Moja Crvena Zvezda
ВажноДомаћа такмичењаДруги пишуКошарка

Нелсон: Били смо лоши, али чему звиждуци?

Видели смо вечерас шта све може да стане у 40 минута. Овај пораз сигурно боли навијаче. Али да ли су звиждуци начин да се то покаже, сами процените.

Звездин најбољи играч ове сезоне, Демаркус Нелсон није очекивао такву реакцију навијача на крају утакмице, његову изјаву пренео је Моцарт спорт.

„Да будем искрен, јако сам разочаран у навијаче. Ми смо се јако борили током целе сезоне и дошли до првог места у лигашком делу такмичења, што можда и није нека утеха у овом тренутку. Вечерас смо одиграли катастрофално, а чак и у овако тешком моменту покушали смо да пружимо свој максимум. После свега чути наше навијаче како нам звижде и прозивају нас јако је разочаравјуће за мене, јер то стварнио нисам очекивао.“

Повезане вести

69 comments

Бранимир апр 26, 2014 at 13:25

Нелсон је некада био добар, најбољи. Адмирал, командант, терминатор, разбијач и ко зна шта све још. А, ето, данас је незналица и почетник. За мене је Нелсон увијек био велики професионалац који је увијек добро одрађивао свој посао. Нема идеалну механику шута, али нам то није сметало јер је тај мањак љепоте надомјешћивао другим ријетким квалитетима.
Читам коментаре и не могу се многима начудити. Треба ли да отјерамо овог човјека? Тада би били срећни? Шта, имамо Ребића? Зар мислите да би Он заплакао за нама? Добро, не би ни ми за Њим. Па смо сада 1:1. Реалност је да Нелсон има квалитет за велике клубове што је и до сада показао, а што ће и остварити у наставку каријере. Нама не ваља, али ваља оним који су бољи од нас. Смијешни смо.

Reply
goksili апр 25, 2014 at 16:35

Bojkot nego sta,ovo je poraz delija a ne igraca,kad je najvaznije momci nemaju podrsku,jebao vas bojkot !!!

Reply
Бранимир апр 26, 2014 at 13:15

Када смо већ толико антипротивни и негативно настројени, а прича нам је пуна љубави према Звезди, а понос и достојанство нам не да круну са главе, па нам је мио тај несретни бојкот, хајде да бојкотујемо – бојкот!

Reply
pera апр 25, 2014 at 14:52

Njima je najteže, da je tako ne bi izgubili od tima koji u svakom trenutku dobijaju sa 20 razlike. Dejane Radonjiću ti si čoveče izgubljen u svemiru a shodno tebi to si i preneo na ekipu. Raspad sistema, dobila vas ekipa sa dva igrača ali sa srcem koje vi nikad nećete imati u ovom sastavu. Svaku utakmicu koju je trebalo srce da dobije vi ste izgubili. NAJBITNIJI POTEZ RUKOVODSTVA KLUBA DA SE SAD NE BI UGASILI JE DA HITNO, NAJHITNIJE ANGAŽUJE TRENERA. Sramota ljudi tako se ne igra najbitnija utakmica u sezoni. Pa vi sem Jake niste napravili nijedan ulaz, na istu foru vas je Blesingem prolazio a vi ste upravo stajali na terenu kako je njemu i Šariću odgovaralo. Ponovo se pokazalo da Radonjić igra sa petorkom ostali igrači nisu bitni iz razloga što ta petorka igra bez trenera kako kome krene. Dakle MOMENTALNI OTKAZ ovo se debelom ne bi moglo desiti jer bi ih pobesio sve a ne širio ruke šta da radi. Dajte opametite se ljudi postavite Vlade Djurovića za trenera na 4 godine da dobijemo klub kako treba a ne ove amatere na obuci u Zvezdi., Gurović i Borko Radović kao pomoćni treneri i konačno Igora za sportskog direktora. Nelson je sinoć odigrao kao baba a i sve ostale loše stvari u ekipi su isplivale. Ljudi ekipa koja ne može da nam parira pod košem jednostavno odgura naše centre a mi ne učinimo ništa da doturimo loptu . 4 igrača po četiri lične poslednjih 5 minuta a mi gadjamo tojke koje smo sve promašili na utakmici. Pa i poslednji napad gde je Simonović gadjao trojku morao je da se završi ulazom jer je bilo vremena da se igra na penal završnicu. Radonjić je sinoć bio skretničar i ništa više. Nema opravdanja bol, koji ste nama navijačima naneli , stidite se igrači, ma kao krava koja prospe vedro iza sebe. Ma pola Srbije bre sinoć nije spavalo u šoku smo ljudi, poklonili smo ljidima ni krivim ni dužnim ligu šampiona a opravdanje je nije nam išlo. Pa ne ide vam poslednjih 7 – 8 utakmica jer je osnovno da tim ima bar dva pleja pa kad jedan ne odigra odigra drugi mi jednostavno nismo ni pokušali da tim drugim plejem igramo. Kažem igrala je petorka bez trenera i klupe.

Reply
Aleks апр 25, 2014 at 14:00

Poruka za Nelsona : Slazem se da ste se borili cele sezone i zaista sve cestitke ali osvajanje prvog mesta u ligaskom delu ne znaci nista, to prvo mesto ne donosi ni trofej a ni igranje u Evroligi, od vas ocekujemo da igrate onda kad je to zaista potrebno i kad se pobedom dolazi do nekog vaznog cilja kao sto je to bilo sinoc.A kao drugo od vas ne ocekujemo da POKUSATE da pruzite maksimum nega da PRUZITE muksimum u ovakvim utakmicama. Da su svi pristupili utakmici kao sto je to uradio Jaka Blazic pitanje pobednika se nebi ni postavljalo a ovako ostaje nam jedino da placemo :facepalm: 🙁

Reply
neko апр 25, 2014 at 12:24

Malo statistike: imali smo 6,25% suta iza linije od 6,25! :facepalm:

Reply
marko апр 25, 2014 at 13:47

6,75m! :mrgreen:

Reply
milos rankovic апр 25, 2014 at 12:04

sta je bilo bilo je gotovo je sad sta dalje odmah po meni dati odkaz treneru radenovicu koji nam netreba nizasta tu je Mitrovic Tejic Simonovicu cao budzet rasteretiti imate dva trenera slobodna Maljkovica i Ivanovica bicemo sigurno medju tri i bez ovih igraca Blazicu odmah kapitensku traku decko ti si car pokazao si kako se voli klub a ne ko nas kapiten i Radenovic i Lazic nemozete jednog igraca da zaustavite njihovog pleja

Reply
sale1111111 апр 25, 2014 at 11:46

prosle godine smo usli u euroligu uz mnogo srece,mozda cak i nezasluzeno,sinoc nam se to vratilo na najgori moguci nacin…da se ne lazemo ovo je sa ovakvim vodjenjem sa klupe veoma limitirana ekipa…nemoj samo da nam sada prave alibi o osvajanju prvenstva,koje je samo stvar prestiza…zivi se od eurolige ….tako da gospodo,pocev od trenera pa preko coveeka koji se sve pita a nema nikakvu funkciju u ovom klubu zapitajte se kakve ste lose poteze vukli….a ja necu da vam ih navodim….

Reply
neko апр 25, 2014 at 10:53

„Admirale“: Nepisano pravilo je da igraci nikada ne komentarisu negativno publiku! Nisu oni tu zbog vas, nego vi igrate za njih! Steta sto si propustio i tu lekciju, kao i neke koje se ticu osnova kosarke. Posto ste lezerno izgubili sve vazne utakmice ove sezone, predlazem da potrazis drugu sredinu koja je zadovoljna kada trpate neke jadnike iz provincije. Radonjicu, zao mi je ali posle ovih poraza slobodno pakuj kofere. Ovo se ne zaboravlja!

Reply
Darko апр 25, 2014 at 11:44

Pa stvarno, zašto neko nije skrenuo pažnju Nelsonu da posle ovakvog debakla, a pogotovo posle njegove katastrofalne igre, treba da ćuti i da se pokrije ušima, a ne da proziva navijače po medijima?! Ne dolivaj ulje na vatru, nije ovo Amerika, ovde se živi za voljeni klub!
Ma uostalom, sve si mu rekao onim da je propustio mnoge važne lekcije, ne samo iz košarke…

Reply
marko апр 25, 2014 at 13:52

Ma boli njega K za navijace! Ljudi igraju za pare! Bili 10, ili 100.000 navijaca na tribinaba, Amere savrseno boli K, dok je redovna upalata iz kluba!
Sto se mene tice, trebli smo ga se resiti jos na pocetku sezone! Jer za mene kao laika, bek koji ima PRAVOLINIJSKI SUT, gde ga protivnici pustaju samog kao duha da sutira, jer znaju da je velika verovatnoca da nece pogoditi, nikada nece biti kvalitetan bek (+ ima da se usreci onaj ko ga bude doveo, i dao mu visoki ugovor!)! Jos smo ga pustili da igra pleja! Sinoc ste videli (posto nisam gledao, bio sam na putu iz BG – ka kuci) kako treba da izgleda jedan plej… Msm. po svemu procitanom, skapirao sam, da nas je njihov plej razbio, tj. da je radio sta je hteo!

Reply
Djole-Jagodina апр 25, 2014 at 10:26

Ko upravlja ovim sajto da nije i on privatizovan.Nelson je najgori suter u istoriji kosarke pa sta zasto brisete komentare sta je sa vama objavite sve neka se vidi kako se osecamo!!!!

Reply
Hez апр 25, 2014 at 11:50

Ja ne mogu da verujem da objavljuju svakakve bjuvotine grobarčića što nas ovde podje.bavaju a moja kritika Nelsona izgleda ne prođe moderaciju? Ma džaba vam cenzura, shvatite, ne možete sakriti tužnu istinu da smo greškama u selektiranju tima i stručnog štaba upropastili ne samo ovu nego i narednu sezonu!
E pa da vam ukratko ponovim – Nelson nije plejmejker i od početka sezone govorim da je ogroman rizik u sezonu ući sa dva (osrednja, iskreno rečeno) beka i jednim klincem na pleju. O njegovoj mehanici šuta i procentima istog ne vredi trošiti reči. Borio se jeste, ali kad svedemo račune, mi od toga sada nemamo ništa. A dobro bi mu bilo i da ne priča o navijačima – oni što su bili u Areni su pravi Zvezdaši, a zvižduka je dobio malo koliko ih je zaslužio!

Reply
Djole-Jagodina апр 25, 2014 at 10:04

Nelsone pa ti se uvek u kljucnom momentu spetljas i razocaras nas pa i dalje primas platu.Sinoc si u kljucnom momemntu poslao loptu u aut i unazadio nas,promasio si bezbroj suteva i opet nista tako da dobro ste i prosli.Ti si jedini igrac koga svi hvale a neznas da sutiras vec izbacujes loptu kao kamen a i asistencije su toplo hladno tako da bi ja tebi prvo urucio otkaz a za tobom Lazic Radenovic,Lipovij,i naravno kapiten .Mutavi se podrazumeva

Reply
Bugi апр 25, 2014 at 16:25

lepo si reko kapiten nulaaa od igraca,cekamo ga celu sezonu da bljesne lik nemoze slobodno da ubaci,trojku za zivota,pravi faukl na isteku napada nad njihovim najboljem igracem??!!! strasno,i radenovic ko iz sume da je doso,vidi se da je fizicki pripremljen,ma katastrofa ovaj poraz brise sve pozitivno tokom cele sezone….iako ne krivim trenera nije covek kriv sto ovi panjevi nemug bazen da pogode,sinoc je ipak on odlucio tekmu svojim izmenama,forsira nelsona celu utakmicu,i katica ma briga me pozz

Reply
rs апр 25, 2014 at 09:30

👿

Reply
cvetko апр 25, 2014 at 09:22

Nelson-omiljeni lik i igrac. Iz ove izjave se vidi da oni nisu bili pripremljeni psiholoski za ovu tekmu. On ne zna sta nama znaci ova utakmica, a samim tim i euroliga. Vratili su klub dve godine unazad za ovih 40 minuta. Ali, nisu oni krivi vec neko ko njih priprema za utakmice!

Reply
grobarkojinevolizvezdu апр 25, 2014 at 09:00

a sta si ti mislio ameru? posto su nas hrvati odrali u sred beograda… da ti sviramo kolce?

Reply
Mani апр 25, 2014 at 09:22

Ajde indijanac idi na sajt JSD pa tamo leci svoje komplekse!!!!

Reply
Villa апр 25, 2014 at 08:06

Kada je najteze iskreni navijaci su uz svoj tim. Ne moze jedna utakmica da obrise 40 pobeda u sezoni. Naravno sad se javlja mnogo strucnjaka koje bih samo pitao da li su isli na ABA ligu tokom sezone i od kad prate KK? Da je lako popeti se na vrh i da novac donosi prevagu pa CSKA bi osvajao EL svake sezone, ili mozda oni imaju limitirane igrace? Ili limitiranog trenera?

Reply
grobarkojinevolizvezdu апр 25, 2014 at 09:02

vama uvek nesto fali… a znas to malo devojci srecu kvari

Reply
Fan CZ апр 25, 2014 at 11:16

Vrati se u realnost, ne mozes reci da ti vise volis Zvezdu od bilo kog drugog navijaca! Tim je podbacio, umesto da sa 70-80 % snage uzme ABA ligu on gubi od poluraspale Cibone. Ko je kriv za 2-3 mil razocaranih navijaca, igraci, trener, uprava ili mozda navijaci!? :facepalm:

Reply
Villa апр 25, 2014 at 11:55

2-3 miliona razocaranih navijaca? Oni koji idu na svaku utakmicu, bez obzira da li je u pitanju PAO, Makabi ili Krka, Solnok, Metalac, Crnokosa, to su navijaci. Ovo ostalo su fanovi ili simpatizeri. Da li negde u svetu ima da navijaci bojkotuju svoj klub, a pritom se kunu u vernost istom? I na kraju samo jedno pitanje, da je kojim slucajem Arena bila puna kao protiv Budiveljnika i Uniksa i da se navijalo kao tada, da li bi Cibona imala sanse da dobije utakmicu?

Reply
Hez апр 25, 2014 at 11:55

Nažalost, nisi u pravu. Može jedna utakmica da obriše 40 pobeda u sezoni, i upravo to se i desilo. Takav je sistem ABA lige, pogrešan i nepravedan, ali kakav je nama takav je i drugima. Prošle godine nam nije smetao. I šta imamo od tih silnih pobeda?

Reply
Galis апр 25, 2014 at 02:18

Zato sto ste usli u utakmicu kao i u vecinu utakmica ABA lige. Mlako, povrsno i nezainteresovano. Onda zapnete pet do deset minuta i dobijete utakmicu na kvalitet. Samo ovaj put vam nije to proslo…

Reply
grobarkojinevolizvezdu апр 25, 2014 at 09:04

usli sa lako cemo… ma!

Reply
Ryber Palunko апр 25, 2014 at 01:44

Admirale, ljudi su zaboravili da je ovo sport i da se nekad gubi i najvažniji meč. Vi nikakvu podršku navijača niste imali tokom sezone, osim u EL kad se utrkivalo ko će postaviti klip na You Tube-u, kao da je to bit svega ovog. Mi bi sve na gotovo, pa da se ku**imo po Evroligi. Izgleda da ne može. Evroligu moraju zaslužiti svi, od igrača, rukovodstva, pa do navijača. Pogodimo ko je kod nas nije zaslužio? Od ovih preko puta možemo samo učiti kako se voli svoj košarkaški klub, tačno onoliko koliko i oni od nas u fudbalu, svih ovih decenija.
Tebi svaka čast, a to što si večeras odigrao loše, pa i to je ljudski. Jbg.

Reply
Villa апр 25, 2014 at 08:09

Jedan normalan i pravi komentar u moru pljuvanja po svima.

Reply
NemanjaSRB апр 25, 2014 at 11:53

E jedini pravi komentar..bravo!

Reply
marko апр 25, 2014 at 14:11

Nista sporno! Meni je 10x drazi FK od KK-a! Dok sam ziveo u BG-u, 6god. Za sve to vreme sam samo 2-3x otisao na basket! I ako imam kucu na „Severnom Bulevaru (iznad Novog Groblja), gde mi je Pionir na nekih 10ak min hoda! Draze mi je uvek bilo da odem na nasu „Marakanu“, nego u Pionir, iako je vece cimanje (msm. na predjeni put)… Imao sam vise gostovanja sa nasim FK-om, od Subotice do Ivanjice, nego sto sam gledao nas KK kod kuce! Jednostavno, nemam zelje da gledam nas KK (smorno mi je)… I sinoc sam imao opciju da ostanem i gledam sa ortacima F4, ali sam se opredelio da se vratim na Jug u rodni grad (krenuo u 19h, stigao u 22h kada se utakmica zavrsila)… I ne zamerite navijacima, nikome nije bilo zabranjeno da ode i „navija“… Jednostavno, neki ljudi nisu osetili potrebu da odu i gledaju basket! Draze su im utakmice protv D.Srema, Pazara, Rada, Vose, od svih utakmica KK-a (ABA, EL (i to nisam pratio, nesto na blic, po koji min preko TV-a)…! (kao sto je i meni)! To neko moze da razume, a neko ne…
Sto se tice utakmice glavni krivac je trener, zatim sledi onaj ko ga je doveo i dao mu ovako skup tim da „trenira“!, Da bi jedan klub funcionisao kako treba, mora imati „trenera“, i kljucnog igraca u kosarci, a to je plej… A mi nemamo ni jedno, ni drugo! A ocekujemo trofeje! Budimo realni! Los skauting (tim bez pleja) i trener amater…

Reply
BOKI M апр 25, 2014 at 01:34

Znači treba da tapšemo za ovu bruku i sramotu.

Reply
rs апр 25, 2014 at 00:43

gdje nestaju moji komentari sta je administratori ne smije vasg ljubimca radonjica i naviajce vodje niko da dira sramote izdajnici

Reply
Fornicator апр 25, 2014 at 01:14

Nema ni mog komentara. A nije ni čudo, prozivao sam Radonjića, a to se ovde ne sme.
OK onda – Radonja, bio si sjajan i večeras kao i cele sezone. Molim te, ostani da osvojimo Kup Koraća i naredne sezone. Je l’ može ovo da prođe moderaciju?

Reply
Sasa апр 25, 2014 at 00:25

Jeste da je i meni cudno ovo sto cu reci ali nekako mi je drago sto nismo otisli u Evroligu,zbog takozvanih Delija! Da smo usli kojim slucajem oni bi se verali po sipkama i izigravali heroje a kad je najpotrebnije oni kao bojkotuju,e pa frajeri ovaj put ste se malo zaj*bali !!!

Reply
Бранимир апр 26, 2014 at 13:04

Драго ти је? Који си ти краљ!
Колико мазохиста на једном мјесту.

Reply
rs апр 25, 2014 at 00:23

za sve postovaoce dejana radonjica dizitega i sada u nebesa. ima mjesec dana da pripremi tekmu i ne uspije malo je mjesec eto ima sada citavu iducu sezonu.msm nedaj boze da je on vodi i sprema.sve bitne utakmice je izgubio. i to najvise na psiholoskom planu. prosle god je izgubio aba i domacu. i sada nam jos ovo priredio. svaka mu cast. a rekao sam posle osvojenog kupa i stojim iza tog da sa njim ni ove god necemo uzeti aba ligu sto se ostvarilo a necemo ni domacu to tek dolazi na red. ovdje neki govore o rosteru cibone od 6 igraca. pa hajde vi meni recite sa koliko je zvezda igrala. tejic rebic lipovij nisu igrali, radenovic ko da nije ni igrao isto vazi i za dragicevica, lazica da i ne spominjem,mitrovica nije ni koristio, o simonovicu ne treba da se trose rijeci. pa kad sve to saberete imate jednu petorku koja iznijela teret utakmice. od toga jedan nije trenirao 15 dana a igrao 25 min drugi nije dovolno koristen marijanovic. znaci igra se bazirala na tome sta ce uraditi dzenkins nelson i blazic

Reply
Aca апр 25, 2014 at 00:12

Pa moj Nelsone sta si ocekivao da ti neko aplaudira???Pa ti si amerikanac i ti ne shvatas koliko je nama znacila ova utakmica.Pa zar danam sae oni usred Beograda smeju i tako ponize,ostavimo evroligu po strani.Moze ekipi da ne ide,moze da izgubi ali ne na takav nacin.Pa koji je igrac veceras imao vise od tri licne NIJEDAN,.Pa gde je tu srce,gde je tu borba,izgaranje na terenu.Danas je samo Jaka nesto pokusao ostali kao da nisu jeli tri dana.SRAMOTA
A tek trener kao baba stoji pored autlinije nemocan.Pa gde je tu vika,psovka,zar,pa ne moze to tako.Koji trener jos dozvoljava da mu igraci ubace dve trojke iz 32 pokusaja.Ja onog debelog ne mogu ocima da gledam ali nazalost moram priznati da mu Radonjic nije ni do kolena.I jos nesto eto kakav smo mi Srbi narod,Slovenac place na kraju utakmice a oni tamo likuju(znate vec koji).I poruka za Delije BOJKOTUJTE I DALJE ABALIGU PA OCEKUJTE DA NAS BOG POSALJE U EVROLIGU.KAD ce to nekima biti jasno da mi ne bokotujemo ABALIGU NEGO SVOJ TIM SVOJU ZVEZDU.ZAR SU ONI BOLJI OD NAS;ZAR NJIH IMA VISE OD NAS PA UVEK NAPUNE PIONIR;A VIDECETE TEK SUTRA KOLIKO CE IH BITI JER NJIMA JE VAZNA EVROLIGA A NAMA NAS JEBENI PONOS:TUGAAAAAAAAAAAAAAA

Reply
PERA апр 25, 2014 at 00:11

MA uzmi pare i bezi a mi cemo se vec nekako snaci

Reply
marko апр 25, 2014 at 00:05

NELSONE ZAVEZI I VEZBAJ TAJ SUT IGRAS KECA SUTAS TRICU KAO PETICA..NEMAS PRAVA DA PRICAS VUKAO SI SE PO TERENU I HODAO POLA TEKME..

Reply
mariachi апр 25, 2014 at 00:04

Ajde sto Djenka, Tadija i Bobi padnu pod pritiskom ali Nelson, Rasko to nisam ni sanjao.

Reply
MILAN KG апр 25, 2014 at 04:18

Nema tu price ovaj ti je pao kad je najvaznije sve se vraca na srecu smo prosli budivelik,megu i radnicki u kupu setite se kako smo izbacili radnicki u laktasima prosle godine ovaj tim nema mu…da koji djenka,admiral.. ,cibona dosla sa 6 igraca i razbije nas u sred bga

Reply
miki апр 25, 2014 at 00:01

Najmanje prava da nesto kaze ima Nelson. Usrao nas je protiv Makabija poslednji napad, ovu utakmicu je odigrao ocajno, kljucnu kontru izbacio loptu u aut… Ne znam sta da kazem, tesko cemo kroz kvalifikacije u Evro ligu… Ali jedno je sigurno, izgubiti utakmicu od ekipe koja u rotaciji ima 6 igraca je sramota i za trenera i za igrace.

Reply
ACA апр 24, 2014 at 23:57

A sta si ocekivao da te tapsu po ramenu i pricaju hej majstore kako si zavrnuo odllucujucu loptu u aut a ne Blazicu koji je stojao sam. Kad si ti igrao pred 10 000 u svojoj karijeri pa da se zalis na podrsku? ajde pakuj kofere mnogo su te razmazili.

Reply
Hijena апр 24, 2014 at 23:55

Jesu, sutirali su 2/32 za 3, 19/39 za 2 ili koliko vec, ne znam ni sam tacno. Nisu nista pogodili, pravili pocetnicke greske. Rezultat svega-necemo igrati Evroligu sledece sezone. Jedno pitanje za sve koji su mogli, a nisu bili u Areni, za sve one koji nisu pratili ABA ligu tokom cele sezone.. i za nekolicinu onih koji su odlucili da nema organizovanog navijanja u ABA ligi. Jedno pitanje.. Jeste zasluzili da gledate Evroligu sledece sezone, jeste li?

Reply
Бранислав апр 25, 2014 at 00:11

Свака ти је на мјесту !!!!!

Reply
Darko апр 25, 2014 at 00:22

‘Ajde, pita vas čovek lepo – JESTE LI ZASLUŽILI?

Reply
homer апр 25, 2014 at 07:17

ja jesam zaslužio,gledao sam sve !! i šta ću sada ja???? da ispaštam i patim zbog onih koji nisu dolazili ??? zašto bi ??? čime smo ja i ostali ovo zaslužili ??? da slušam vujoševića cele sezone kako se evroliga ipak igra u bgdu jer su je oni opet doveli ??? sram ih bilo,sve do jednog igrača.sram ih bilo !!!!!! ako misle da nisu zaslužili zvižduke da li misle da smo zaslužili ono sinoć ???? jesmo li??? bednici !!!!! igrali su ko p…. !!! i ? šta još hoćete da kažem,šta posle ovoga??? nisam oka sklopio noćas,kao i milion navijača ??? bednici !

Reply
neko апр 25, 2014 at 10:38

Sve si rekao. Menjam tri karte za finale…

Reply
marko апр 25, 2014 at 14:31

Evo iskerno, meni je FK na prvom mestu! Pa onda ide praznooooooo, pa tek onda ostali nasi sportovi!
Tako da mi je svejedno! Ko ide da gleda Zvezdu u basketu ide zbog Zvezde… Igrala ona sa Megom, Borcem, Crnokosom, Realom, Niznjem… Kao sto i ja idem da gledam Zvezdu u fudbalu, nije bitno protiv koga igra… Shvaite ljudi! Ne morate da idete na stadion ili u halu ako ne zelite! Ja sve sto sam radio radio sam iz ljubavi! I nikada na silu nisam isao da bodrim nas klub! Jednostavno, pratim Zvezdu samo u fudbalu, i to je to… Zbog fudbala znam i da ppizdm… Ljudi mi vicu da nisam noramalan, ali mene bas briga, udari me neka emocija, i tesko se mirim sa porazima! Za ostale sportove se ne opterecujem! Basket pratim iskljucivo preko TV-a, i to 10ak minuta po utakmici, jednostavno mi je dosadno! Bilo to ABA liga, ili EL (isto mi dodje)… Ko voli da gleda basket otici ce, ko ne nece i tu je kraj, nema dalje! Niko nije branio navijacima da idu na basket, da navijaju, pevaju… Jednostavno neki ljudi nisu osetili potrebu da odu i to je to…

Reply
mariachi апр 24, 2014 at 23:55

I tako ode nama Nelson!? Ko se jos predaje?
Zvizdali su zato sto niste imali sta da vucete po podu sem Jake!

Reply
mariachi апр 24, 2014 at 23:59

Da dodam: Da nisi us*ao stvar sa onim pasom u zadnjem minutu imao bi pravo ovo da kazes!

Reply
rs апр 25, 2014 at 00:11

da si bio na tekmi imao bi pravo da komentarises a ovako ti i tvoji poglavari sa sipke idite pozdravljajte dunjica i ekipu jer za drugo niste ne volite vi zvezdu vec dunjica i ekipu pozdravim svim pravim navijacima iz republike srpske

Reply
mariachi апр 25, 2014 at 12:25

Brate moj nisam ja od tih majmuna sa sipke i ne gotivim kriminalce a kamo li da pevam njima. Podrzavao sam ekipu uvek i kada je bilo tesko… Moj komentar na Nelsonovu igru je bio u afektu tj bio sam iznerviran zbog poraza ali kada sada sagledam jbt imao si mesec dana da pripremis ekipu i da ih motivises a ne onako kao sinoc. Da pojasnim, dali su igraci sve od sebe ali psihicka priprema je bila cisto sr*nje i tu je samo Radonja kriv za koga mislim da treba da ostane i dogodine. Poz za RS!

Reply
Jessie Pinkman апр 24, 2014 at 23:51

U pravu je covek 100%. Kad se zvizdi onda smo najglasniji!? Gde je organizovao navijanje? Izuzetno bitna utakmica, a mi bojkotujemo ne znam sta?! Evo sad bojkotujemo Evro ligu? Sutra ce Zagrebcani da napune salu i Cedevita ima da usere gace i tu je lagani prolaz. Nije kriv ni Radonjic ni Nelson, krivi su oni koji zagovaraju bojkot. I sta sad, po zimi, kisi, suncu, snegu volis Zvezdu….samo ne u ABA ligi! Glupost!!!!

Reply
milos апр 24, 2014 at 23:36

pa verovatno zato sto nikada kad je bilo vazno nisi odigrao kako treba,cak ni loptu ne mozes da dobacis kad se odlucivalo,vise nisi potreban,jednostavno je,zvezda ako hoce trofeje mora da ima pobednike a ne igraca koji ne moze da pogodi onoliki obruc,gotovo po pravilu svaki sut na prvom obrucu,mislim da je bilo dosta,sa tobom klub je dostigao svoj vrhunac ali vreme je za mnogo vise a to su trofeji a ti sine nemas mu.d za to,isto vazi i za dzenkinsa a simonovica je glupo i komentarisati,takodje ne znam sta u klubu trazi ovaj ukrajinac i ko ga je i dovodio,..sve se svodi na jedno,covek obezbedi novac za dobre igrace ali sportski deo ne zna da uradi svoj posao kako treba,potreban je kao prvo ozbiljan trener jer od toga sve pocinje,zvezda nije klub na kome se treneri uce….

Reply
Dejan Ivanjica апр 24, 2014 at 23:34

E moj admirale…kad god treba da povedes ekipu ti se u*eres…nemas ti mu*a da budes Zvezdin vodja…nazalost…Blazicu svaka cast!

Reply
sasa b апр 24, 2014 at 23:33

bolje da si bio cetvrti a da si danas pobedio
ovako mozes da se slikas sa tvojom dobrom igrom tokom cele sezone

Reply
црвено-бели апр 24, 2014 at 23:33

19 од 39 за два….2 од 32 за три…уз 11 промашаја са линије слободних бацања!
НЕВЈЕРОВАТНО !
Дао ли нам се то неко свети, да ли је ово све негдје зацртано? Мислим да јесте! Не подржавамо ово такмичење, не навијамо, читаву сезону је Пионир зврјао празан. Вечерас нас је било 5000 у Арени, али није било оног навијања, није било оног притиска на противнички тим и оне подршке за наше играче. Бог нам није дао више! Ово је цијена нашег бојкота!

Reply
lilihip апр 24, 2014 at 23:45

Bojkot ima najmanji uticaj na ovaj poraz. Ne branim vodje, i ja mislim da je bojkot presmesan kao i svi vi, ali takodje mislim da bi bilo jos gore da je bila puna arena. Ako su ovako igrali pred onoliko publike i sa neorganizovanim navijanjem, koliko bi tek losije igrali sa punom arenom i jos vecim pritiskom..

Reply
црвено-бели апр 24, 2014 at 23:56

Ma pitao bih te ja da je večeras bilo 15000 ili više Delija i da je grmilo kako to zna biti kada Zvezda igra….sad bi smo drugu priču pričali !

Reply
lilihip апр 25, 2014 at 00:02

bila bi puna arena, bez preterivanja bilo kakvog. uz vodje,grupe i ljude koji bi dosli da znaju da ima organizovanog navijanja, puna arena bi bila laganica, + sto se igra protiv hrvata, nista sladje.. mada i dalje mislim da bi jos gore odigrali, veci bi pritisak bio, puno ubacenih predmeta na parketu itd..

Reply
krvavi zvezdas-DE апр 24, 2014 at 23:50

lepo si napisao brate statistiku…slazem se sa vecinom da Radonjic nije trener za velike domete..i postavlja se pitanje da li je on kriv za ovu statistiku ili preplacene zvezde…nelson,djenka..rasko.radenovic,i ostale neznalic*e

Reply
krvavi zvezdas-DE апр 24, 2014 at 23:51

i samo da dodam..da smo dali samo pola slobodnih bacanja pobedili bi bez i jedne trojke..jel je trener kriv sto neznaju da pogode slobodna…budimo realni

Reply
milos апр 24, 2014 at 23:55

toliko promasenih bacanja i trojki upravo i jeste krivica trenera koji nije znao da ekipu psiholoski rasereti pre utakmicu,upravu tu se vidi velicina trenera,radonjic ove sezone nije dobio nijednu utakmicu koja je nesto odlucivala..

Reply
Rambo sa Balkana апр 24, 2014 at 23:56

Vodi ga kuci!!!!!!!!

Reply
lilihip апр 24, 2014 at 23:58

Realni, nego sta 🙂 Svi nose krivicu za ovaj poraz, trener,igraci,navijaci,.. ko koliku, to je vec izmedju radonje i igraca, nekih 50-50, nije on kriv sto ne umeju da pogode, ali je kriv zato sto nije dobro spremio igrace,taktiku i sve ostalo sto ide uz to

Reply
Majstor апр 24, 2014 at 23:32

E ovako da ja rezimiram ovu citavu sezonu u jednoj recenici:Kako smo se nadali dobro smo se i udali.Sto se citavog tima tice utisak je sljedeci:Ova ekipa jednostavno nema hrabrosti i ne znaju odigrati u kljucnim trenucima(Simonovic se i ne vidi a kao jedini klasicni trojkas,a o Nelsonovim gubljenjima lopte u bitnim trenucima da ne pricam).Idemo redom:
Radonjic:Ovaj covjek je mozda dobar trener,ali za ekipu nivoa Buducnosti.On je ,,Fulham“ tip trenera:tu i tamo pobijedi neku vecu facu,ali kad treba nigdje ga nema.Ekipa je totalno nespremna usla u mart mjesec,totalno istrosena,to se nekako vuklo ko prebijeno pseto,na jedvite jade se pobjedjivalo tokom marta i aprila ali se vidilo da u igri ne stima,jer mi citavu sezonu imamo samo dva nacina napada,pa kad ne ide izvlacila odbrana nekako.Covjek forsira u igri Lazica,Dzenkinsa i Tadiju od kojih jedni ne znaju igrati napada a drugi odbrane,umjesto Jake Blazica koji je u stanju da igra tri dana bez prestanka(samo kad pomislim sta bi trener groblja sa takvim igracem radio) i Radenovica koji je inteligentan igrac,dobar u odbrani i zna da izmisli poene u napadu i Mitrovica koji je je veceras trebao poceti utakmicu od starta jer je vise pokazao za 4 minuta od povrijedjenog Radenovica i Tadije zajedno.Najveca krivica zbog Radonjica je zbog Covica i njegove sujete,jer sam i prosle godine govorio da sve dok nam je on predsjednik kluba(usput hvala mu na svemu so je ucinio za klub u finansijskom i organizacionom pogledu) mi trenera sa stavom i autoritetom necemo imati.
Nelson:Nesto slicno kao i za Radonjica,igrac za male utakmice,a u velikim se jednostavno pogubi.Ajd sto se on pogubi vec i sto lopte pogubi u kljucnim trenucima:Makabi,PAO,sad Cibona,ima ih jos ali sed ne mogu da se svih sjetim.Kada se kupuje crnac plej radi se ono sto vujosevic radi:Dovodi se plej koji zna organizovati igru,ima 90% uspjesnosti sa linije slobodnih bacanja,u svakom trenutku moze da pogodi za 3 poena(kao Blesingejm veceras).
Rebic:U ono malo utakmica sto je igro(opet zhvaljujuci treneru) pokazao je na trenutke dozu sportske drskosti koje sem Jake Blazica niko drugi u ekipi nema.Ako ga ovaj ne upropasti a sve su sanse da oce jer forsira Nelsona po 35 minuta,a njemu daje mrve,moglo bi biti nesto od Rebica.
Dzenkins:Lik kojeg ne znam da opisem.Doveden je da igra na poziciji koja nikome u klubu nije jasna da li plej,bek,ili nisko krilo.Nekad zna da odigra kako treba ali je ocigledan problem vec citave sezone da se on tek pocinje paliti u 3.oj cetvrtini pa sta bude bude.Jos jedan od dokaza nedostaka autoriteta Radonjica kao trenera ogleda se u onim njegovim sutiranjima trojku na samom pocetku napa,ne znam da li je i jednu pogodio.Sa trenerom koji bi ga usmjerio u pravom smjeru mogao bi biti dobar igraci,jer sjajno krade lopte,a i sut sa distance je sasvim zadovoljavajuci.
Jaka Blazic:Srcan,borben,neumoran(mada ponekad zbog toga i pravi greske u odbrani).Igrac koji je u stanju da igra 3 dana bez prestanka,ali zahvaljujuci nasem genijalnom treneru on igra tek oko 15 minuta po mecu.Iako je Slovenac u njemu ima vise srpske krvi nego u svim ostalim igracima ekipe.Igrac koji zna da digne publiku na noge ,ali i citavu ekipu kada ne ide i on je igrac oko koga se trebala graditi nasa igra ove sezone,forsirati ga da bude jos bolji i mi danas ne bi imali problema sa Cibonom.Ponekad od velike zelje da se sto bolje pokaze za ono vremena na terenu koje mu Radonjic stopericom odmjerava zna da napravi velike greske,ali je sve u svemu jedini u ovoj ekipi na ciju igru ove sezone nemam velikih zamjerki.
Lazic:Dobar u odbrani i to je to.U napadu odigra dobro jednom u 10 meceva i jednostvno igrac koji je za trenera koji forsira odbranu kao sto je nas genije.Znao je da stavi Dijamntidisa u dzep,ali za klub kao sto je Crvena Zvezda on je zelen igrac.
Simonovic:Isto kao i kod vecine ekipe:kad su bitni mecevi njega nema nigdje.Po vokaciji je jedni suter u ekipi,a ako nam je on jedini suter onda znamo kakva nam je ekipa.Njemu se u bitnim utakmicam ruke jednostavno tresu.Odbranu igra dosta korektno ali nije on kalibar za Zvezdu jer trojkas mora imati preko 50% suta za 3 poena.
Radenovic:Jako koristan igrac ove sezone.Posto sam duze vrijeme pratio njegove igre bio sam skeptican povodom njegovog dolaska u klub,ali me je razuvjerio.Sasvim solidna zamjena na cetvorki.Dobro igra odbranu ali znai izmisliti koseve u napadu kad ne ide.Igrac koji ce sasvim solidno odigrati nekih 10-15 minuta .Ali u tome i jeste problrm jer je on samo odlicna zamjena za cetvorku koju ove godine nismo imali
Mitrovic:Ponovicu ono sto sam rekao vec prije nekih 10ak dana na ovom sajtu:Ja u zadnjih 10 godina nisam vidio kosarkaski ineteligentnijeg igraca.Dobar u reketu,u odbrani ,dobar u skoku,u napadu umije da napravi sjajne finte i pusti protivnicke centre da se ko kreteni vrete oko svoje ose.Steta samo zbog povrede u trenutku kada je poceo pokazivati svoj maksimum.Momak ima tu dozu drskosti i sigurno ce nardene sezone biti jedan od predvodnika ove ekipe.Jos samo da nabaci 10ak kg misicne mase.
Tejic:Za ono malo vremena sto je igro ove sezone sasvim se solidno pokazo.Evidentno je da mu nedostaju minute na parketu i po meni je mnogo bolja opcija bila da je poslat u neki klub na kaljenje tokom KLS jer je jasno da pored Radenovica,Draicevica i Mitrovica nece imati minutazu.Bolje da je poslat u FMP makar koliko traje KLS
Dragicevic:Covjek koji se nije kosarkaski nimalo promijenio od prvog boravka u Zvezdu.Ako ga ide trojka dobro je,tu i tamo se nadje neka finta,ali najveca zamjerka je sto covjek jednostavno ne zna igrati odbranu i nikad je nece nauciti igrati pa da ga trenira onaj sto je Detroit treniro krajem 80ih.
Katic:Na pocetku sezone sam govorio da ce nas zeznuti sto on igra za reprezentaciju na Evropskom prvenstvu i to se pokazalo kao tacno.Jednostavno igrac od 32-33 godine odigra sezonu na jako visokom nivou,zatim umjesto odmora cijelo ljeto trenira sa reprezentacijom,nasupi na evropskom prvenstvu,i bez dana odmora se ubaci u takmicarski ritam u novoj sezoni.Za igraca njegovih godina to je jako naporne i nije u stanju da odigra sezonu na nivou koji je potreban za klub koji se takmici na 4 fronta.Nemam nekih zamjerki ni na ovu sezonu,solidan bekap centar ,u nekim utakmicama nas je jedini drzao u zivotu i kao sto vec rekoh na njegove igre i povredu su presudan uticaj izvrsile maltene 2 spojene sezone bez odmora.Dobar u odbrani.
Marjanovic:Isto kao i za vecinu tima:Igrac za male utakmice.Kada protivnicki treneri procitaju njegovu igru i slabosti,koristan nam je na utakmici koliko i Dejan Radonjic.Igrac koji jos moze napredovati uz dobrog trenera,ali posto mi imao genija ne vidim sanse za njega.Bobi je jednostavno igrac koji treba da ima raspolozenog pleja kraj sebe koji ce mu napraviti akciju za polaganje ili u njegovom slucaju,zakucavanje a to je ove sezone umio samo Silb,kada su njega otjerali i Bobi je poceo da stagnira.
Lipovij:Ima li neko da mu je jasan razlog dovodjenja ovog igraca?
To bi otprilike bilo to,izvinite sto je ovako dugacko 🙂

Reply
dule апр 24, 2014 at 23:28

a ja bi tebi preporucio da sto pre odes,i da Zvezdu ne uzimas u usta….

Reply

Leave a Comment