se ujeli za jezik.A siguran sam da ce teko biti i u ovom slucaju,Pesic je odlican trener i samo ga treba pustiti da radi ono sto je poceo i dati mu podrsku.A ta podrska se pokazuje na TRIBINI u Pioniru.A ne vidim bas da mu mnogo nas daje tu potrebnu podrsku i to je tuzno..Sta je Delije,jel se samo fudbal treba pratiti??Sta je sa kosarkom,dokle vise to bojkotovanje koje samo nama steti a nista sa tim ne postizemo,dokle?Dolazite ljudi u pionir! Zvezda nije samo fudbal! Ne moze mi niko reci da od 20000 ljudi koji dolaze na fudbal ne zele da prate kosarku.Delije pod hitno da se skupe i da vide sta dalje jer ovaj bojkot ABA lige a vidim da nas nema mnogo ni u srpskoj ligi,nema smisla uopste.Zvezda iznad svega!

Reply
car dusan апр 13, 2012 at 01:19

nije vezano za temu ali je bitno, ovaj pop-up dodatak sa leve strane facebook, twiter, youtube je extra stvar ali da li je mozete smestiti na desnoj strani jer kada zumiram browser (ctrl+scrol up)da bi porocitao vesti nevidim desnu stranu texta. Ovo se odlicno vidi na 16:9 monitorima ali i dalje ima nas koji koristimo 4:3 ili 5:4 monitore i samim tim pravi problem. Hvala.

Reply

Leave a Comment