Moja Crvena Zvezda
АнализеДомаћи шампионатФудбал

Анализа утакмице и играча против Јавора – Звезда срећно до победе

Luka Milunović
Vukan Savićević
Vukan Savićević

ЦРВЕНА ЗВЕЗДА – ЈАВОР 2:1 (0:0)
СТРЕЛАЦ: Савићевић у 58. и Милуновић у 62. за Црвену звезду, а Момчиловић у 52. минуту за Јавор.
Стадион Црвене звезде.
Гледалаца: 16.784.
Судија: Новица Анђеловски (Качарево)

ЦРВЕНА ЗВЕЗДА: Бајковић, Микић, Пантић, Спајић (од 67. Вешовић), Петковић, Гаридо, Милијаш, Лазовић, Савићевић (од 80. Миливојевић), Касалица (од 54. Милуновић), Мудрински.

ЈАВОР: Лазовић, Миловић (од 84. Мишић), Влашић, Валиђо, Момчиловић, Остојић, Видић (од 48. Ђокић), Ђорђевић, Радивојевић, Стојаковић, Оњило.

У првој утакмици у наставку сезоне од Црвене звезде нисмо видели скоро па ништа. Додуше нису ништа ни обећавали на конференцији за штампу, тако да све оно што (ни)су обећали смо и видели.

Од нашег тима смо видели феноменалног Бајковића, одличног Гарида који се већ у првој утакмици наметнуо на позицији задњег везног и оправдао епитет појачања, велики потенцијал Савићевића, велику жељу и борбеност Милуновића и катастрофалног Петковића који је одиграо на горем нивоу него што смо у јесењем делу гледали Младеновића на истој позицији.

Остали играчи су мање више били просечни где се тек истакао мање лош од осталих Милијаш, док је потпуно подбацио играч од кога се још увек највише очекује, Дарко Лазовић.

Црвена звезда је отпочетка утакмице преузела иницијативу и посед лопте, али од пресинга који је најављиван на припрема није било ништа. Наши играчи су изгледи безовољно, тромо и успорено. Звезда није у првих 45. минута створила нити једну праву шансу за постизање гола, осим гола Савићевића који је поништен.

Јавор је у првих 45. минута створио одличну шансу у 41. минуту из контра напада преко Оњила који је упослио Ђорђевића, али Бајковић је одлично интервенисао. Ако кажем да је то била једина права акција у првих 45. минута од стране Црвене звезде и Јавора мислим да је довољно да се схвати да од правог фудбала смо јако мало видели.

Друго полувреме смо очекивали да играчи нашег тима изађу на терен са новом енергијом и са пуно већом жељом него у првих 45. минута, али оно што смо очекивали од Звезде направио је Јавор.

Гостујући играчи су искористили катастрофално постављање играча Црвене звезде, превисоко стајање стопера Пантића и Спајића, да би створили две 100% шансе.

Оњило је два пута имао ситуацију „један на један“ са Бајковићем у којима је наш голман изишао као победник и спасао наш тим од „потопа“ већ у првим минутама другог полувремена.

Нити два упозорења нису била довољна нашим играчима да је време да се „пробуде“ већ су гости морали повести да би играчи Црвене звезде коначно схватили да је „враг однео шалу“.

Гости су повели голом Момчиловића у 52. минуту и то после прелепе акције. Стојаковић је „штиклом“ избацио целу одбрану нашег тима, Радивојевић је искоса са десне стране напада Јавора проиграо на другој стативи усамљеног Момчиловића којему није било тешко да погоди празну мрежу за вођство гостију из Ивањице од 1:0.

Тек после водећег гола Јавора и уласка у игру Луке Милуновића Црвена звезда се пробудила.

Luka Milunović
Luka Milunović

Унео је Милуновић у Звездину игру потребну брзину, жељу и борбеност и можемо слободно рећи да је један од најзаслужнијих за преокрет који је направљен на овој утакмици.

Прво је одмах након корнера Милијаша пропустио одличну шансу након што му је голман Лазовић одбранио шут главом. Лука је из другог покушаја са два метра шутирао високо преко гола и пропустио идеалну шансу за изједначење.

У тим моментима Звезда је играла високи пресинг по целом терену тако да је у појединим тренуцима формација нашег тима изгледала као 2-4-4 и чак 2-3-5. Сигурно нешто што је похвално за овако млад тим и нешто што можемо као заслугу дати тренеру Александру Јанковићу.

Из такве игре изједначење је дошло брзо. Једноставну, а често ефикасну акцију дуплог паса одиграли су Мудрински и Савићевић, коју је млади Звездин бисер крунисао својим првим сениорским голом за изједначење у 58. минуту. Црвена звезда – Јавор 1:1.

Треба напоменути да је у тим тренуцима „Север“ давао „ветар у леђа“ момцима у црвено-белим дресовима и био у правом смислу те речи дванаести играч на терену.

Наставио је наш тим са одличном игром након изједначења. Гости од пресинга Звездиних играча нису знали где се налазе и нису у тим тренуцима успевали да изнесу лопту даље од 30 метра од свог гола. Голман Ивањичана је био на тешким мукама и крајњим напорима је одбранио два одлична шута Милијаша.

Све што је голман Лазовић одбранио до тог тренутка „пало је у воду“, након још једног центаршута Милијаша и трзаја главом Милуновића који је постигао гол на начин да је голману Јавора „провукао“ лопту кроз ноге. Црвена звезда – Јавор 2:1.

Оно што је верујем највише разочарало армију Звездиних навијача је што је Црвена звезда после водећег гола стала. Уместо да дотуче „рањеног“ противника Звезда је задржала посед лопте, успорила игру и чувала остварени резултат.

До краја утакмице гледали смо успаванку за „лаку ноћ“, чекање да се заврши „мука“ ове утакмице и да се упишу важна три бода.

Звезда ни у наставку сезоне није показала свој потенцијал и није успела да споји једно полувреме у игри коју очекујемо. Овај пут десет минута добре игре и феноменални Бајковић су били довољни да се оствари победа, али поуке из прошлости и то не тако давне (јесењи део сезоне) нам говори да се то врло лако може осветити нашем тиму где може бити тешко нокаутиран као у првом делу првенства (Спартак, ОФК Београд, Војводина).

Појединачан учинак играча:

Бајковић: Утакмицу је одиграо за чисту десетку и поново се вратио у одличну форму. Одбранио је две ситуације „један на један“, пар добрих покушаја гостију, читао игру и у појединим тренуцима се понашао на терену као трећи стопер. Сигурно ниво на којем желимо гледани Бобана Бајковића у наставку сезоне. Један од најзаслужнијих за остварену прву победу у наставку првенства.

Микић: Доста невидљив и резервисан је био десни бек Црвене звезде. Изостали су продори по десној страни, понављана убацивања у фази напада и центаршутеви. Од 67. минута пребачен је на место десног стопера након изласка Спајића и тај део посла је одрадио коректно. Више лоша него добра утакмица заменика капитена.

Пантић: Након повреде се вратио на терен, али и на „играчки почетак“ какав је имао након доласка у Звезду. Одбрамбено тактички је одиграо више лошу него добру утакмицу, пречесто је превисоко стајао и имао пар беспотребних испадања (друга шанса Оњила). Није на срећу имао тежи кикс који му се „смијешио“ у овој утакмици. „Играчки почетак“ му се поново догађа у фази напада када често преузима организацију игре на себе и ради то лоше. Његова дуга проигравања су по правилу нетачна и често греши у предаји лопте. Пантић мора схватити да се тренутно не налази на позицији бека и да се од њега не очејују центаршутеви, прогиравања на десну страну и вођење напада већ потпуно други задаци. Када то схвати и прихвати на овој позицији, уз понеко убацивање у фази напада врло брзо ће се вратити на ниво игре које је пружао пре повреде.

Спајић: Вероватно најгора утакмица младог Уроша Спајића. Јако лоше је стајао на терену, тактички се лоше постављао и допуштао противницима да му лако се убацују иза леђа. Један од главних криваца уз Петковића за вођство гостију. Његова измена у 67. минуту је била правовремена јер Звездин стопер није био на ниову нити утакмице, нити позиције на којој је играо. Али са обзиром на потенцијал који је до сада показао, верујем да је ово био само један лош дан.

Петковић: Као да је уклета позиција левог бека у Црвеној звезди. Где је стао Младеновић, ту је наставио Петковић. Усудио бих се рећи чак и горе. Никола Петковић је одиграо катастрофалну утакмицу и био сигурно највеће разочарење. Без воље, жеље и борбености изгледао је на терену као да у себи нема „капи крви“. Нити један продор, нити један центаршут и без мотива се једноставно не може и не сме играти међу првих једанаест у Црвеној звезди. Колико је Никола био заинтересован за утакмицу и колико је учествовао у овој победи мислим да је довољно рећи да не би видели разлику ни да је он понео мрежицу за хватање лептира и успут се бавио и тим хобијем. Најгоре од свега је што је овај момак одлично тактичи обучен играч који када хоће и жели може пуно тога пружити. Али се тренутно понаша као да му је фудбал тренутно на задњем месту.

Гаридо: Велико појачање! Играч који је одушевио својом игром и понашањем на терену. Тактички је савршено одиграо утакмицу и показао да зна да игра модеран фудбал. Одлично се креће по терену, чита игру и играч који је одузео сам више лопти него цео остатак везног реда нашег тима. Игра паметно и једноставно и 90 одсто његове игре се своди на један или два додира. Заслужено се нашао међу првом једанесторицом.

Милијаш: Види се помак у игри код нашег капитена и жеља коју нажалост не успева да пренесе на цео тим. Често критикован са моје стране, Ненад Милијаш је данас био за пример млађима у жељи и борбености. Још увек није пружио свој максимум и оно што очекујемо сви од њега, али уз овај приступ сигурно можемо очекивати пуно. Имао је пар одличних шутева које је крајним напором одбранио голман Лазовић и био директни асистент за други гол нашег тима.

Лазовић: Где сам стао у критиковању Николе Петковића могао бих наставити са Дарком Лазовићем, али нећу јер је показао барем жељу за разлику од Петковића. Једноставно у првим утакмицама после пауза, по правилу Звездина осмица игра лоше. Био је невидљив на терену и није био никаква опасност по гол противника. Доста добро се кретао на терену и често одвлачио играче, али то је мало, премало за играча његовог калибра.

Савићевић: Да наставим „причу“ са краја прошле полусезоне када сам писао Звездин бисер мора играти и Звездино дете мора имати места међу првом једанаесторицом. И мора! Коначно је то видео и Александар Јанковић. Показао је Вукан да Црвена звезда треба зауставити потрагу за „умјетником“ каквог траже јер овај младић је показао у овој утакмици само малени део потенцијала који има. Иако није пружио и показао све што зна Вукан Савићевић је био стрелац првог гола и учествовао у акцији за други гол нашег тима. Кретање по терену је имао одлично и тактички се савршено поставља у фази напада и одбране. Једино што му је недостајало у овој утакмици је више откривања и преузимања одговорности на себе. Звезда уз њега и Кадуа сигурно не треба да брине за организацију игре у наставку сезоне.

Касалица: Играо је до 54. минута, али исто као и Лазовић осим пуно трке, борбе и жеље од Филипа у овој утакмици нисмо видели ништа. Шта се догодило у овој утакмици са Звездиним „крилима“ тешко је рећи. Покушао је у првом полувремену заменити стране са Лазовићем, али нити то није донело никаквог помака у игри. Све у свему јако мало смо видели од Филипа Касалице.

Мудрински: Неприметан и добро чуван. Да није било дуплог паса са Вуканом могао је остати неоцењен. Овако му се пише асистенција и труд који је показао. Није се довољно истакао у фази напада и верујем да Огњен мора и може то пуно боље. У првом полувремену је морао боље реаговати у шанси којој се нашао.

Од 54. минуте уместо Касалице, Милуновић: Уз Бајковића сигурно играч утакмице. Када је било најпотребније ушао је у игру са клупе за резервене играче и потпуно променио ритам утакмице. Нашао се одмах у одличној шанси, трудио се и показао вероватно највише жеље од свих на терену. Био је стрелац победносног гола за Звезду и неко ко је сигурно показао какав мотив и жељу треба имати играч који носи црвено-бели дрес.

Од 67. минута уместо Спајића, Вешовић: За време које је провео у игри није пуно показао. Добро је стајао на терену, пар пута се убацио у фазу напада и одиграо пуно боље од Микића на тој позицији. Али далеко испод својих могућности и далеко од очекиваног је одиграо Марко Вешовић.

Од 80. минута уместо Савићевића, Миливојевић: Задњих десет минута колико је добио да одигра Звездин везни играч није се истакао нити једним потезом или проигравањем. Неоцењен.

Aleksandar Janković
Aleksandar Janković

Тренер Александар Јанковић: Тактички је одлично поставио утакмицу и по први пут од када је сео на клупу нашег клуба смо отприлике могли видети шта жели и како жели да игра Црвена звезда. Само десет минута је мало и премало да би могли написати хвалоспеве. Морати ће пуно радити са играчима нашег тима Александар Јанковић да би се у главама променио „склоп“ да се утакмица игра деведесет минута и да се задаци који се од њих очекују на терену морају испуњавати за читаво време проведено на терену у којем им пружи шансу.

Однос према црвено-белом дресу који је показао Никола Петковић једноставно не сме да се трпи и правила морају да постоје. Играч који нема мотива и који не покаже довољно жеље једноствано нема што да тражи на терену.

Утакмицу је одлично водио, радио је праве и правовремене измене. Видео је где „шкрипи“ и где треба направити промене да би се утакмица привела крају.

Такође му треба честитати на храбрости што је међу првих једанаест ставио Гарида и што је коначно схватио да Вукан Савићевић је играч на којег треба и мора озбиљно рачунати. Пуно позитивних ствари и новина смо видели у првој утакмици, али исто тако и пуно „старих“ мана које треба исправљати.

Мала замерка која ће бити оријентисана само на ову утакмицу је физичка припремљеност. Тренер Александар Јанковић је често истицао да нема довољно припремљену екипу, а онда му се на првој утакмици догоди да Вукана Савићевића у 75. минути почну хватати грчеви, док Микић, Спајић, Петковић, Мудрински и Лазовић изгледају недовољно спремни. Када томе додамо да нити Касалица није био на својој разини поставља се питање да ли се екипа још увијек налази у фази опоравка од припрема или једноставно неки играчи који се налазе у Црвеној звезди не могу да поднесу физички и психички притисак који је потребан.

Исто тако ћу упутити и позитивни коментар на спремност Милијаша и Милуновића код којих је итекако видљив помак у физичкој припремљености.

Звезда није пружила оно што смо од ње очекивали! Десет минута није довољно да задовоље нити оне који најмање критикују игру нашег тима, а камоли све остале.

Не желим и не смемо да се враћамо на причу „важна су три бода, све остало је небитно“ јер добро знамо како нам се то вратило у првом делу сезоне.

Помак је видљив у сваком сегменту игре и видљиво је што Александар Јанковић жели, само још да то схвате играчи и када се то пренесе на свих деведесет минута верујем да ћемо бити и више него задовољни са игром нашег тима.

Оно што играчи требају схватити, поставити у својим главама је да без обзира како иде на утакмици је да морају ући пуни мотива, жеље и борбености. Тада се „све врати“ и када не иде, утакмице се лако добијају.

ХАЈДЕ ИГРАЈ И БОРИ СЕ…

[starratingmulti id=27 tpl=12]

Повезане вести

82 comments

Нине мар 1, 2013 at 17:25

Све је јасно. Када Звезда буде игру од 15 минута против Јавора, играла 60-70 минута, тада ће и бити шампион. То је показала у утакмици против Партизана. Питање је због чега не играју тако. Да ли је био слаб кондициони рад на припремама, да ли је вољни моменат у питању или је морал на слабом нивоу, не знам. То је оно што тренер мора да открије. На крају поставља се и питање како неког казнити због незалагања смањењем плате, ако ту плату није примио 10 или више месеци.
За писца текста: морати ће – не постоји,
Мораће – постоји.

Reply
Sasa Radojević мар 1, 2013 at 18:42

I evo još jednog prosipača pameti…Moraće se sve češće izbacivati komentari ovakih paćenika…To će se „morati“ i MORAĆE SE! Ja se i dalje čudu čudim gde živim i šta se ljudi svašta dozvoljavaju…

Reply
Boban мар 1, 2013 at 12:25

Kakav pomak? Ono je bila demonstracija lošeg fudbala. Reakcije Jankovića su tek za priču. Bojim se da sa njim nemamo nikakve šanse.

Reply
На северу од 1982. мар 1, 2013 at 00:42

Каква је ово „хрваштина“ у овом тексту? „često učinkovitu akciju“, „Njegova duga proigravanja su po pravilu netočna“, „Koliko je Nikola bio zainteresiran za utakmicu“, „Konačno je to vidio“, „Odigrao je 54. minute“, „Što se dogodilo u ovoj utakmici sa Zvezdinim „krilima““, „Taktički je odlično postavio utakmicu i po prvi puta od kada je seo na klupu našeg kluba smo otprilike mogli videti što želi i kako želi da igra Crvena zvezda.“, „Također mu treba čestitati“, „utakmice se lako dobivaju“?? Разумем да вам остане нагласак из завичаја, акценат, ијекавица, ал брате ово је већ превише.

Reply
Dekssss мар 1, 2013 at 00:02

Bajkovic, Vesovic, Pantic, Spajic, Mladenovic, Garido, Milivojevic, Kadu (Milunovic), Kasalica, Mudrinski (Mihajlovic), Savicevic

Zvezdina dobitna kombinacija. Trener uvek menja sve ostale samo Lazovica i Milijasa ne dira. Zvezdi treba jos boraca poput Garida, Kasalice, Vesovica.. ekspolozivnih, borbenih koji ginu svih 90 min. I greska je da je odbrana slabiji deo tima i tu se najvise rotira ja ipak mislim da napred skripi, da nismo konkretni u zavrsnici a iz gresaka napadaca otvara se prostor i odbrana se ostavlja na milost i nemilost

Reply
Realan82 мар 1, 2013 at 09:05

Sta ti ocekujes,da se ne izgubi ni jedna lopta u napadu.

Reply
otpisani101 феб 28, 2013 at 21:38

ja stvarno ne znam ovaj covek koju je utakmicu analizirao… pomak u igri zvezde u odnosu na jesen video samo on…i jesenas zvezda imala bljesak oko 20 minuta po utakmici a 70 je nula…igra isto do zla boga dosadna,spora i staromodna i da nije bilo bajka na golu o kojim pomacima u igri bi analiticar govorio…koliko je nahvalio trenera bez ikakvog razloga ja pomislih da je autor analize sam aleksandar jankovic…napad bez ideje,vezni red spor da sporije ne moze i odbrana u kontinuitetu-nikad gora…igraci setaju se po terenu,apaticni i bez srca na terenu…sve je to jesenas vec vidjeno…

Reply
mile феб 28, 2013 at 18:18

Meni, bome nije potrebna Dejanova analiza da bih zakljucio kakvu sam utakmicu odgledao. Ko god je gledao, video je isto.
Opet ponavljam, vazni su bodovi. Sreca pa preokrenusmo. To je sad jedino vazno. Igra je bila… pa videli smo svi kakva. Sta sad da polemisemo. Uludo trosimo vreme i nerve. Zar da se sekiram i nerviram i dan posle? Vala necu.
A sto se naseg Murinja tice… Eh, samo mi zao sto nam standardne prvotimce i razigrane igrace otera svojom postavkom igre na margine. Nestade Micko, Lazovic postade opet „seljacki“ igrac, Kasalica vise nije ubojiti, brzonogi spic, Kadua nigde, a ostao nam kao jedini kreator sa iskustvom, sad polako i Milivojevic nestaje… Upropasti nam igrace koje je Robi stvorio ni iz cega. Umesto da se usavrsavaju i napreduju, oni postaju rezerve ili sede na tribinama. A videli smo da mogu i umeju. Mene je zbog toga strah.

Reply
MonoEsy феб 28, 2013 at 17:31

Zvezdina igra sinoć nije bila igra, već mučenje.
To što su pojedinci malo odskočili ne znači da treba da ih dižete u nebesa.

Reply
Laki феб 28, 2013 at 16:25

Znam da ce zvucati cudno,ali mislim da je Mikic upropastio Lazovica.
Decko je kidao dok je tu bio Ninkov, i jos godinu ipo nakon sto je otisao.Cim mu je pala forma,niko nije mogao da mu pomaze po desnoj strani i onda…Je bi ga

Reply
milos феб 28, 2013 at 16:43

Vidim, pratis Zvezdu,ahahaha

Reply
Sasa Vranic феб 28, 2013 at 16:03

Ne znam što Milunovića dižete u nebesa dečko je promašio opet sa dva metra pa tri kontre je upropatio itd. dao gol pa šta da nije to dao ne znam više kada bih ga više dao. Samo je trebalo Mihajlovića ubaciti a izbaciti Lazovića a malog Savićevića ostaviti do kraja.

Reply
milos феб 28, 2013 at 18:22

Po meni je Milunovic je najesen bio nas najgori igrac. Juce nije nista posebno uradio, ali daleko od toga da je bio los, bio je ok

Reply
Spajic u startnu феб 28, 2013 at 15:59

Bajkovic odlican,Spajica i Pantica Ifeani pretrcao 50 puta,Mikic nista malo trckara ali nista nije napravio,Petkovic samo stoji mozda on moze da igra stopera ali beka nikako,Garido je svoj posao odradio sasvim dobro,Milijas nista posebno losa kretnja sluzi samo za prekide,Lazovic i Kasalica ocaj ocaja,Vukan otkrovljenje veceri,Mudri sem asistencije Vukanu nista nije napravio ali nije on kriv sto nije dobijo nijednu upotrebljivu loptu,Milunovic igrac preokreta uz Bajka,Milivojevica ne mogu da ocenim kad je igrao 10 minuta,Vesovic nista dobro nije uneo jedna prosecna partija za njega. Sve u svemu mnogo sam vise ocekivao,neka ovo bude kako Jankovic kaze grc i videcemo protiv ozbiljnije ekipe kao sto je Rad sta mogu

Reply
Божа феб 28, 2013 at 15:41

Богами, и ако сам пуно очекивео после припрема и изјава тренера и играча као су бољи него јесенас, синоћ колико год се трудио, нисам видео тај бољитак. Онај црнац из Јавора је претрчавао наше штопере како је хтео. Игра у нападу? Нема је. Једноставно нисам видео да је ико синић имао идеју како доћи до гола Јавора. Тек кад смо примили гол онда је наша игра почела да личи на нешто. Али ако ћемо овако цело пролеће онда од титуле нема ништа.Ја бих највише волео да је истина оно што је Сале рекао после меча,. Да су играчи били у грчу и сл. Колико већ у Недељу против Рада видећемо да ли је био грч или је стара бољка од јесенас. Радује ме једино игра малог Вукана, Милуновића и Гарида, као и одбране Бајка.Остали тешко да могу добити прелазну оцену за приказано. Надам се и верујем да ће бити боље.

Reply
milan феб 28, 2013 at 15:21

I meni se cini da bojkotuju. Kada su dali drugi gol svi su stali i otaljavali, kao dovoljno je i onako ne dobijamo kintu

Reply
jeste, jankovic je bas postavio odlicno utakmicu феб 28, 2013 at 15:07

jos nesto, ti Dejane, kako sebe nazivas, ako si strucnjak, trebao bi da znas, da ovo nema veze sa busenjem , vec kako treniraju,
oni treniraju lose, bez tempa na treniznima, bez te urodjene zelje sa jrunjavom po terenu, zato i izlaze na teren kao prebijene macke, a pocnu da igraju tek kad prime gol, jer tada do njihovih emocija dolazi misao da su na pragu da puknu, i onda pocinju da igraju za sebe, bore se za goli zivot , mislim fudbalski zivot, pocinju da napadaju , nevezano za upute sa klupe
murinjo ima zasluge sa preokret koliko ti i ja, znaci nikakve
igraci su se trgli i igrali na silu, na misice i na severnu tribinu, to nije fudbal , to je o ruk sistem
i ti onda napises da je murinjo postavio dobru utamicu, neverovatno, kakav blam od teksta vezanog za murinja
covek pojma nema, tek kad krenemo da grizemo od prve minute, tad moze da se kaze nesto, ovo sada je sve isto kao jesenas, slabo se trenira a to se prenosi na teren kad krenu utakmice,

Reply
Chinez феб 28, 2013 at 15:03

I mislim da je krajnje vreme da se Lazovic spusti na zdmlju. Od njega je napravljena zvezda, a on je u Zvezdi odigrao vise losih nego dobrih utakmica.
Pa Milunovica mnogo osporavaju, a Milun je za ovo vremena sto je tu odigrao vise dobrih utakmica nego sto je to Laza ucinio u istom periodu.
Pa Rakocevic nema takav status, a retko kad ne bude najbolji pojedinac na utakmici.

Reply
jeste, jankovic je bas postavio odlicno utakmicu феб 28, 2013 at 14:53

„jankovic je takticki odlicno postavio utakmicu “ :facepalm:
neverovatno ko pise ovakve tekstove, verovatno neki klinci koji se razumeju kao neko u krivi
hvalospevi o jankovicu kao da su burekdzije pisali , covek nista ne zna, zna samo da prodaje neke fraze, sada su bil u grcu, a to sto igramo isto kao jesenas, nema veze
protiv rada ce biti tezak teren, protiv radnickog bice bucna publika i da im je radnicki pravio neki takticki problem, i tako redom , non stop prodaje 2,3 fraze koje mogu da prodju samo kod dece
jankovic je postavio odbranu na 50m od gola, sa stoperima koji veze nemaju, ispadali su iz voza niko , i neko moze da kaze da je jankovic postavio dobru utakmicu , e svasta bas

Reply
Ariljac феб 28, 2013 at 19:27

Prvo Dejan nije „klinac“.
Drugo ako si procitao jos koju njegovu analizu tokom jeseni,video bi da je zestoko kritikovao Jankovica.
Sad sto se Jankovicevih izgovora tice:Nema vise alibija.Trazio je samostalne pripreme-dobio je.Trazio je igrace-dobio je. Sad nek pokaze da li sta zna ili nek ide ali vise se nema skrivati iza bilo cega.

Reply
Laki феб 28, 2013 at 14:52

Jedno pitanje haha 😀
Da li ste videli Bajka oko 30 minuta,slobodnjak za nas lik stoji bukvalno na centru,u onom u krugu i pravi frizuru haha 😀
Salu na stranu odlicna utakmica za par igraca,ostali…

Reply
comi феб 28, 2013 at 14:50

Nezasluzena pobeda igra katastrofa

Reply
Pop феб 28, 2013 at 14:47

Tu je najgori ustvari trener po mom mišljenju. Uporno drži Lazovića iako svi znamo da ne zna da igra ove manje mečeve. Ima problem u glavi izgleda. Ne znam.

Reply
Milojko Pantić феб 28, 2013 at 14:39

Sve je lepo rečeno u analizi. Samo više malo kritika za Jankovića jer još uvek nije zaslužio pohvale.

Reply
psihijatar феб 28, 2013 at 14:37

Zašto ovi naši manekeni ne odigraju prvih dvadeset minuta u onakvog ritmu daju dva gola pa poslije nek rade šta hoće ? Sljedeći put možda neće imati toliko sreće da brzo postignu dva gola. Znači, od prve sekunde napad, daj gol ili dva pa polako, a ne obrnuto. Kod nas sve naopako, vjerovatno ih tako uči naš Mutinjo. Kakav stučnjak ! OMG

Reply
Simic79 феб 28, 2013 at 14:17

„Тренер Александар Јанковић: Тактички је одлично поставио утакмицу и по први пута од када је сео на клупу нашег клуба смо отприлике могли видети што жели и како жели да игра Црвена звезда“.

Ne mogu da verujem sta sam procitao! Lazni trener, lazni Murinjo!

Reply
milos феб 28, 2013 at 14:15

Dejane, kao i u svi ranijim slucajevima, veoma ozbiljna analiza. Bukvalno je sve bas kako si rekao, pa cak i za one grceve koje 99% ljudi nije primetilo. istakao bih kao i ti, naravno, Bajkovica, ali i Garida koji je takticki bio besprekoran i sve je uradio bas kako treba, samo je jednom pogresio i odmah se ispravio.
Razocaran sam igrom Spajica koji je bukvalno odigrao za nulu, najmanje je 10 puta pogresno stajao, ali s njim se mora bit strpljiv, jer cini mi se da potencijala ima.

Reply
Chinez феб 28, 2013 at 14:14

A Milivojevic mora biti ocenjen. Usao momak, zadnji vezni, da glumi manekena i dribla samog sebe, milimetar je falio da im otvori kontru. Sta je falilo Garidu da celu utakmicu igra na kontakt dva i da ne glumi smekera i manekena? Zadnji vezni treba da radi ono sto je radio Garido, a ne da usporava svaki napad sa 15 kontakata i 2-3 driblinga unazad.

Reply
Lekso феб 28, 2013 at 14:04

Nije ŠTO vež ŠTA.Nije OZLJEDA nego POVREDA. Nije NETOČNO već NETAČNO. Vjerovatno bih našao još grešaka da sam čitao do kraja,ali nisam mogao. 😡

Reply
dexa7 феб 28, 2013 at 14:13

Pa zar je bitno kako pise kad sve mozes da razumijes?

Reply
milos феб 28, 2013 at 14:18

O ovoj temi smo pisali vec mnogo puta i stvarno je sramotno za ovu zemlju i ovaj narod da jos uvek ima toliko nepismenih i neukih ljudi. Prvo, momak govori takodje srpskim jezikom, Srbendo, drugo, pa i da to nije srpski jezik, u cemu je problem?! Dejan je iskreni, vatreni Zvezdas i za razliku od tebe se u fudbal razume i pismen je. Ne znam kako da se napravi program i takvi stupidni komentari ne prodju filter za objavljivanje, jer nas sramotis kao narod.

Reply
Lekso феб 28, 2013 at 14:27

Pa brate ne opisuje on Dinamovu utakmicu već Zvezdinu. Svaka njemu čast na njegovom poznavanju fudbala i Zvezde. Ali ovo čita više hiljada ljudi i „truje“ se drugim jezikom.

Reply
vllll феб 28, 2013 at 14:38

to je srpski jezik, drugo narecje. nije srpski jezik samo ekavica.

Reply
Lekso феб 28, 2013 at 14:46

Izvini brate ali „NETOČNO“ nepostoji u srpskom jeziku. I kažem svak čovjeku čast na svemu ovome i trudu ipak je trebalo napisati ovaj tekst. Samo kažem da izbaci očite hrvatske riječi.

Severac феб 28, 2013 at 16:12

ZAŠTO NAPADATE ČOVJEKA, koji je ukazao na grešku. Formalno-pravno ovaj tekst je neispravan! Time ne želim da umanjim trud i znanje autora, ali dijalekt i jezik nisu ista stvar. Autor je koliko vidim pisao „ekavicu“. Ne kaže se na IJekavici „RAZINA“, nego „NIVO“, ne kaže se „TAKOĐER“, nego „TAKOĐE“ itd…

Milojko Pantić феб 28, 2013 at 14:43

Gde mi živimo i ko nama je sve u mogućnosti da ostavlja komentar pitam se da nismo svi zatrovani od takvih poput tebe. Idi bre čoveče leči se. Ovo je analiza fudbala čoveče, a ne analiza srpskog jezika ili političkog skupa. Ti si zalutao na sajt i još pokušavaš da ispadneš pametan a nisi ni svestan svoje nesvesnosti.

Reply
Lekso феб 28, 2013 at 14:49

Izvini,pametni! Ma ne vrijedi. Žao mi je što sam pokušao.

Milojko Pantić феб 28, 2013 at 14:59

Da si lepo napisao verovatno bi svi tako i shvatili. Ovako kako si ti napisao brate stvarno ne trebaš ni da čitaš ovo. Više dosta nekih glupih kritika i ispravaka. Verujem, ustvari uveren sam da ti napišeš analizu sa ovolikim tekstom da bi imao više grešaka nego administrator ovog teksta.

Chinez феб 28, 2013 at 14:00

Ma ne slazem se sa konstataciom za Spajica. Nit je bilo ko krivac za primljeni gol, nit je Spaja izasao zato sto nije bio na nivou utakmice. Izasao je zbog zutog kartona i iz razloga sto ni on ni Pantic, a ni bilo koji stoper u ligi ne moze da cuva Ifeanija i da bude siguran da nece morati da sece faulom.
Spaja je odigrao standardno, kao i Pantic, gol smo primili jer ona situacija nije mogla da se odbrani pa da su stoperi bili Vidic i Kanavaro u najboljim godinama.

Reply
milos феб 28, 2013 at 14:20

Zao mi je momak, ali nemas pojma. Uostalom, bice prilike, pa ces pitati Jankovica zasto ga je zamenio,

Reply
relja феб 28, 2013 at 13:52

Mesto stopera je jako bitno i mislim da momcima treba dati podrsku bez obzira na greske koje su napravili, treba da dodje do uigravanja, tek su poceli. Ne mogu a da se ne osvrnem na period kad ste malog Krnetu satanizovali a realno tek je poceo, zamenio Tosica, mlad , iz jednog dvorista presao u drugo, u klub koji mu je u srcu………sada svi vi imate razumevanja za ovakvo izdanje stopera i njihove greske a realno Krnetine su bile mnogo mnogo blaze. Takav smo narod, na zalaost uvek mora da se nadje zrtva. Budimo realni…….Spaji i Panti zelim puno uspeha a Krneti da nastavi sa dobrim radom a rezultat mora da ispliva na povrsinu.

Reply
Filosof феб 28, 2013 at 13:50

„Takodjer“ i jos neke rijeci nisu iz naseg jezika…

Reply
milos феб 28, 2013 at 14:21

Samo sam iskopirao poruku koju sam ostavio jos jednom takvom pametnjakovicu kao sto si ti.
O ovoj temi smo pisali vec mnogo puta i stvarno je sramotno za ovu zemlju i ovaj narod da jos uvek ima toliko nepismenih i neukih ljudi. Prvo, momak govori takodje srpskim jezikom, Srbendo, drugo, pa i da to nije srpski jezik, u cemu je problem?! Dejan je iskreni, vatreni Zvezdas i za razliku od tebe se u fudbal razume i pismen je. Ne znam kako da se napravi program i takvi stupidni komentari ne prodju filter za objavljivanje, jer nas sramotis kao narod.

ps
Molim te mi objasni koji je to jezik, a koji je nas jezik?

Reply
comi феб 28, 2013 at 13:43

poprilicno sam razocaran navijanjem, svaki treci peva, oko mene niko nije pevao, uzas.. moze to mnogo bolje.. i krivo mi je sto pored toliko dobrih pesama koliko imamo mi stalno vrtimo 4-5 u krug..

Reply
fudbalski analiticar феб 28, 2013 at 13:42

Ja se sve slazem,no samo oko Pantica ne bas….ja nesto ubedjen da je od ogroman potencijal….i takodje sam ubedjen,da ce na sledecoj on igrati desnog beka,Spaic i Petkovic stopera,a Mladenovic levog beka.Jednostavno….igrac Fizickih karaktristika Pantica mora da se trpi i da uce fudbalu…..fudbal se trenira i uci….ali fizicku gradju ti Bog da ili neda.Mislim da treba da budemo strpljivi……ja bi Milunovica od pocetka.A Mudrinskog bi zamenio u 60 minutu.Pa cekajte……imao je iste sanse kao Mihailovic na pripremama,a ovaj dao vise golova……mi pet godina pravimo istu gresku…….jednostavno…..klub treba da proceni jel mi imamo realne sanse za titulu….ako nemamo……treba forsirati decu i klince….da ih imamo za sledecu sezonu…..ta fora moramo da uzemo trofej nas je dovela dotle…jer nemomo pokrice za to.Pusti mihailovica….klince……neka izgore ovo prolece…..pa ce na jesen da kidaju!

Reply
Vanja феб 28, 2013 at 13:27

Dejane cudno da ti kao neko ko je igrao fudbal i zavrsio trenersku skolu mozes da nahvalis Jankovica?!! Ja sam igrao fudbal i bio reprezentativac u mladjim kategorijama i mislim da dovoljno znam o fudbalu da mogu da kazem da ovo sto igra nasa Zvezda od kada je Jankovic trener moze samo da se nazove SRAMOTA. Zar je moguce da mi na marakani protiv javora ne mozemo da napravimo niti jedan normalan napad, nema duplih pasova, nema igre na malom prostoru, nema utrcavanja iza ledja. Zar je moguce da nama pantic organizuje napade??? OK nemamo vrhunske igrace ali sam siguran da su za klasu bolji makar od javorovih ali uzalud, mi smo ekipa „bez glave i repa“ i bice veliko mucenje pratiti Zvezdu dok god je jankovic trener, jer jednostavno on ne zna svoj posao i treba da ide makar i bio veci Zvezdas od samog Dzaje. Uz ovakvog trenera igrac ne moze da napreduje i tako se muci citava ekipa i svi mi kojima je igra Zvezde glavna stvar u zivotu.

Reply
Dejan феб 28, 2013 at 13:43

Vanja dao sam ti plus ja sam na tvoj komentar. Što se Jankovića tiče on je odlično postavio utakmicu i odličnu ju vodio. Koliko sam uspio malo ispratiti pripreme Jankovićeva želja je da Zvezda igra čitavu utakmicu kao što je igrala 10 minuta kada je napravila preokret. Presing po cijelom terenu u kojem do izražaja dolazi Vukan. Ovo ostalo je bilo za svaku osudu i mislim da sam u analizi sve to i naveo. Sada da li on kao trener ima dovoljno autoriteta da ga igrači „ne buše“ ne znam. Po mom mišljenju mislim da nema jer se ovo sada konstatno događa i da je veliki problem kod igrača koji ne dobivaju plaće (u kojima su pretplaćeni) i ne daju na utakmicama 30% svojih mogućnosti. Na kraju bi zaključio da moj stav je ostao nepromijenjen po pitanju Jankovića od prošle polusezone, ali isto tako ne mogu da ne napišem ono što je i da ga ne pohvalim što je u odbranu stavio Pantića i Spajića, u sredinu Garida i Savićevića. Čekali smo svi da Mladenović malo ohladi, pa je Petković odigrao još gore. To su problemi sa kojima se treba zna nositi. Vidjeti ćemo kakav će sastav izvestu u nedelju. Po prikazanom na klupi bi trebali završili Petković, Mikić, Lazović, Kasalica i Mudrinski. I za kraj ako si čitao čitavu analizu vidio si da sam istakao Jankoviću za fizičku pripremu što je stalno isticao i ono što je vidljivo sada. Moramo se prestati zavaravati da ćemo pobijediti sve i osvojiti samo tako titulu. Mi se tu nažalost ništa ne pitamo. Ali želim gledati Zvezdinu djecu u sastavu. To treba biti prioritet. Janković je tu prolazan kao i mnogi treneri jer očito je da nema autoritet i dovoljno kvalitete da se duže zadrži u Zvezdi. Ali ima priliku da nas sve demantira.

Reply
jeste, jankovic je bas postavio odlicno utakmicu феб 28, 2013 at 15:00

e pa ti kako sebe nazivas, ako si strucnjak, trebao bi da znas, da ovo nema veze sa busenjem , vec kako treniraju,
oni treniraju lose, bez tempa na treniznima, bez te urodjene zelje sa jrunjavom po terenu, zato i izlaze na teren kao prebijene macke, a pocnu da igraju tek kad prime gol, jer tada do njihovih emocija dolazi misao da su na pragu da puknu, i onda pocinju da igraju za sebe, bore se za goli zivot , mislim fudbalski zivot, pocinju da napadaju , nevezano za upute sa klupe
murinjo ima zasluge sa preokret koliko ti i ja, znaci nikakve
igraci su se trgli i igrali na silu, na misice i na severnu tribinu, to nije fudbal , to je o ruk sistem
i ti onda napises da je murinjo postavio dobru utamicu, neverovatno, kakav blam od teksta vezanog za murinja
covek pojma nema, tek kad krenemo da grizemo od prve minute, tad moze da se kaze nesto, ovo sada je sve isto kao jesenas, slabo se trenira a to se prenosi na teren kad krenu utakmice,

Reply
Cira феб 28, 2013 at 15:11

Dejane zar i jesenas Zvezda nije imala na svakoj utakmici svojih 10 minuta i to po pravilu kada zagusti?
Ti sada kazes da se u odigranih 10 minuta videlo sta je Jankovic hteo,ako je tako to se moglo i jesenas videti na svakoj utakmici.Zar se na osnovu 10 minuta igre moze reci da je trener odradio svoj posao odlicno?
Problem je siguran sam mnogo dublji nego sto pausalna analiza(pricam iskljucivo o analizi Jankovica)moze nesto pokazati.Zvezda i dalje igra nepovezano,rastrkano,bez ideje,jednom recju nikako…e to je pravo merilo rada i postavke Aleksandra Jankovica,a ne nekakvih 10 minuta odigranih dobro,posle straha od poraza i to pred svojim navijacima.
P.S.Ja bih podrzao analizu sem onog sto je napisano o Jankovicu,a ukratko bih njega ocenio-Trener bez ideje,smisla za lepu,leprsavu i modernu igru,trener bez autoriteta i ideje kako da od postojecih igraca napravi dobru ekipu.

Reply
Dejan феб 28, 2013 at 15:20

Cira ne slažem se sa tobom jer za razliku od jučer, Zvezda jesenas nije igrala ni tih 10 minuta. Sada je odigrala visoki presing gdje protivnik nije mogao izaći sa svojih 30 metara. To je forsirao i na pripremama. On (ako je on) izveo sastav odličan po meni, vjerovao je Spajiću, Pantiću, Garidu i Savićeviću. Vjerujem da smo svi sastavljali sastav da bi stavili Petkovića umjesto Mladenovića, Milijaš bi skoro svima igrao, kao i Lazović, Kasalica i Mudrinski. Ali po meni po prvi puta je izveo sastav kako treba. Nakon toga ekipa je taktički u kompletu dosto dobro stajala na terenu. Greške su nastajale iz pojedinačnog ispadanja iz taktičke formacije i to većinom mladih igrača (Pantića i Spajića), dok Petković nije bio na utakmici očito. Ja se slažem sa tobom da Janković nema dovoljno autoriteta za Zvezdu, ali se ne slažem da nema viziju jer ju ima. A sada da li ju zna sprovesti u igru to je već neka druga priča. Problem je i forma igrača naravno. Brzo će ići prvenstvo pa ćemo lako komentirati sve i doći do zaključka.

Reply
Cira мар 1, 2013 at 14:31

Tako si mu i na pocetku jesenjeg dela davao podrsku dok smo nas nekolicina videli o cemu je ovde rec.Seti se…analize su ti bile blagonaklone,da bi kasnije i ti uvideo kakav je trener Sale Jankovic….da li je on naucio nesto za ovih mesec dana?
Potpuna je nebuloza izjava da Zvezda nije odigrala jesenas po 10 minuta dobro na svakoj utakmici…naravno da jeste i to si ti naglasavao u analizi svake utakmice(pogledaj i podseti se)
P.S.Posto vidim da je analiza ozbiljna i da nije parodija jako sam razocaran u istu u delu o A.J.Mozda si hteo na pocetku pruziti podrsku,ali vreme ce te sigurno demantovati…nasa Zvezda igrace isto jadno i izgubljeno kao i jesenas,bas kako nam igra i mlada reprezentacija cije igrace je selektirao sam mali Murinjo.Covek je na nivou trenera 3 lige,e sada ko stoji iza njega…to je posebna prica.

Dejan мар 1, 2013 at 14:43

Ja sam uvijek davao podršku kada je za to bilo elemenata u fudbalskoj igri. Ali što se moje analize Aleksandra Jankovića tiče one su bile sve samo ne blagonaklone i čak dok je Zvezda pobijeđivala. Pročitaj analize i pročitaj koliko puta se samo u komentarima se pričalo kako ja „nemam pojma“ i „da je važna pobjeda a ne igra“. Da ne pričamo koliko puta sam bio isprozivan baš zbog njega i toga. Sigruno je jedna stvar, a to je da Sale zna ali je problem i pitanje koliko dobro to zna da prenese i koliko ga igrači poštuju? Ja sam vidio u ovome gdje sam ga pohvalio pozitivne stvari. Poštujem što se ne slažeš sa mnom u tome, ali ne mogu se složiti sa tobom. Ja sam svoj stav odavno rekao, a to je da mislim da Sale nije još ništa pokazao da bi dokazao da je trener za Zvezdu, ali isto tako ne mogu 100%tvrditi da neće. A što si spomenuo „nebulozu“ mislim da bi trebao ponovo pogledati utakmice protiv OFK-e, Vojvodine, Rada, Spartaka, Srema itd. i probaj mi pronaći tih 10 minuta dobre igre. Igre u kojoj je 10 minuta odigran presing i gdje se dogodio jedan dupli pas? Podrška je naravno potrebna uvijek, ali sve u svemu treba biti realan i svoj lični stav nekada staviti sa strane i analizirati objektivno. To znači ako si pratio pripreme, ako čitaš sve o Zvezdi i pratiš onda vidiš razliku. Dok ako si vođen egom ne vidiš ništa osim onog lošeg. Ja želim i vidim i dobre stvari kao i loše.

Cira мар 1, 2013 at 15:26

OK ja sam vodjen svojim ego-m,mada ne znam kakve veze ima moj ego sa trenerskim znanjem A.J. Ja jednostavno pisem o onome sto vidim i nije me briga da li se to nekome dopada ili ne.Po meni Aleksandar Jankovic nikada,ni sa kim nije imao rezultate,ni jedna ekipa koju je on vodio,a da sam ja gledao nije igrala lepo i dobro…ako je za tebe ovo bilo dobro OK postujem,ali isto tako ocekujem da kada se
razuveris u lik i delo cenjenog ti Aleksandra Jankovica da priznas ovde javno da si bio u totalnoj zabludi i da odas priznanje nama koji tvrdimo suprotno od onoga sto ti vidis.
P.S Pogledaj svoje jesenje analize u svakoj stoji da je Zvezda odigrala odlicno jedan period utakmice…

Milojko Pantić мар 1, 2013 at 16:07

Ti baš ne čitaš šta ti čovek piše. Nemoj da nam ovde prodaješ pamet kada je Dejan prvi i jedini u prvom delu sezone počeo kritikovati Jankovića.

milos феб 28, 2013 at 14:24

Dejan je uvek kritikovao Jankovica, ali se sada upravo pokazalo da to ne cini apriori, vec argumentovano.Juce jeste korektno postavio utakmicu, s tim sto Panticu nikako ne sme da dozvoli da kao drugi stoper glumi maltene krilo, to malo bolje ekipe kaznjavaju pod odmah.

Reply
ЦЗХН феб 28, 2013 at 13:07

E нека сам и од тебе Дејо дочекао да подржиш Јанковића… 🙂 Колико је тешко,најбоље показује чињеница да је од свих најбоље укапирао Гаридо који ни језик још није научио.Поједини заиста испод нивоа,одбрана ни са Петком на штоперу неће бити права.Мука!!!Чуо сам изјаву Додића и све је објаснио,отприлике-Бајковић је био најбољи дефанзивац Звезде,да смо имали мање страха,посебно када нападамо ка Северу добили би,имали смо контре из уџбеника.Занимљиво,и када сам водио Јагодину,играчи су ми причали да имају фрку од публике.

Reply
Cira феб 28, 2013 at 12:52

Bas sam razocaran analizom…ispada da su svi igrali lose sem najlosijeg(koji je i glavni krivac za losu igru) Aleksandra Jankovica…analizu moram da shvatim kao parodiju,jer ovako neozbiljna analiza se ne ocekuje od Dejana,jer reci da su svi igraci sem Garida i Vukana bili ocajni,igra nikakva,a da je mali Murinjo odlicno postavio utakmicu bilo bi smesno i laiku,a ne nekome ko poznaje ovu lepu igru.Ako nije parodija ili kakav pritisak onda Deki ti imas ozbiljan problem objektivnog sagledavanja stanja stvari.
P.S Ako je i zelja da se na ovaj nacin pruzi podrska-mnogo je…a ima vremena i za pljuvanje malog Murinja…pa tek smo na pocetku, verujte mi nista nas sa njim dobro nece snaci.

Reply
marko bl феб 28, 2013 at 12:38

petkovic katastrofa velika od igraca alo to se zna od davno sraman je njegov povratak jer mu dugujemo pa po principu hajde mozes i ti a tek bubice u glavi sto ima vec 10 godina uzas….spajic se lose postavlja i gubi prostor stalno..mikic los lazo los ali doce on na svoje..kasalica takodje..garido dosta dobar vukan svaka cast..ostali solidni..bajko kakav je takav je boljeg nemamo i treba nam pojacanje golman..

Reply
forza stella rossa феб 28, 2013 at 12:22

Kakva ti je bre ovo analiza za Jankovica?????Citajuci tvoje hvalospeve, pomislim da nam na klupi sedi Ferguson!!Umesto da napises da sa ovim trenerom nemamo igru,napucavamo loptu ko seoska ekipa,da preskacemo sredinu, da lopta ide kilavo po terenu,odbrana totalno nesigurna i haoticna…..ti hvalis taktiku naseg Jankovica!???Za Kadua mora imati mesta u timu,da bar malo dobije na smeku ova nasa jadna igra….

Reply
veseli феб 28, 2013 at 12:47

sta je nego ferguson u nasoj ligi

Reply
mix феб 28, 2013 at 12:10

Je l’ moze neko, molim vas, da mi kaze sta je bilo sa MIckom? Zasto ni na klupi nije bio? 🙁 I zasto ga sad niko ne pominje?

Reply
milos феб 28, 2013 at 14:25

Ja se nadam da ce ga danas prodati posto je poslednji dan prelaznog roka

Reply
Asamoa феб 28, 2013 at 12:03

A nikad mi nece biti jasno kako neko moze biti toliko glup da dobije zuti karton zbog skidanja dresa! Ali nikad! I sad treba da dobije jos neki zuti karton i da bude suspendovan na nekoj vaznoj utakmici.

Reply
Fan CZ феб 28, 2013 at 12:45

Ocigledno nisi nikada igrao fudbal, cak ni na skolskom…

Reply
dacha czv феб 28, 2013 at 12:54

hahahahahah…,bas tako,upravu si skroz

Reply
Sasa cetnik sa Jastrebca феб 28, 2013 at 11:53

Samo cu kratko.U sredini i u napadu ok.Ono sto me mnogo brine je to da kad protivnik ima loptu na nasoj polovini skoro uvek bude opasno po nas gol.To je bilo i tokom jeseni,nadam se da je ovo grc zbog prve utakmice i da ce vec od sledece biti mnogo bolje.

Reply
Nikola феб 28, 2013 at 11:52

vreme ja da Lazovic ode iz Zvezde,doslo je do prezasicenja kod njega,izgleda totalno bezvoljno,bolje da ga prodamo za neku realniju cenu nego da se nadamo da ce nam neko dati 4,000,000 eura za njega,Bajko je bio super ali imao je opet dva promasena istrcavanja,o bekovima ne treba pricati,posle Ninkova i Tosica imamo strahovite trkace koji vuku ekipu napred xD uzas,uzas,uzas….i nikada mi nece biti jasno zasto posle preokreta stajemo,smirujemo igru,cuvamo rezultat,kad smo vec krenuli da ih gazimo gazi ih do kraja,daj nek im vec jednom neko usadi u glavu pobednicki mentalitet

Reply
Delije Brcko феб 28, 2013 at 11:43

Nije lose, ali mora ovo puno puno bolje !
Evo golovi: http://www.youtube.com/watch?v=OYHD50iau9I 🙂

Reply
marv феб 28, 2013 at 11:43

Mislim da je posle ove utakmice i sve price oko trcanja, zelje i zalaganja jasno da igraci bojkotuju fudbal zbog para. I jel neko zna sta uradi Kadu sa ugovorom, rekli su posle priprema da ce se dogovoriti?

Reply
marko феб 28, 2013 at 13:08

Da se ja pitam, nikome ne bih dao vise od 100k… Pa Milijas se vuce po terenu za 360k, Cava trckara za 200k, a Vukan ako ima 20k, ja cu da se obesim! :mrgreen:
– Mi igramo polu-amaterski fudbal!

Reply
Mladjen феб 28, 2013 at 11:25

Milivojevic treba da igra, rotirati ga sa Milijasem… I Kadua isto u igru… odbrana kad se uigra bicemo odlicna ekipa.

Reply
zvezdas феб 28, 2013 at 11:22

Pokusacu da budem sto realniji…garido zver,savicevic ce biti otkrovenje malo se stegao jer prvi put je poceo ali ce biti bolje,milijas moze i mora mnogo bolje ali da kazem da je bio ok,bajko ne znam sta mu bi ali neka nastavi ovako a moze i jos bolje vidi se napredak kod njega u nekim segmentima…ostali su blago receno katastrofa…sad malo o igri…losa,spora i bezidejna sve dok nismo primili gol,posle je bilo dobro ali ono sto je mene iznerviralo to je da smo mi nakon drugog gola opet stali umesto da smo ih do kraja ugazili…bilo je dosta puta prostora koliko zelis po bokovima i umesto da su nasi igraci tu tutnjali ko ludi oni su stajali..neko moje realno vidjenje meca sa severa,a verovatno su ljudi na tv-u i sa istoka i zapada videli bolje i jos nesto sto ja nisam

Reply
Djole- Jagodina феб 28, 2013 at 11:11

Odbrana toliko siroko stoji da voz moze da prodje.Napadaju nas sa leve strane i umesto da se cela odbrana povlaci udesno nama petkovic i dalje stoji na svojoj poziciji a to je posledica lose pripreme utakmice i nezainteresovanost ili neznanje Petkovica.I odatle sve krece jer nema ko da im objasni da kada Garido kao zadnji vezni ima loptu prema njemu treba da prilaze igraci sredine a ne da svi beze u prazno samo da lopta ne dodje do njih.OBRATITE PAZNJU NA TAJ SEGMENT IGRE NASEG TIMA a to je trenerova krivica.I tu sve staje ako prodje neka lopta prodje ako ne konfuzija.Mikic tribine,Petkovic tribine,Lazovic klupa.ZVEZDA OOOOOOOOOOOOO

Reply
Sinisa Brcko феб 28, 2013 at 10:58

Bajko-Mladenovic, Spajic, Pantic, Vesovic-Garido, Mijailovic,Savicevic,Kadu-Miluovic,Lazovic,Mudrinski…po meni idalnih 11

Reply
Sinisa Brcko феб 28, 2013 at 10:59

Pardon, idealnih 12 🙂

Reply
mark феб 28, 2013 at 11:27

pa nama i treba dvanaesti

Reply
alo? феб 28, 2013 at 10:53

Odbrana katastrofa…

Reply
DeckyStrasni феб 28, 2013 at 10:40

dobro, mi smo ovo prvo kolo odigrali dok su ga neki izbegavali. ali onoliko razvlacenje po terenu je katastrofa. da nam nije bilo ludog bajka mi sanse ne bi imali.

Reply
dexy122 феб 28, 2013 at 10:37

Pa kada sada posle prospavane noci, sagledam cinjenice. Moram reci, da nam je ustvari samo u odbrani skripelo, i da je Jankovic dobro postavio utakmicu. Mislim imali smo loptu u nogama, i napadali. E sad sto se neki igraci ne zalazu tek kada prime gol, to je neki drugi problem.

Reply
Mimi феб 28, 2013 at 10:33

ljudi ne treba sad odmah kritikovati.Prvo kolo je najteze igrati,bice ovo bolje sigurno..svaku utakmicu trebamo igrati kao posle primljenog gola,non stop smo napadali,stvarali sanse…tako treba poceti uvek dati na vreme goli posle ce biti sve lakse..

Reply
Zvezda mi je sve феб 28, 2013 at 10:27

Bice bolje, bice bolje!!!

Reply
dex феб 28, 2013 at 10:15

Petkovic i Milijas-katastrofa!!! Ovaj Petkovic svaki put kada dodje u Zvezdu igra sve losije i losije. Da mi je samo znati ko se njega opet setio i doveo ga?! Neverovatno kako igramo lose i koliko je sve to nezanimljivo!!! Ni vise od 16000 ljudi ne moze da ih motivise. Razlog je sto oni i ne znaju da igraju i spadaju u kategoriju „drugolidaskih“ fudbalera. ODMORITE CICA MILIJASA!!!

Reply

Leave a Comment