Moja Crvena Zvezda
Европска такмичењаКошарка

Незванично: КК Ц. звезда већ у Евролиги?

00003911Руководство регионалне АБА лиге током данашњег дана (уторак) требало би званично да се обрати јавности и изнесе коначно решење када је у питању пласман у Евролигу за сезону 2013/14.

Претходних дана много се полемисало о овој теми и изношена су разна непроверена мишљења и закључци, али како смо незванично дошли до информација све је већ познато. Руководство УЛЕБ организације је за наредну сезону прихватило да шампион и првопласирани након лигашког дела обезбеде учешће у елитном такмичењу, док би другопласирана екипа учествовала у квалификационом циклусу. Већ од сезоне 2014/15 пласман у Евролигу би се обезбеђивао кроз турнир Ф4.

Гледајући тренутну ситуацију на табели АБА лиге три кола пре краја лигашког дела такмичења, а на основу горе наведеног, дошло би се до закључка да би пласман у овом тренутку изборила екипа Игокее. Међутим, то није сличај. Наиме, борд Евролиге неће одустати од основних услова по којима да би неки клуб учествовао у овом такмичењу мора да има халу од минимум 5.000 места и да у кругу од 100 километара има аеродром са редовним саобраћајем. Самими тим, пошто Игокеа не може да испуни наведене стандарде, КК Црвена звезда би се водила као најбоље пласирана екипа током лигашког такмичења и тиме обезбедила пласман у Евролигу за сезону 2013/14. Такође, ни екипа крагујевачког Радничког која је тренутно трећепласирана не испуњава наведене услове, па самим тим ни они не могу очекивати евролигашку визу.

Остаје нам да данас сачекамо званичну потврду ових информација и да већ можда крајем дана будемо званични учесници Евролиге 2013/14.

 

Повезане вести

50 comments

pera мар 5, 2013 at 21:45

pa koja je svrha radnickog da igra u nisu ili beogradu oni nikog ne vole i kurce se busaju se stalno a imaju usranu halu od 3500 aerodrom za njih je svemirski brod e moja seljanijo…Pevajte mrzim beograd i dalje

Reply
marko rs мар 5, 2013 at 21:42

premiranje je svuda u evropi legalno ne bi bilo legalno da neka ekipa drugu pusti…ali koji je motiv ciboni da dobije igokeu nikakav nemogu ni gore ni dole zato mi malo da ih pomognemo i motivisemo sa po 3000 evrica npr za pobedu 🙂 ali mi onda mora da dobijemo kragujevac

Reply
Andrej мар 5, 2013 at 19:46

Sve ovo je jos jedan pokazatelj koliko je takozvana uleb evroliga jedno devalvirano i elitisticko takmicenje! Prvo ugovori na tri godine, pa trogodisnje bodovanje, pa sad onaj ko nema odgovarajuci kapacitet hale, udaljenost od aerodroma…Prokom. Olimpija i jos neki su godinama igrali sa jednim timom dok ne ispadnu iz evrolige, a zatim rasprodaju i klupu za rezerve jer imaju garantovan nastup i sledece godine pa ih briga za domace prvenstvo! Koliko gluposti su uleb gospoda napravila na jednom mestu, a nagrade samo za one koji odu na final 4 i to oko pola miliona eura za sampiona…Sto ne naprave vise tu evropsku konferenciju nba i definitvno uniste evropsku kosarku jer su i ovako na dobrom putu da dodju do toga! Kvalitet je sve nizi i samo bleda senka u odnosu na ono od pre 10 godina.

Reply
zoko мар 5, 2013 at 17:07

u pravu ste al i igokea i radnicki imaju prava prijaviti drugi grad odnosno halu ako zele da igraju evroligu

Reply
Душан мар 5, 2013 at 20:28

Прочитај комплетно саопштење тј. правила. Рачуна се место и хала која је пријављена за АБА лигу 😉

Reply
Surda мар 5, 2013 at 16:38

Najave bez osnova, moramo dobro da gulimo da bi se plasirali, Igokea ce biti prva, nas ceka nezgodno polufinale sa grobljem, tako da….

Reply
gile мар 5, 2013 at 16:32

ako sam dobro razumeo mi samo da ostanemo drugi idemo sigurno u EL (makar i u kvalifikacije)

Reply
Mimi мар 5, 2013 at 19:13

bez obzira na ovu mogucnost koja se pojavila i koja pise u tekstu,ako budemo 2 na kraju sigurno idemo u kvalifikacije za EL

Reply
Šeša мар 5, 2013 at 15:43

Postoji aerodrom u Mahovljanima, desetak kilometara od dvorane u kojoj igra Igokea, tako da je taj dio ispunjen. Samo trebaju još tribine sagraditi, još nekih 2000 mjesta…

Reply
Simic79 мар 5, 2013 at 15:34

Znaci ABA ligu bi ubuduce trebalo da cine samo Zvezda, Partizan, Olimpija, Cedevita i Cibona. Zasto bi ostali uopste igrali i za sta bi se borili u ligi ako ne mogu da ispune uslove za EL? Drago mi je samo iz razloga sto ce verovatno Zvezda igrati EL sledece sezone, sto je i glavni cilj svih Zvezdasa, ali tek sada onda ABA gubi svaki smisao.

Reply
Aca мар 5, 2013 at 16:16

Ne gubi prijatelji, nego ti je to tako da kazem „sito“, zele od evrolige ozbiljno a ne seosko takmicenje, za 5 godina ce uslov biti hala od 10.000 , i to je razumljivo ako mislimo da napredujemo.

Reply
fringe мар 5, 2013 at 15:30

Bogami bice gusto, moramo da pobedimo u polufinalu F4. Naravno ako ostane ovakvo stanje na tabeli. Mada, realno Radnicki ako imaju ovakve uslove Evrolige morace da ide iz Kragujevca, pa ja onda ne vidim svrhu, sto su ti ljudi tamo toliko ulagali pare ako ne mogu da ih gledaju u Kragujevcu. Gluposti i svasta sa nama… Njima je bolje da igraju Evrokup. Znaci ispade samo Beogradski timovi mogu da igraju Evroligu. To je mnogo losa poruka. Mislim za druge klubove. Mada, mogli bi da dodju u Nis 😆

Reply
deki мар 5, 2013 at 15:17

ma ici cemo kao prvi vidite da je igokea pala prilicno u igri…gube od grobara sigurno i od cibone u zagrebu verovatno ali moracemo malo da premiramo cibonu za pobedu 😛

Reply
dexa7 мар 5, 2013 at 18:05

Da li je legalno to premiranje?

Reply
Igor мар 5, 2013 at 15:16

Nas samo cudo moze da spreci da udjemo u Evroligu.

Reply
Igor мар 5, 2013 at 15:16

Nas samo cudo moze da spreci da udjemo u Evroligu.

Reply
Igor мар 5, 2013 at 15:16

Nas samo cudo moze da spreci da udjemo u Evroligu.

Reply
fringe мар 5, 2013 at 15:14

Sad sam procitao vest na B92. Izgleda da je kompromisno resenje nadjeno, naime, Tumacenje ABA lige vazi ako prvoplasirani iz ligaskog dela zadovoljava uslove Evrolige( 5000, 100km), ali ako ne onda vaze pravila F4 tj, Evrolige.
Dakle, to prakticno ne znaci da smo mi automatski ucesnici Evrolige. Vec cemo videti kako bude do kraja, ali ako Igokea bude prva, onda moramo da udjemo u finale F4!
http://www.b92.net/sport/kosarka/vesti.php?yyyy=2013&mm=03&dd=05&nav_id=692361

Reply
Ja мар 5, 2013 at 14:42

Dobro za nas, ali velika sramota za ligu. Od 4 prvoplasirane ekipe postojale su realne sanse da to budu nasi timovi. I sta sad? Igokea od pocetka do kraja 1. , Radnicki igra odlicno, ali eto novih uslova. Neka su prokleti!

Reply
Dača мар 5, 2013 at 14:39

Ako na kraju regularne sezone prvoplasirani iz ligaškog dela ne ispunjava uslove za B-licencu, onda se u elitno takmičenje ide po pravilima Evrolige:

pobednik F4
poraženi finalista F4
poraženi polufinalista sa boljim plasmanom u regularnom delu sezone

Sta su dobili ovim pravilom!? Kontam da imamo zagarantovane kvalifikacije, ali ako Igokea zadrzi prvo mesto (ne ispunjava uslove), a na F4 u finale se plasiraju Igokea i Radnicki sta onda???

Reply
milan мар 5, 2013 at 14:23

naravno ako groblje prodje u finale opet drz, nedaj. ne znam vise ima da poludim aj zdravo

Reply
Raka Delija мар 5, 2013 at 14:23

“Ukoliko prvoplasirani iz regularnog dela ne ispunjava uslove Evroliga će odrediti drugog učesnika prema završnom rasporedu na tabeli – piše u saopštenju.“
Koliko se ja razumem u biologiju drugi smo mi… 😛 😎

Reply
milan мар 5, 2013 at 14:22

daj boze da mi odemo direktno, inace kvalifikacije- tu smo obrali bostan, samo da radnicki ostane treci pa da ih ako bog da dobijemo u polufinalu i mi smo sigurni.

Reply
marko rs мар 5, 2013 at 14:12

pa to jestea ali indirektno znaci da radnicki ne ispunjava i igokea ne ispunjava…ako grobari i mi udjemo na final four i radnicki i igokea automatski idemo mi nece valjda da ubace olimpiju ili cedevitu sa 6,7 mesta?

Reply
Marko мар 5, 2013 at 14:10

Drugim rečima, ako Zvezda ostane 2. u reg. delu ima garantovane kvalifikacije za EL… Čak i ako na F4 izgubimo u polufinalu, od 2 gubitnika samo će Igokea (ako ispadne u polufinalu) biti bolje plasirani tim iz reg. dela, a pošto njima 1. mesto donosi direktno EL, mi idemo u kvalifikacije…
Ipak, najbolje bi bilo da mi budemo 1., i još da osvojimo F4… 🙂

Reply
dexa7 мар 5, 2013 at 13:54

Koliko god ne volim Igokeu ovo stvarno nije fer prema njima,jbg stavimo se u njihovu situaciju.Ali s druge strane 2 srpska tima u Evroligi (Mi i groblje) zvuci dobro za napredak srpske kkosarke.

Reply
Baki мар 5, 2013 at 13:36

Ako se pogleda ovo sa sajta Evrolige, onda je sve jasno… A mozda i nije…Ovo je kljucna recenica:

„If at the end of the 2012-13 ABA Regular Season the team that is in the first position meets all of the B-licence minimum requirements according to the 2012-13 Euroleague Bylaws, applying the arena and city where they are registered to play the 2012-13 ABA League (arena seated capacity, hotels, international airport), Euroleague Basketball will apply the 2012-13 ABA Bylaws in order to determine the final standings. “

Treba jasno vidjeti da li je Igokeina sala po propisima Evrolige, a isto tako i grad, hoteli, itd. Jasno pise da se to odnosi na salu i grad u kojem su registrovani da igraju ovu sezonu, znaci ne mogu da idu post factum da igraju negdje drugo (BL, BG, ili cak SA). Prema tome….Jedino je nepoznanica da li zadovoljavaju uslove ovi Igosi. Mislim da ne, jer im je sala nezadovoljavajuca a mislim da je i aerodrom sporan ali dobro… Sacekajmo jos malo…

Reply
milan мар 5, 2013 at 13:28

pa jasno je- primenice se pravilnik aba lige iz ove sezone a za sledecu ce se primenjivati pravilnik evrolige.ALI samo ukoliko prvi u regularnom delu aba lige ima sve uslove koje propisuje evroliga, ako nema onda ce se i ove sezone primeniti pravilnik evrolige tj finalisti final foura plus porazeni polufinalista sa boljim plasmanom ide u kval.znaci da nema nista od toga ako igokea odustane da zvezda ide direktno vec se automatski primenjuje ovaj dr pravilnik

Reply
Raka Delija мар 5, 2013 at 13:24

Jordi Bertomeu, Euroleague Basketball President & CEO said: „As a club organisation, Euroleague Basketball worked together with the ABA League in order to find a solution that protected the sporting interests of the clubs participating in the 2012-13 ABA League. With this agreement, every club now knows exactly what they are playing for between now and the end of the 2012-13 ABA League season, which includes the 2013 ABA Final Four.“

Reply
marko rs мар 5, 2013 at 13:19

ajde reagujete moja crvena zvezda prevedite tekst evrolige s njihovog sajta

Reply
iznogud86 мар 5, 2013 at 13:12

a nije mi jasno sto npr radnicki ne bi mogao da igra u bg evroligu a igokea u sarajevu…Mislim bilo bi lepo da je ovako ko sto pise jer realno igokea nista ne bi uradila u toj evroligi videli ste koliko su posustali svaku tekmu jedva dobijaju ja mislim da bi i ovako pukli od partizana i cibone zadnje kolo

Reply
milan мар 5, 2013 at 12:51

homer je u pravu, ne znam zasto se sad bunimo oko aba lige kad su nasa 3 tj 4 kluba u vrhu, imamo sansu da 2 kluba direktno idu u evroligu, ovaj treci bi verovatno dala cg ili slovenija, ali opet imamo plus dva u evrokupu. mozete da zamislite kako se sada jedu hrvati i slovenci, sto ne da nece imati evroligasa nego nece igrati ni evrokup, a oni su osnovali aba ligu.ja pratim i nasu agroziv ligu, ima tu dobrih timova, igra se dobra kosarka, ato da bi bilo vise dobrih igraca i vise publike u kraljevu, cacku i dr gradovima mislim da je zabluda. treba pomoci tim klubovima da se podignu. zamislite sl godine jadransku ligu u nisu, krusevcu ili n.sadu.

Reply
milan мар 5, 2013 at 12:23

slazem se da treba da stvaramo tim za evroligu ali su u pravu i ovi sto kazu da treba da osvajamo trofeje, ali po meni primarno je da obezbedimo evroligu sada i koncentrisemo se na nasu superligu koju po meni moramo da napadnemo. previse je 11 titula komsija za redom. i oni su igrali final four pa su opet osvajali kup i superligu

Reply
милпар мар 5, 2013 at 11:35

Средио Ћоки. :mrgreen:

Reply
Anka мар 5, 2013 at 11:35

samo klubovi neka velicaju znacaj ABA lige. Da se vidi jedinstvo srpskih klubova i odlucnost da napuste ligu, uz uslov da se celni ljudi saveza zaloze za povracaj prava ucesca u svim evro takmicenjima kao drzava. Ovo ne vodi nicemu, ja uporno govorim ali mene nema ko da slusa. Nekadasnja premijer liga je bila u sluzbi Jugoslovenske reprezentacije i postojao je kvalitet. Danas tog kvaliteta nema, klubovi vuku na svoju stranu i takva filozofija se prenosi i na domace prvenstvo i znacaj domaceg prvenstva (citaj klubasenje), pri cemu klubovi vise nisu u sluzbi reprezentacije kao sto su bili devedesetih. Odlika kukavica je da traze izgovor u nemogucnosti ostvarenja ciljeva (kosarka- znacaj ucesca u evro kupovima, i rad saveza da vrati kredibilitet u evropskom bordu). Odlika hrabrih je da se bore za svoje ciljeve gledajuci i svoj i opsti interes (interes ucesca u domacim takicenjima i da se zajedinckim snagama bore kako bi se vratili tamo gde nam je mesto i na klupskom i na reprezentativnom nivou).
Ovo cu sad reci po ko zna koji put – CELNI LJUDI EVROPSKOG KOSARKASKOG BORDA IMA ZA CILJ SMANJENJE BROJA UCESNIKE KLUBOVA IZ BIVSIH REPUBLIKA, STRAH DA JUGOSLOVENSKA KOSARKA U EVROPI NE UZME MAHA KAO STO JE SLUCAJ U VATERPOLU GODINAMA. ima ta fobija i te kako, samo slepac to ne vidi. Jadranska liga je osnovana po modelu Balticke lige, pa nesto ne vidim da je ugusena ruska liga, litvanska liga..nego jacaju samo tako. Ovde je interes biznisa i urnisanja kosarke.

Reply
Homer мар 5, 2013 at 12:03

ja se sa tobom nikako ne slažem! ako im je cilj ,kao što ti kažeš, da smanje broj klubova sa ovog područija u evroligi kako onda objašnjavaš činjenicu da iz jadranske lig tri tima konkurišu za evroligu!??! samo španska liga daje više učesnika (4) od jadranske (3)!!! zatim su tu turska ( 3 ),italija ( 3 ), rusi ( 2 ),
grci ( 2 ),francuzi ( 1 )……. kada smo kod grka, npr. paoku bi više odgovarala jadranska liga nego grčka jer bi iz jadranske mogli u EL a ovako skoro nikada! takođe se ne slažem da napustimo jadransku ligu i da se vratimo u domaću ligu jer bi ponovo došli do toga da dva tima non stop budu prvaci a da ih s vremena na vreme omete možda radnički i to je to! pri tom naša liga nikada neće moći da otvori mogućnost da u istoj sezoni u evroligi nastupaju zvezda,radnički i oni drugi,kao što će to biti ove i sledećih godina! dakle tri tima iz naše lige u EL nema šanse! a što se tiče ruske lige,tu je konstantno cska i niko drugi

Reply
Anka мар 5, 2013 at 15:49

Sam si rekao od jadranske tri.
Evo da remiziramo. Redovni ucesnik Evrolige je bio Partizan, borio se svim silama da rezultatima dobija A licencu. Medjutim izgovori su bili razne vrste. Klub iste sezone debituje nema nikakve rezultate – PROKOM – dobije A licencu koja je godinama obecavana Partizanu. Sta je to znacilo za srpsku kosarku – Partizanu A licenca a sledeci klub iz Srbije (najbolji sa koeficijentom) dobija B licencu i pravo ucesca u Evroligi. Ne lakse je bilo dati Jadranskoj ligi 3 mesta na racun Partizana, Olimpije i Cibone (odnosno Cedevite) koji su do tada ucestvovali direktno. Da ne bude zabune, sada sa tri mesta omogucavaju dva direktno i jedno kroz kvalifikacije sto prakticno imas 2mesta sigurna u Evroligi a ono trece neka ti je Bog u pomoci. Jel ti sad jasna cela zavrzlama i kako se i na koji nacin radi.
Ti mozes da se ne slazes samnom. Ali ti ja govorim o sistemu unistenja komplet srpske kosarke koja uskoro nece postojati ako se ovako nastavi. Ne postoji mogucnost razvoja kosarkaskih centara, profita, vremenom cete naterati da ni ne igras domacu ligu – tacnije ugasis. A da li ce dva kluba ostvajati prvenstvo sve zavisi od celnika KSSrbije i onih koji organizuju celo prvenstvo i njenu regularnost. Da ima potencijala ima. Jer svi ovi momci koji igraju u Zvezdi, Partizanu i kako rece Radnickom dolaze iz Kraljeva, Cacka, Valjeva, Nisa i nekih manjih mesta. Ti posmatras od danas do sutra ja posmatram tri koraka ispred. Druga stvar, Roman Lisac i ekipa, da li mislis da ce ostati ovakav epilog regularnosti lige, za sledecu sezonu, ako se zna da nema dovoljno zastupljenosti nasih ljudi u ABA bordu. Sto se evropske kosarke tice, tu kroje Spanci ciji sistem je postavio nas covek Boza Maljkovic i dalje su samo nadogradjivali. U Evropskom bordu sada se ne pitamo nista, tek ces videti lakrdijasko prvenstvo Evrope i svega onoga sto predstoji, ako se ne pomerimo sa mrtve tacke. Da li treba da te podsetim da prvi covek predsednik FIBA Europa je Svedjanin koji pojma nema, samo izigrava dezurnog klovna na celu te funkcije. Ima tu mnoogoo mnoogo stvari ako se ne okrenemo sebi. I UVEK CU BITI ZA DOMACE PRVENSTVO NEGO REGIONALNU LIGU I JA TVRDIM DA U SRBIJI MOZE DA SE STVORI SASVIM DOBRA SRPSKA LIGA SAMO KO HOCE.

Reply
dejca мар 5, 2013 at 12:08

Anka, kako ne razumes??? CELNE LJUDE EVROPSKOG KOSARKASKOG BORDA ne zanima da li cemo mi ABA ligu ili ne!! Sto se njh tice, mi mozemo svi da istupimo (srp.klubovi) i da igramo nasu ligu!!! Ali u EVROPSKA takmicenja tako nemamo ulaz!! I oni ti ostave malo vremena da razmislis pa da im javis!! A ko nam je kriv sto smo raspadom jedne jake zemlje dobili 6 slabih malih drzavica! i sad se nijedna drzavica nista ne pita!? Da ne odemo u politiku, nije joj mesto ovde…. „kog mora da molis, nemoj da ga ljutis“ Daj da mi izborimo evroligu, i partizan, ili radnicki, svejedno, pa da vremenom ojacamo poziciju u evropi!! Da se pitamo nesto! A i to ce biti tesko jer je NOVAC pre svega u pitanju! Oni imaju a mi ne 🙁

Reply
Anka мар 5, 2013 at 15:58

Nisi me razumeo odnosno nisi dobro procitao poruku ili ja nisam dobro napisala tekst, sto neiskljucujem kao mogucnost cesto gresim u kucanju. KO JE GLAVA KUCE? Kosarkaski savez. Ko su nosioci srpske kosarke u ovom trenutku? Partizan, Crvena Zvezda i Radnicki iz KG. Ko mora da vodi brigu o zastupljenosti nasih ljudi u euro bordu? Savez. Ko mora da obezbedi jaku ligu stvaranjem kosarkaskih centara? Savez u saradnji sa MOSom i lokalnim samoupravama. Ko mora da obezbedi regularnu ligu i jake sponzore lige? Savez. Ko mora da se pita za odredjivanje sudija? savez. Na koji nacin treba da bude organizovana liga? Savez i zajednica srpskih klubova (svih registrovanih klubova na cijem celu moraju da budu konstantni ucesnici domace lige)
A sta mi imamo privatni savez, pita se samo jedan klub, MOS da pare ne kontrolise, kosarkaski centri se gase skoro i da ih nema ili su direktno u sluzbih CZV ili PAR. U Euro Bordu od gospodina Kapicica nemamo coveka odnosno ljude kao sto je bio Bora Stankovic, nemamo predstavnika u sudijskim organizacijama, u evro klupskim takmicenjima, u pravnom telu, u reprezentativnoj organiciji koja ucestvuje na rednvnim sednicama FIBA Euro. Mi smo za sebe. U Srbiji sta se desava, godinama glavnu rec u KSS vodi strucni savet ne slusajuci KSS, a kad treba pomoc u novcu kukaju kod celnih ljudi KSS. Godinama jedni te isti se pitaju za organizaciju prvenstva, vodi se klubaski sistem. Sve ovo moze da otkloni samo ko hoce i mic po mic.
A sto se ABA lige tice, ja naravno navijam da CZV dodje do eurolige (pa kakav bi ja bila navijac majku mu ako bih mislila suprotno), ali sledece sezone spremite celicne zivce i pakao..i verovatno novo lakrdijasko odredjivanje ko ide u koje takmicenje

Reply
БруталноРеалан мар 5, 2013 at 12:39

Ахаа значи сад одговара лига пошто смо други, а прошле године шта се причало, претпрошле? Лига где се правила пишу у сред сезоне? Не зна се ни домаћинство ф4, ма ништа . Циркус обичан на челу са евролигом . Све су то сад приватна такмичења, где позиције нису битне . Само ко кол’ко има и ко да више.. Можда би’ и променили нешто да станемо сви заједно иза нечега, имамо толико велики људи из кошарке ал’ џаба . Поделе и ситни интереси ће нас сахранити једног дана све . Дај Боже да грешим .

Reply
dejca мар 5, 2013 at 12:59

Prvo, ja LICNO sam uvek uz Zvezdu, ma koju ligu da igra!! I uvek sam za i za Aba, i za nasu i za evro ligu!!Ja Zvezdu volim!! A drugo je sto neki daju za pravo da pozivaju na bojkot, a time samo nas klub gubi!!! Nista taj bojkot ne donosi dobro nasem klubu!!!! U slucaju FK se cuti 5 godina, pun stadion, podrska, a rezultati??? Cak i sad kad je jasno ko dan da smo dotakli dno dna, cuti se o tome!!! Napunimo mi Pionir, pa skandirajmo protiv lige…OK! I jeste cirkus, ali tako je kako je… da bi liga nesto promenila, treba svi da ustanu, i mi i hrvati i slovenci i….. svi!!! Sami ne mozemo nista… A trenutno sto da dramimo sve sami Srpski klubovi u vrhu!!!!

Reply
БруталноРеалан мар 5, 2013 at 13:15

Погрешно си ме скапирао, другар. Нисам за бојкот, таман посла . Мука ми је од тога,веруј ми . Хтео сам да кажем да можемо да променимо ако хоћемо, да излобирамо наше људе у борд, да направимо заједнички план да штитимо инересе наше кошарке . Газе нас баш зато што виде да нисмо јединствени . И не само у кошарци спорту, уопште .

Reply
dejca мар 5, 2013 at 13:28

Ok, drugar 🙂 nista lose…

Anka мар 5, 2013 at 16:01

E upravo to je jedan od segmenata zbog kojih se protivim Jadranskoj ligi. Ljudi ne shvataju sustinu interesa, ko koliki ima interes i budjelar i ciji je lobi jak. Lobi- lepa rec za legalnu korupciju ZAPADNI SISTEM KO DA VISE NJEGOVO JE.

Reply
Zvezda Velikan мар 5, 2013 at 11:32

Ne znam samo zasto su nam ,,puna,, usta te Evrolige!? kao da cemo da je osvojimo??? Nama treba da je primarni cilj, osvajanje Jadranske lige, imamo najaci tim, i nama trebaju trofeji, trofeji, tu moramo da budemo neumoljivi, pa shodno tome doci ce i ta famozna Evroliga, igracemo je!!!
Godinama igramo Jadransku ligu a nismo je osvojili, cak i one godine kada smo bili ubedljivo najaci, kada smo bili ispred Makabija.

Reply
Raka Delija мар 5, 2013 at 11:53

Od Evrolige se živi,majstore. 😉

Reply
dejca мар 5, 2013 at 12:13

kazi mu Rako 🙂
Velikane, trofej ABA lige trenutno nesto i vredi, ali nas trofej prvaka NISTA!!! Samo da se mi radujemo, a groblje da tuguje!! Ili obrnuto 🙂
..i lepo ti kaze covek, od evrolige se zivi! Jbg 🙂

Reply
Zvezda Velikan мар 5, 2013 at 20:01

Tacno je to da se zivi od Evrolige, ali timovi igraju za trofeje koliko se ja razumem!? Mi godinama nismo nista osvajali, e ove smo uzeli kup Koraca a treba i ABA ligu i prvenstvo. Partizan to moze da kaze, jer je godinama osvajao trofeje…

Reply
Severac мар 5, 2013 at 11:13

Igokea ima aerodrom sa redovnim saobraćajem, na nekoliko kilometara od hale, za koju su čelnici kluba rekli da će je tokom leta proširiti za 1500 mesta

Reply

Leave a Comment