Moja Crvena Zvezda
Домаћи шампионатФудбал

Просинечки и Вукићевић након меча

На конференцији за новинаре након меча појавили су се Дејан Вукићевић, тренер Војводине, а са закашњењем и Роберт Просинечки, тренер нашег тима и портпарол Марко Николовски.

Тренер гостију је истакао да је његова екипа заслужено победила, добро одиграла, иако је респектовала ривала. Са друге стране, Роберт Просинечки, видно утучен и индиспониран је рекао да је јако тужан и разочаран издањем и приступом своје екипе, али можда  и први пут јасно истакао да проблем лежи и у (не)квалитету његове екипе. Најавио је да проблема има и да ће наредних дана више говорити о свему.

На самом старту, Роби је истакао:

Заслужено, честитам Војводини. Моји играчи нису били ни близу свог нивоа, без воље, жеље, агресије. Тешко ми је, лоше се осећам, јер није било воље и хтења. Може се изгубити, али овакав приступ је недопустив. Нико у свлачионици се не може погледати у очи и рећи да је дао све од себе. Разумем да није било Делија, али не и то да играчи ништа нису испунили од договора. Тужан сам што играчи Звезде могу да одиграју овакву утакмицу. Били су ближи лопти, вребали шансу из контре и били бољи. Преостаје нам само да радимо мало у наредних неколико дана, до паузе.

Тренер гостију, Дејан Вукићевић, рекао је следеће:

Заслужена победа. Респектовали смо противника, али смо искористили то што можемо да играмо без притиска. Звезда је била без навијача, ми у одличној серији која је иза нас, што нас је мало охрабрило. Одиграли смо јако квалитетно и дисциплиновано. Домаћи су на старту били боља, али након прве шансе моји играчи су почели да играју боље. Посебно након сјајне одбране Супића који нас је спасао у финишу првог дела. Користили су у другом делу контре и сваку шансу коју смо имали, били бољи и заслужели тријумф. Жао ми је због навијача. Звезда је можда одиграла лошије него што то може и због тога. Велики успех, не побеђује се сваки дан на Маракани.

Уследило је питање за нашег тренера: Роби, најавили сте добру игру, са пуно жеље и мотива. Зашто се играчи овако понашају и колико је то последица слабе физичке припремљености?

Осећам се јако лоше. Добили су нас игром, али да је било воље, жеље, било би ми лакше. Не знам шта је узрок. Фали нам жеље, воље, квалитета. Радили су добро ове седмице и очекивао сам више. Није физичка припрема у питању. Нису испоштовали ништа од онога што смо се договорили у свлачионици.

Заостатак је десет, односно дванаест бодова за лидером. Да ли ваше екипе имају шансе у наставку првенства?

Дејан Вукићевић је рекао: „Раритет је узети 42 бода у 15 утакмица. Зато је разлика оволика. Покушаћемо, али ништа не зависи од нас, ако наставе овако, тешко ћемо урадити нешто више. Ако и приблжно буду овакви у другом делу, тешко ће бити.“

Са друге стране, Роби је истакао да је тешко после овога размишљати о стизању предности Паризана, која је још већа него што је била пре овог меча.

Један од присутних новинара упитао је Роберта Просинечког да ли вид своју одговорност у лошим издањима екипе.

Наравно, тренер увек има кривицу. Жао ми је само што нисмо урадили оно што смо се договарали. Страшно сам тужан и разочаран што смо играли на овакав начин. Могу играчи имати лош дан, али жеља, воља и агресивност никада не смеју изостати. Тога данас није било. Ја не могу рећи зашто је то тако. Кривица је и у квалитету, можда у том што није било навијача. Ипак, страшно сам тужан због оваквог издања.

Уследило је питање за Дејана Вукићевића.

Зашто Војводина није озбиљнији конкурент, иако је данас показала да је јако добра и професионална екипа?

Било је и лоших мечева, неке смо одиграли добро, али смо у финишу примали голове. Против Партизана нисмо смели изгубили. Мало нам недостаје, један важан шраф. Направићемо додатну селекцију ове зиме. Ја сам потписао на 2 године и ако не узмемо ниједан од четири трофеја у том периоду, нисмо ништа урадили. Наредне године истичемо кандидатуру за највиши пласман, а ове сезоне јуримо Куп, који нам је преостао, закључио је тренер гостију.

Повезане вести

129 comments

Djolle дец 11, 2011 at 13:23

Robiju ne ide. A da vam kažem nešto, jedini ko može da zameni Robija je Žare Đurović ili Slobodan Marović jer su u njegovom stručnom štabu. Nije vam jasno da su od Zvezde svi kvalitetni ljudi davno pobegli i da je Robi redak dijamant koji joj je preostao bar što se tiče ljudskih kvaliteta. Iako stoji sve što mu zamerate, i tačno je da je on trener početnik ali njega može da zameni samo isto tako trener početnik.To vam je tako i ja to pouzdano znam, a i kad pogledate unazad dobijete i potvrdu toga. Pižona je zamenio Dostanić kome je učinjeno jer nije imao koga da trenira a njegov njegov zamenik Kristić koji je vodio pre toga samo mlađe kategorije. U međuvremenu pominjana su mnoga imena za trenera i niko nije prihvatio i to nije slučajno. I to nisu novinarska nagađanja i to pouzdano znam , šta vas briga odakle, mnogi ovde pričaju proverene informacije a ne navode izvore. A ne bi bilo pametno ni da navodim taj izvor. Robija su se setili iz očaja jer je zvezdaška javnost tražila smenu Kristića a oni nisu zanli koga da dovodu i iskrsne Robi koji je još bio i dobar marketing jer je legenda. A Robi makar poznaje fudbal i postaće trener. Vremena nema da ga čekamo, ali mnogo veći problem je što nema znanja i poštenja u ostalim strukturama kluba i to je ono što pre svega treba da nas brine. Jedina šti zameram Robiju je što je bio spreman na kompromis sa ovom hohštaplerskom upravom, ok, voli Zvezdu i hteo je da je zaštiti ali joj je tako samo napravio medveđu uslugu, i sam sebe dovodio u sve veći problem. Nije to ništa uradio iz zle namere, njegov primer je samo potvrda one narodne da je put do pakla poplačan dobrim namerama. Neće Robi u pakao, uzmite figurativno jer mi se idealno uklopilo.

Reply
Konstantin дец 11, 2011 at 13:54

Muslin bi dosao na keca ali da mu se dozvoli ono sto se nigde ne dozvoljava osim u Engleskoj, da bude tim-menadzer tj, da bude i trener i sportski direktor, da sam sebi dovodi igrace, da sam izadje u javnost i kaze sa kojom sumom raspolazemo pa makar to bilo i 10.000 evra… A ako napravi los rezultat ne moze posle da kaze da mu je drugi doveo igrace ili ako mu je drugi doveo igrace da prizna kako je bio marioneta… Sto vecu odgovornost stavis na jednog coveka on ce biti pod vecim pritiskom i MORACE manje da gresi…
Ali sobzirom da se Dzaja vraca a da je Muslin izjavio ono sto je izjavio od toga nema nista…
Sto se Robija tice pa igrace koje on vodi su bolji od igraca koje je imao Pizon, pa cak i koje je imao Muslin kada je krenuo (tada su to bila deca a ne dokazana imena u fudbalu) sto samo potvrdjuje da lose vodi…
Sta je tesko skapirati ako imas Borhu koji je jak, sto je cinjenica, a spor znaci on ne moze igrati brzu igru. Ako imas Kaludjerovica kome treba dosta uotrebljivih lopti a opet je spor znaci ne moze igrati brzu igru. Pa imas bekove koji su vise defanzivni nego ofanzivni znaci ne moze igrati 4-3-3 gde ti bek daje centar sut kada on ne zna da centrira…
Jednostavno mora da se stavi na papir sta se ima i da se igra prilagodi takvim igracima a ne obrnuto, samo ne kapiram sta nekome ovde nije jasno sto sam ja naveo, molim samo argumente !!!

Reply
Djolle дец 11, 2011 at 15:57

Muslin ne bi došao ni pod kojim uslovima, došao Džaja ili ne, to su sve izgovori to ti jemčim…Neću da poredim kakve je imao igrače Pižon a kakve Robi jer to sve relativno, možda su ovi danas bolji ali su dovedeni nespremni i nisu igrali fudbal ko zna otkad pre nego što su došli u Zvezdu, a kod Pižona su igrali slabiji igrači ali od starta spremni, pa dalje bitno za upoređivanje je potrebno znati kakvi su bili protivnici. Sada je partizan možda slabiji nego onda ali su npr Voša i Rad sigurno jači sada…Jako je teško sve to staviti na papir i uporediti a smatram da se na to uopšte ne treba gubiti vreme jer uopšte tako nešto ne doprinosi rešenju problema u kome je Zvezda danas, treba razmatrati samo Robija. Ima elemanata za smenu to je neosporno, i ne bi bilo nelogično da se smeni ali vam lepo kažem da je alternativa jadna u ovoj situaciji u kojoj Zvezdine legende i bivši igrači zaobilaze Marakanu u širokom luku, alternativa je da se traži neko ko je većem u našim redovima a tako se suštinski ništa ne bi promenilo jer bi se radilo po istom sistemu a da se dogodi neka druga opcija – jako teško jer je od Zvezde i bog dig’o ruke…

Reply
Djolle дец 11, 2011 at 16:27

I da, zaboravio sam, u pravi što kažeš za Borhu i Kaluđerovića ali oni nisu ni bili Robijeva želja. Robi je rekao šta želi ali to nije dobio. Prošle sezone smo igrali mnogo dobro, iako smo prvu u kupu izgubili 2:0 bili smo opasni, ali šta da se radi kad Borha ne zna, drugu utakmicu da i ne pominjem. Protiv Ventspilsa, ekipe jačine prosečnog srpskog superligaša, isto sjajna igra a onda odlazi Tošić a nema zamene, otišao Ninkov a nema zamene. Znači ume Robi, ali igrači neće i to je direktna posledica toga što je pravio kompromise sa upravom a napisao sam da je to jedino što mu zameram. Možda je to i dovoljno za smenu, ja nisam Robijev drveni advokat ali ako ga smenimo pravićemo ga uskoro od blata.

Reply
Konstantin дец 11, 2011 at 17:10

Potvrdio si da sam upravu kada kazem za Borhu, Kaludjerovica i ostale igrace tog tipa e sada da te pitam ja, zasto Prosinecki nije prilagodio stil igre igracima koje poseduje, zapravo on je prilagodio Zvezdin stil igre Mesiju, Inijesti, itd… ali ti igraci ne igraju kod nas….
Ako nije dobio igrace koje zeli trebao je tako i da kaze ovako se sa punim pravom moze na njega prebaciti krivica…
Inace drago mi je da je neko usao sa pravim argumentima u ovu raspravu, kao ti na primer. Ovako bi mi mogli da se raspravljamo do sutra, svako ima argumente za i protiv (mada mi se cini da ja imam vise al ajde 😀 )
Ja sam protivnik sistema 4-3-3 i zato nem ogu objektivno da govorim o njemu ali svakako da sam objektivno govorio o manama ovog sistema koji Robi forsira sa ovakvim igracima… Inace kada sam naveo da ne volim 4-3-3 red je da kazem i sta volim, verovatno se da zakljuciti, engleski stil igre, kao Celzi na primer, neko voli spance neko engleze tako je to ali u ovoj situaciji u kojoj jesmo mi ne mozemo igrati kao spanci ali mozemo kao englezi, svi znaju kako su englezi igrali kada nisu imali kvalitet. Stave dve sirovine u odbranu , igraic na svim pozicijama su snazni, stameni….

Reply
Djolle дец 11, 2011 at 17:50

Ako gledamo kratkoročno u pravu si nema šta. Ali, Robi želi taj sistem od pionira do prvog tima a da se igrači privikavaju postepeno, povremeno je funkcionisalo, složićemo se nedovoljno. Igrači su nam lenčuge. Tako se radi dugoročno. Mrsko mi da ih pomenem ali tako kako Robi radi tako je i debeli Dule u komšijskom KK, svi su ga prozivali na početku kada nije bilo rezultata a sada se kunu u njega. To i ja priviđam nama.
Elem, uvek sam za neki dijalog i konstruktivnu kritiku kada ima prostora za to, mi smo ga sada iscrpeli ali eto i da stavimo tačku na to jer koliko vidimo delimično se slažemo, delimično ne i nema svrhe ići dalje 🙂

Reply
Konstantin дец 11, 2011 at 12:33

Slavoljub Muslin jer se vec dokazao kao strucnjak, Slavoljub Muslin jer ume sa igracima losijeg kvaliteta da napravi vise (a budimo realni mi u naredne 2-3 sezone mozemo da dovodimo samo takve igrace, ali realno gledano kada znamo u kavkoj smo situaciji)
Slavoljub Muslin jer ne pravi malu Barsu na Balkanu vec zeli da preuzme veliko breme i bude tim-menadzer kao u Engleskoj sto se radi…
Slavoljub Muslin jer je strucnjak i zna da prilagodi sistem igre protivniku a ne forsira tvrdoglavo samo jedan stil igre….
Slavoljub Muslin jer odavno nismo imali trenera takvog kalibra !!!

Reply
van basten дец 10, 2011 at 22:15

svega ovoga ne bi bilo da je piksi odmah otisao u policiju i prijavio sve koji mu prete,kao i to da je aleksandar jankovic tada ostao trener.i taj adzic ako kaze da su nam ukrali dve titule neka lepo izadje u javnost sa dokazima ili u sud i prijavi kradju.sta imamo mi od toga sto pricamo da je tole lopov i da komsije imaju 42 sigurna boda od filijala.niko ne sme javno da prica o tome.
tek kada je piksi iz japana javno rekao ime coveka oko koga se sve vrti(micovic) onda su se svi razbezali i dosao lukic.doduse lukic je pokusao da se brani ali bez efekta cak se i blamira i sebe i zvezdu.klub ce i dalje propadati ako ne udje drzava sa policijom ili da se izadje na berzu ali to se nece dozvoliti makar drzava izglasala zakon samo zbog zvezde.jer drzava kaze kao navodno zvezda ne moze da se privatizuje a mirno se gleda kako propada i jos ucestvuje ou tome.sto je jos zalosnije mi sve to mirno posmatramo i licitiramo pojacanja i sastavljamo timove.evo ja da probam da sastavim tim za sledecu sezonu ne mogu da pocnem od bajka,izvinite a dalje…pitaj boga ili dzaju.

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 23:20

Znajući koliki nam je dug, a koliko smo solventni, plašim se da tima za sljedeću sezonu neće ni biti.

Reply
dusan_nis дец 10, 2011 at 21:46

eee koliko sam minusa dobio na ovom sajtu od letos…zadnjih mesec dana nisam ni ulazio na sajt…moram da kazem da veliku zaslugu za ovakvu kriminalnu situaciju u zvezdi imaju pored PROSINECKOG,adzica,lukica i naivni navijaci,koji se ne razumeju u fudbal(tu ne racunam klince)…Zvezda je trebala davno da digne ustanak,ali i dalje se cuti! Pisao sam da nemamo igrace za formaciju koju hrvatski trener forsira,da nema plan B,da ga stanojevic nadmudruje kao u sahu u derbijima…i ne samo on! 4-5-1 nije formacija koju igra Zvezda! ono je sve samo ne formacija 4-5-1…dalje forsiranje Dimitrijevica(uzasno los igrac) i Borhe(svaki derbi nas kostao preskupo,usporava igru,kilavi,ne razmislja…) je kriminalno od strane strucnjaka bez diplome! ljudi dajte uzmite se u pamet,sta ste zapeli za tog Robija? pa sta ako je bio klasa igrac,jel mu to daje za pravo da sada unistava Zvezdu? Ja ne mogu da shvatim da igraci tipa:mikic,adi,bajkovic,petkovic,reljic(doso iz tunguzijske lige),borha,dimitrijevic igraju startnu postavu u Zvezdi! pa da je srece oni ne bi igrali ni za fk bumbarevo brdo…samo da je srece da dodje DZAJA! To je delija,to je Gospodin,LEGENDA,SRBIN…proklet da je dan kad smo ga najurili…meni je zao ,bio sam mlad i glup,ali priznajem da je Dzajic jedini pravi covek za Zvezdu!!! Srbi bre urazumite se jednom,terajte ovog zutog,pa da opet opusteno gledamo derbi i da ih deljemo redovno kao nekada,da punimo marakanu kad je evropa,da prodajemo igraca za 20 miliona i proizvodimo nove asove kao sto su :deki,vida,kolarov…

Reply
ChargerNS дец 11, 2011 at 09:47

U dosta stvari si u pravu ali verovao ili ne, ljudi ovde čitaju tuđe komentare pa prema ličnom mišljenju, daju palac gore ili dole. Ne moraš na svakoj vesti da ostaviš isti komentar pa ga COPY PASTE iraš. Pročitali smo ga već!

Reply
Secam se pobeda дец 11, 2011 at 13:32

Eto ja se secam Zvezdinih zlatnih godina, Barija i Tokija, minhena i svih velikih pobeda. Jeste Robi preterao u nekim stvarima. Ali ne moras stalno da spominjes da nije Srbin. A i za Petkovica si preterao jer je decko klasa koji nazalost upada u sivilo cele nase ekipe. A diplomu koju spominjes je smesna, jer fudbal ili znas ili ne znas. Razmisli malo zassto Petkovic ne pruza bolje partije.

Reply
igordelija дец 10, 2011 at 21:31

makar su nam je…i majku posljedni put mars iz zvezde i ti lukicu sa njima dzaja za dozivotnog predsednika a vi koji dobijate pare i upravljate severom u svojem interesu mozete zajedno da idete sa igracima i lukicem
.

Reply
MILAN KG дец 10, 2011 at 21:01

samo vi nastavite da podrzavate prosineckog bice na kraju -20 koja brre dobra igra odigrali su proslog proleca par utakmica i protiv ventspilsa i to je to o kojoj igri pojedinci ovde pisu koliko grobara ima u ovom timu nije ni cudo sto se ne zalazu kiriovski,mikic,lazovic,dimitrijevic za mikica i kirovskog znam 100 posto a i ljudi iz cacka znaju da je lazovic grobarska p… zato treba sve isterati onog bajkovica treba najuriti gde om stalno izlece tako smo promo;o tri gola protiv pazara,partizana i danas on se samo proserava preko novina nije on dzabe bio svima rezerva rupa nevidjena!!!! ne bih mi bilo krivo i da smo zadnji ali da igraju nasa deca jedino micku kapa dole svi ostali napolje!!!!! neka ograju micko ,jankovic ,srnic, spajic ,ozegovic a ne ova bagra.

Reply
igordelija дец 10, 2011 at 20:39

najgore je sto se svi prave pametni treba ovo treba ono pa kad ste toliko pametni idite za trenera i zaradjujte pare mi jednostavno nemamo igraca da valja i taj neki lazovic sta je pokazao danas nista bajkovic budala pa budala drugi put nas kosta bodova u tri utakmice

Reply
Dragan Kg дец 10, 2011 at 20:24

Svakih 10-ak min ulazim na sajt ne bih li procitao naslov „Prosinecki podneo ostavku“, ali ne vredi, izgleda da ce i na prolece on voditi ekipu i pricati kako igramo kao Barsa, kako imamo veliki posed lopte, kako imamo problema kod prekida ali radimo na tome da to resimo, kako smo i dalje u trci za titulom…

Reply
MILAN KG дец 10, 2011 at 20:00

prosinecki odlazi uprava napolje!!!!!!!!!!!!!

Reply
Vuk дец 10, 2011 at 19:23

Dobro,oni mogu da igraju pod Robijevom komandom i to su mnogo pouta dokazivali,ali sad previse vracaju loptu odbrani i tako se potpuno sj*bu!

Reply
Vuk дец 10, 2011 at 19:21

Sve strucnjak do strucnjaka…Alo,indijanci,pa ni Ferguson ne bi mogao nista sa ovim ,,igracima“!!
Oni su u fudbalu slicno onim iz naseg KK po kvalitetu.Ni veliki Kari Pesic ne pravi znacajne rezultate sa KK,a kako ce tek Robi s ovima?

Reply
ChargerNS дец 10, 2011 at 19:40

Indijanac ti je ćale!!! Kad postaneš punoletan, možda onda da komentarišeš nešto. Prosinečki je izgubljen već neko vreme u VREMENU I PROSTORU i može se slobodno reći da zaslužuje takve igraće kakve ima!

Reply
Vuk дец 10, 2011 at 20:06

Na ovo prvo nemam odgovor!
Siguran sam i da si ti govorio sve najlepse o Robiju tokom njegovih prvih utakmica kad je sve bilo sjajno!
Nije on kriv za nase neuspehe,krivi su igraci!!
Dok su njega slusali dobijali su po 7-0,a u zadnje vreme nam se igra potpuno raspadne dok igraju bez mozga.

Reply
Nemanja дец 10, 2011 at 20:41

Taj Kari tek je prvu godinu ,i tek stvara ekipu koja jos i ne moze da se skupi…robi je vec tu skoro 2 god,jos malo…a rezlutat njegovog rada ,zajedno sa upravom i igracima je lepo ispisan -10 !

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 20:45

Varaš se, Charger nikad o bilo kome nije govrio, ne sve najlepše, već bilo šta pozitivno. 🙂

Reply
ChargerNS дец 10, 2011 at 21:10

Eto ga sad 🙂 Moram da budem iskren pa da kažem da sam Lukića podržavao ali se i to brzo promenilo. Što se tiče Prosinečkog, vrlo brzo sam ga pročitao kao što ga je pročitala i gomila PRIUČENIH TRENERČIĆA iz Bata Đorine VEČERNJE ŠKOLICE pa nas koka ko kako stigne. Meni je najžalije što sam bio u pravu a jbga ne mogu da kažem nešto lepo kad to i ne postoji u i oko našeg kluba.

herakle дец 10, 2011 at 19:08

Pa Robi brate motivisi ekipu.Valjda ti znas igrace u timu,ko je kakav i kome sta treba reci.Valjda mozes da vidis i procenis kakvu taktiku mozes postaviti sa igracima koje imas.Na prolece je ta taktika palila i bilo je ok,a li su nas mnogi procitali bre,a mi i dalje igramo isto.Pa imas li neki dzoker majku mu.

Reply
Vlada Tosic дец 10, 2011 at 19:02

Ja verujem da bi mogao da izvucem povoljan rezultat sa nekim timom protiv Zvezde, fora je samo da stavis 4 igraca okolo svog sesnaesterca (posto nasi ne ulaze unutra) i 2 sa strane koji ce da prate bekove koji ce da pokusavaju da centriraju i do u beskraj da vuku ka korneru i onda KAO da ubace… Kada oni probaju da ubace mi pokupimo loptu POSTO ZVEZDI NEMA KO DA SKOCI, + STO BEKOVI NE ZNAJU DA UBACE, i kada uzmemo loptu sutnemo je ka Zvezdinoj polovini, tu istrcimo jednu kontru 5 (mojih) na 2 Zvezdina (posto ostalima ne pada na pamet da se vrate a i realno ne mogu posto bekovi umesto krila idu da centriraju) i eventualno sacekamo da bajko izleti na 20 m i postignes pogodak…

Reply
Djolle дец 10, 2011 at 18:50

Ovo pročitah na Mondu u jednom komentaru i setih se da sam negde već čuo ovu anegdotu, možda je sada vreme da je podelim sa vama:
ernst hapel je bio faca…kada je trenirao u holandiji den hag ili fejenord, ne znam sad tacno, jednom pre treninga je pljustala kisa i teren je bio bukvalno blato i igraci nisu hteli da treniraju. onda je hapel uzeo limenku/flasu stavio je na precu i sa nekih 16 metara je pogodio iz prvog i rekao je „ko od vas pogodi ne mora da trenira“ i niko nije pogodio i svi su trenirali..nekih 20ak godina kasnije kada je trenirao hamburger ista situacija..opet je hapel oborio limenku sa precke i isto su pokusali igraci i od svih njih je samo jedan pogodio a to je bio franc bekenbauer..

Reply
veliki pravi Zvezdas дец 10, 2011 at 18:50

Samo nemoj ti Robi da ides izmijeni taktiku ali nemoj ici ka boga te molim ,osim tebi Robi trebaju Zvezdina deca da ostanu u Crvenoj Zvezdi ,Mijailovic , Lazovic i Paseko treba da ostane Gasprom i preuzme potpuno Crvenu Zvezdu sa Dzajicem ,Belodedicem ,Jugovicem ,Pancevom ,Ljupkom Petrovicem ,Krpnikovicem ,Mihajlovicem i da dodju novi jaki sponzori koji mogu da dadu inekciju kao Gasprom ,sto se tice ove uprave Crvene Zvezde nije nista dobro napravila zato Lukic i njegova uprava neka se pakuju napolje iz Crvene Zvezde

Reply
czv czv czv дец 10, 2011 at 18:37

Samo gledam ove vase komentare…pa vi bre niste normalni,nemojte bezveze da pljujete Roberta Prosineckog nije on nista kriv kada smo pobedjivali dizalistega u nebesa robi ono,robi ovo,robi onakav,robi ovakav uglavnom sve u najboljem smisli,a dok se izgubi jedna utakmica odmah ga pocnete pljuvati kao da je ne znam ni ja sta…gubimo mi od vojvodine na nasem stadionu vec od 2008…pricajte vi sta hocete al’ vojvodina je je*en tim.
PS.izvinite zbog duzine teksta,nije titula jos izgubljena…Robi uz tebe smo!!! <3

Reply
ChargerNS дец 10, 2011 at 19:42

I šta se desilo kad si se probudio???

Reply
czv czv czv дец 10, 2011 at 20:20

i to je sad kao zanimljivo ili sta…?

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 20:53

Jeste brate, titula je izgubljena poslije poraza u derbiju. Inače, momčići zaboravljaju, ono što ti kažeš, gubimo mi od Voše već neko vrijeme, na Mari. Evo, sjetite se Bajevića, je li i on bio trenerski početnik? Diletant? Da li je i on učio na Zvezdi? Možda se sjećate šta je još bilo na tom meču?
Inače, iskuliraj ih, kritika je uvijek poželjna, pa čak i od nas kojima fudbal nije posao, ali ako postane svrha sama sebi i neizbježno obavezna, j.beš onda to
Mada, što se titule tiče, mogao bi se probuditi. 🙂

Reply
ChargerNS дец 10, 2011 at 21:12

Ljudi moji, pa Vi i dan danas niste svesni kad je titula izgubljena. Titula je izgubljena u prelaznom roku, a potvrda je stigla u prvom kolu. Tada je bilo jasno da smo DOVIĐENCE!!!

toto korenita дец 10, 2011 at 18:22

nije ovo prvi put,a i nesto neocekivano.licno nisam ocekivao ovoliku blamazu.kao prvo robi snosi deo krivice,a igraci 80%.ovo treba i moze da se resi samo prodajom skoro kompletne ekipe,jer ovi nemaju ni kvalitet niti im znaci sto igraju u zvezdi.svi smo u soku i nebih dalje,ali skoro citava ekipa na transver listu pa izpocetka.nemam reci boli me glava,stomak,dusa i sve,trba ju nam fajteri i m…nje,a ove napolje i zdravo.ustvari neznam ni sta sam hteo da kazem nije mi dobro mamu im je…m.

Reply
PEDJA J7 дец 10, 2011 at 18:20

Mnogo mi je žao Robija 🙁 ….došao u FK a tamo nema fudbalera….sve sama DRVA! Ne zaluđujte se, ako oteramo Robija, ko će da dođe??? To smenjivanje trenera na 6 meseci nas je i dovelo ovde!!!
Umesto da se pogleda realnost, a to je da su IGRAČI KRŠ!!!
NI Murinjo ne bi mogao bolje sa njima, nema ni on čaroban štapić, pa da npr. kod njega Petković nauči da centrira!!!

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 20:59

Upravo tako, eto smjenjvali smo trenere svako malo i ništa! Moramo biti uporni s Robijem. Možda je to zajeb, ali znamo dobro, da bi nam poslije njega, opet sljedovao nekakav Dostanić, Janevski ili __________ (dopunite sami). Odakle nama kinta za trenersko ime? Isto kao i za igračko? Samim tim, očigledno je da prst treba uprijeti u ‘Stub srpstva’ s čovjekolikim obilježjima, jer je ovo sve, samo ne tek igračko-rezultatska kriza. Ne zaj…vajmo se!

Reply
zokinho дец 11, 2011 at 00:48

e vidis, bas me zanima ko ti je nalupao minuse, jer takve treba sto dalje, posto im ocito nevalja to sto kazes da nam trebaju pravi fudbaleri a ne drva od igraca…vecina…

Reply
PEDJA J7 дец 11, 2011 at 13:52

Pa verovatno mi je minuse nalupao Petković, pošto sam ga napušio, i njegova rodbina! 🙂

Reply
dell дец 10, 2011 at 18:19

e ako robi treba da uci Evandra ,Dimitrijevica , Mikica ,Petkovica, Li Adija, Kaludjerovica ,Vesovica ,Reljica … kako treba da se trci ,gde da se postave , kako se prima lopta , kako se centrira ,kako se napada igrac ,kako se otvara … To se uci do prvog tima a ovde se radi samo nadgradnja postojeceg i neke finese, Pa valjda ovi nasi profesionalci znaju da treba na pripreme dodju poluspremni.Svak lopta ubacena u nas [esnaesterac od pocetka prvenstva je kao bomba. Zato je bitno da igraju nasa deca jer su oni imali od koga sve ovo da nauce do prvog tima ,Kako to da je Robi imao odlicnu igru na prolece a sad kao nema pojma.Fali samo Ninkov , Isah i Tosic .Povremeno i Jevtic

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 21:07

Naša deca neće ništa izmjeniti u vezi ‘opšte opasnosti’ u šesnaestercu ili ‘žali Bože gužveljanja’ u protivničkom, prilikom centaršuteva. Nama trebaju viši i snažniji štoperi, koje smo imali oduvijek, koji ne moraju dominirati s loptom u nogama, već onom nu vazduhu. Fizički smo inferiorni, pri čemu mislim na klasičan gabarit, a ne kondiciju. Nikad, ama nikad, nismo bili ovoliko sitni. Jbt, pa ja da sam u Zvezdi, bio bi najviši igrač!

Reply
superstar дец 10, 2011 at 18:11

sada mogu da se zapitam samo jedno- gde ce biti crvena zvezda za deset godina? (i da li ce je biti uopste)..
ako nas je bagra do ovde doterala, nece joj biti mnogo tesko ni da nas unisti potpuno..

Reply
Aleksandar дец 10, 2011 at 18:07

Ponavljam „pita se od g….a ne pravi”. Čast izuzecima ali to je samo nekolicina igrača koji svojim fudbalskim kvalitetima i mentalnim sklopom zaslužuju zvezdin dres. Velika većina bi možda mogla da budu dobri igrači u Radničkom, Jagodini, Javoru itd. Sa takvim igračkim kadrom nema sreće za nas, a samim tim ni titule. Prosinečki i dalje uliva poverenje meni i kao čovek i kao stručnjak ali treba odraditi dobar prelazni rok, dati mu vremenski rok i tek onda očekivati od njega rezultate i tražiti odgovornost. Sa ovim balvanima koje je on u prilici da vodi dobro da smo i tu gde jesmo.

Reply
Sale Leskovac дец 10, 2011 at 17:59

Robi nije kriv sto vecina igraca ne zasluzuje sveti dres, trebalo bi da ostane i samo 2 kvalitetna prelazna roka i bice dobro, jos 5-6 kvalitetna igraca, to nama treba a ne novi trener.

Reply
sreten дец 10, 2011 at 17:50

Kao igrac si bio maestro..,a kako trener si nula..,pa ne mogu da veujem..,i sam vidis da nemas igrace za ovaj sistem igre..,ti uporno to forsiras.,covece ti ako hoces da igras ovu formaciju.,moras da imas 4 igraca kao sto je mali Lazovic.,moras da imas bekove brze da znaju centrirati.,moras imati napadaca koji je gol igrac..,a sta mi imamo..,nista..,samo Lazovica.,odbrana 0..,spori ko babe.,Micko je previse spor za stopera.,decko igra odlico ali to mu ne odg..,dalje.,sredina nam je toliko losa daje to strasno..,cava i evandro ne zna se ko je sporiji.,evandro posle svakog jaceg duela padne ko baba..,on je toliko kilav da je to strasno..,zato Robi podnesi ostavku.,Muslin je sve za vas tata..,sto je dokazao..,toliko od mene.,luoajte minuse ali to vam je realnost..,koja ipak boli..

Reply
Dijabola дец 10, 2011 at 18:21

daj bre nemoj se praviti pametanti… molim te.

Reply
sreten дец 10, 2011 at 20:21

e moj decko..,toliko od mene.ziv bio..

Reply
Dijabola дец 11, 2011 at 13:35

ne kazem ti ja to zato sto si ti nesto pogresno rekao, nego zato sto pricas nesto sto svi vec znaju. ponavljate se ko pokvarena ploca.
nama treba ovo, nama treba ono, mi treba da igramo ovako, mi treba da igramo onako. OK, treba sve , al’ nemamo sredstava. hteli smo mi neke druge igrace koji bi mozda mogli da igraju taj sistem, pa nista od toga, umesto toga uzeli smo sta smo mogli za te pare i nadali se da ce oni moci da igraju al- ne mogu. drugo, prosinecki je bog i kao trener, tu pazite sta pricate. on hoce da napravi u zvezdi sistem modernog fudbala kakav ce se igrati i posle njega i po kom ce zvezda biti prepoznatljiva, za to treba vremena, a sa ovakvim igracima izgleda da treba bas dosta vremena.

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 21:13

Apsolutno imaš pravo i na mišljenje i da se praviš pametan, ako hoćeš, ali daj mi onda reci za kakvu taktiku mi imamo igrače i pojasni zašto, pošto si, možda i korektno, objasnio zašto ih nemamo za ovu. To kažem, jer mi je pun q..ac ‘pogrešne taktike’, i onih koji to stave u post i misle da su ko zna šta napisali. Ti si se bar potrudio da nešto i obrazložiš, pa mi obrazloži i ovo drugo, ako te previše ne mrzi.

Reply
sreten дец 10, 2011 at 21:54

Druze..ja mislim da sa ovim igracima mi mozemo samo igrati formaciju 4-4-2..,jer realno gledano..,bodove smo gubili od malo jacih protivnika..,kao sto su..,sloboda.,spartak.,radnicki..,a partizan i vojvodina su za nas ove pol sezon..,jaci 2 puta..,to je svima jasno..,a meni je tesko da to priznam..,kao i tebi..,dalje..,sto znaci da formacija koju forsira Robi uspela samo protiv..,novog pazara.,borca metalca i tako tih losih ekipa.,sa onim srednjim smo uvek primili po gol i jedva pobedjivali..,to su ofk beog.,jagodina itd..,eto samo sam realan..,ne pravim se pametan..niti sam neki strucnjak..,sve je tako..pozz i sve najbolje..

Reply
Konstantin дец 11, 2011 at 12:28

Sistem koji mi igramo se lako zatvara, za ovaj sistem su potrebni igraci ekstra kvaliteta jer ne sme biti mnogo gresaka u pas igri, mora se igrati bez lopte a mi od toga nista nemamo…
Ne bih da se vracam u dalja vremena kada je Muslin vodio ekipu jer smo izgubili svaku nit sa tim vremenima ali vratimo se igri Zcezde gde je Milijas dao preko 12 golova u sezoni, jeste izgubili smo titulu tada (ako se dobro secam) ali imali smo neki sistem, realnost naseg podneblja je da ces uvek imati sporije igrace i treba se tome prilagoditi. Eto na primer taj isti Milijas sada da se vrati u Zvezdu tesko da bi uopste i igrao jednostavno se ne uklapa u sadasnji sistem a sadasnji sistem se jednostavno ne uklapa na nasem podneblju…
Prednost formacije 4-4-2 je sto mozes sa igracima losijeg kvaliteta da napravis vise jer su u toj formaciji losi napadaci bolje iskorisceni (Kaludjerovic nije Drogba ali daj da vidimo kako igra i sta moze sa njim), odbrana je bolja jer se bekovi manje koriste za ofanzivu, jednostavno ne moze na vrbi da rodi grozdje pa ne moze ni kod nas 4-3-3 da se igra, setimo se Zemana samo !!!

Reply
dell дец 10, 2011 at 17:46

a da zaboravih ostavite Robija cini mi se da ima neke opstrukcije u ekipi. Ko otera onog Despotovica u Spartak , Nisam nacionalista ali Vas molim nemojte uzimati neke Crnogorce koji ni tamo nisu glavni igraci a terati svoju decu da lome noge po nizerazrednim terenima

Reply
Dragan Kg дец 10, 2011 at 17:42

Pizon = Kristic= Dostanic = Veliki Zuti“ = NEMA TITULE!!! Sta se to promenilo sa ovim „trenerom“ – NISTA !!! A da umalo da zaboravim, posed lopte nam je porastao na 68 %, i to nam je glavni adut u igri ! Samo sto je u ovom slucaju 60% od tih 68% vracanje lopte golmanu i poigravanje na svojoj polovini. Ali nema veze, nas veliki fudbalski strucnjak u tome prepoznaje igru Barselone, i sad svi mi trebamo da klimamo glavom, i kao ovce da sve to podrzavamo. Nazalost ima veliki broj onih koji to podrzavaju i lupaju minuse cim se napise istina, cim se dovede u pitanje njegova strucnost, fudbalsko znanje golmancine Bajkovica, bekcine Mikica i Reljica, vrsnog srednjaka Dimitrijevica, brzonogog i vrsnog realizatora Borhe, virtuoza sa loptom Kaludjerovica… Zasto od starta prvenstva nije pruzena sansa vecem broju nase dece, zbog cega je uprava i trener toliko verovala pomenutim igracima? Neko u ovim komentarima rece, pa i ja bih sa ekstra ekipom bio prvi, i u pravu su ljudi, ovde se vidi trener i njegovo znanje i strucnost. Hoce li iko da kaze sta je to Robija dovelo na nasu klupu? Samo njegov minuli rad u crveno belom dresu i nista vise. A da li je to dovoljno? Odgovor imate na tabeli, a tamo stoji -10!!! Pa i Kristic je bio nas igrac, solidan stoper, ginuo za svaku loptu, natapao dres znojem, i sta to vredi, oteran je. I u pravu bi bili ti sto su ga oterali da je doveden neko bolji, trener sa iskostvom, znanjem, titulama. Ali ne, doveden je covek koji i nije trener, nema licencu. A mozda je zbog toga i doveden, da bi je ovde dobio, jer tamo verovatno ne bi, jer desi se da i Ciro neki put pogodi, a on je ovoga puta bio u pravu. Ova sezona je 99% izgubljena, samo cudo moze da nas dovede do titule, a cuda se desavaju jednom u 50 ili 100 god. Mi smo nase cudo za ovakav slucaj potrosili prve godine Muslinovog mandata, imali smo -9 i na kraju bili prvi. Sve u svemu, sa ovakvom taktikom i ovakvom tvrdoglavoscu, poruka za Robija moze samo da bude scena iz kultnog filma “ Ko to tamo peva“ , NECES SE TI `LEBA NAJESTI…

Reply
Zokinho дец 10, 2011 at 17:49

dali ti shvatas da sa ovakvim igracima ni pepe gvardiola nebi mogao titulu da uzme…mozda, ali mozzzddaaa bi bio blizi partizanu…sta je robi uradio?? slusaj, ti ako si delija, ili zvezdas, kako god da obrnes, i ti ako nevidis sta je pozitivino uradio Robi kao trener zvezde, ti brate nisi fudbala nikad igrao, niti gledas zvezdu…Robi ima odgovrnosti na sei kao trener, kao i svi drugi, ali ne lupetaj molim te o kako je on isti kao dostanic ili koga si gore naveo…

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 21:21

…trener s iskustvom, znanjem, titulama… kažeš. A, pretpostavljam da ćeš ti dati kintu za njega? To košta, druže, košta! A hvala Bogu. sjećam se vremena kad Ćiro nije pogodio i zna se šta se desilo. Tvrdim, da neće pogoditi ni sad, samo ne znam da li u Zvezdi ili drugdje, Prosinečki će postati trener. Nabrajaš koji sve treneri nisu uzeli titulu i bili smjjenjivani. Padne li ti na pamet da možda treba prestati s tim smjenama, posebno zato što je jasno da je problem daleko veći od trenera, cijelo sportsko društvo nam je u jendeku. Zaboli me znaš već šta za titulu, jer s dugom od 30 miliona i ovim poluinteligentima u upravi, eventualna proslava bi bila posthumna.

Reply
Dragan Kg дец 10, 2011 at 22:04

U pravu si donekle, ali sto se sa smenjivanjem nije stalo kod Kristica, sto ga nisu pustili da odradi celu sezonu. Zasto ne dovesti Saleta Jankovica? Mislis da on mnogo kosta? Stati ispred njega, izvinuti mu se sto je bez razloga oteran, dati mu odresene ruke i pusti ti ga da radi. Gospodin covek, veoma perspektivan trener, veliki Zvezdas.

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 23:27

Ovdje smo na suprtonim stranama, što se tiče Jankovića. Ne košta mnogo, a koliko zna, to vidim po igrama mlade reprezentacije, koju sam, ni sam ne znam zašto (da me ubiješ), pratio u ovim kvalifikacijama. To je jedno ništa. Kamo sreće da je drugačije, ali nije. Jbg.

dell дец 10, 2011 at 17:29

ljudi realno mi smo po kvalitetu igraca peta ekipa u ligi. Pa pogledajte nasu klupu danas i zadnjih nekoliko kola nema ko da udje,. Najbitnija stvar u savremenom fudbalu brzina a nju ima samo Layovic .Pa bilo je smesno kako se Oumaru poigrava sa sporim igracima .Venger bira igra;a samo koji
na 3 metra ostavi ostale 2 metra . Vratite Srnice ,ubacite omladince i samo brze igrace .Brzog mozes i nauciti a sporog ne vredi.

Reply
delija86 дец 10, 2011 at 17:20

Ne mogu sad tacno da se setim dal je to reko robi ili neko iz uprave DA SMO MI POTROSILI 200 000e U LETNJEM PRELAZNOM ROKU,kazu da nije imalo vise, nekoliko miliona otislo za dugove kako bi se izborili za evro-licencu i zato molim vas da ne okrivljujete Robija jer su ovo sve limitirani igraci o cemu najbolje svedoci njihova cena

Reply
alex86 дец 10, 2011 at 17:16

Iako sada mnogi kritikuju Robija i traze njegovu ostavku,mogu da ih razumem i postujem njihovo misljenje,ali po meni on je najmanji krivac za sve ovo.Pogledajte ljudi one balvane sto se vuku po terenu,nece nikad od njih biti igraca,jednostavno balvan je balvan,bacis loptu na balvan ona se odbije,isto vam je i sa ovim nasim balvanima.Jedini spas je seca tih balvana i prodaja za „ogrev“ ako neko hoce da ih uzme za „bud zasto“,a tu „crkavicu“ koju uzmemo za njih da ulozimo u 2 dobra igraca kojima ce biti pridodati nasi omladinci i onda ce kroz 7-8 meseci biti mnogo bolje,jos kada prodju i letnje pripreme to ce vec biti nesto.

Reply
Joksa дец 10, 2011 at 17:16

U ovom trenutku smo svi zestoko „emotivno nabijeni“. Obejktivno rasudjivanje je tesko, ukljucujuci i moje! Slozio bih se sa vecinom komentara, ali bas zbog ljutnje i besa koji su ovladali, izbeci cu.
Ovoga puta cu o disciplini i neizvrsavanju svojih „radnih“ obaveza.
Da ne idemo toliko daleko do ljubavi prema grbu i odnosu prema navijacima. Cesto sam pisao ovde, da im zabrane demagosko-licemerne-retard izjave. Jedino merilo je teren!
A ne terenu…sta? Sve sam balvan i folirant do foliranta, a u medijima zeludac mi okrecu samoreklameri koji se lazno zaklinju. Da, vredja me sto p*****a misli da me kupila sa debilskom pricom. Iritira di ludila!!!
Jednom se mora stati na put nedisciplini! Smatram da kvalitet nemaju, ali je presudna upravi nedisciplina i bezobrazluk!!!
Resenje je da gotovo sve skinu sa platnog spiska, nezavisno da li ih mogu prodati ili ne! To je jedino pravo ulaganje u buducnost i pouka sledecima koji dolaze sa istim odnosom prema mojoj Zvezdi.
Raspustite bandu i klanove!
P***e mars!!!

Reply
goran дец 10, 2011 at 17:07

imam i ja jedno pitanje za robija…….kada ces vec jednom dati ostavku,i tako spasis zvezdu dalje blamaze!!!!! kada je ocigledno da nemas pojma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 17:34

Dao bi ti minusčinu, ali vjerujem u slobodu mišljenja i ide mi na q..ac ovo ‘izbljeđivanje’ postova. Ti, brate, kao da nam samo FK, posrće. Pogledaj nam cjelokupno SD. Igleda kao sletovsko, a ne sportsko društvo. Dok god su nam SD i FK ( a i ostale sekcije), prepune neradničke bagre, ljudi koji su tu zbog ‘kombinacije’, navodno zaslužnih poluinteligenata, biće svejedno da li je Robi trener ili Ratko Dostanić. Jedino šta ja više volim vidjeti Robija na klupi, jer, ako ništa, budi nekakve uspomene, a Ratko & co. (čitaj, ama bilo ko, koga bi oni mogli dovesti na Robijevo mjesto, bilo ko) mi bude samo želju za samosakaćenjem.

Reply
Igor дец 10, 2011 at 17:05

Niko me nece ubediti da nemamo bolje igrace od Spartaka ili od Vojvodine. Nesumnjam u Robijeve najbolje namere, ali je vreme da Robi ode. Mnogi treneri su ga takticki nadigrali. Vreme je da igramo kako nama odgovara, a ne „kao“ Barsa.

Reply
Никола92 дец 10, 2011 at 17:13

Зашто Просинечки да оде?? Он се највише од свих труди, али све је то узалуд када нема играче… Он и Џаја, биће страшан тандем на Маракани… Али треба да очекујете да то не може преко ноћи да се промени…!!!!!!!

Reply
Konstantin дец 10, 2011 at 17:27

Dzaba sto se on trudi kada ne zna, provalili ga neki priuceni treneri sto znaci da je on gori od njih…

Reply
Igor дец 10, 2011 at 19:37

Trudi se, trudio se i Pizon koji je sa losijim timom bio na polusezoni +5, a Robi je -10. Neka se Robi trudi u drugom klubu, neka osvoji titulu sa njegovom „pas igrom“, i „velikim posedom lopte“, pa onda moze da se vrati u Zvezdu.

Reply
Zokinho дец 10, 2011 at 17:52

pa covek forsira nesto sto je DOKAZANO da uzima titule, hoce da igra stil barse, pa BARSA ima najjacu igru na svetu, na koga da se ugleda?na partizan?? nemoj da lupate molim vas ljudi, ima robi krivice i na njemu, ali ako se uzme u obzis rukovodstvo igraci i robi, ROBI ima najmanje odgovrnosti za rezultate

Reply
Igor дец 10, 2011 at 18:09

Nije dokazano da ovaj stil uzima titule. Evo, ove sezone Real ima vece sanse. Barsa je dosla do toga za 5-10 godina. Sve Barsine kategorije igraju taj stil, i IMA KO DA IH NAUCI. Nasi omladinci neigraju taj stil, a i da igraju treba vreme (mozda isto 5-10 godina) da stignu u prvi tim i da igrmo taj stil. Mi mozemo da igramo taj stil, jedino da nam dodju treneri koji treniraju mladje kategorije Barse, da klinci od pocetka tako uce. A Robi da ode negde na „kaljenje“ u dugi klub, pa kada osvoji neku titulu, onda moze da se vrati u Zvezdu.
Nemoze neko ko je 25 godina igrao sasvim drugaciji fudbal, da igra „Barsin“ stil. Nemoze Borha koji se gradi, koji gura druge igrace, koji nema pregled igre tako da igra. A Robijeva greska je sto forsira tu igru, iako to ne donosi rezultate.
I za kraj, Pizon je sa losijom ekipom bio prvi na tabeli. Tada smo svi strepeli do zadnjeg minuta da li ce da ostane 1:0 za nas… Sada do zadnjeg trenutka strepimo da li cemo da izjednacimo ili ne…

Reply
Zokinho дец 11, 2011 at 00:55

real ima vece sanse, a barsa ih isamara evo malopre, u sred madrida….nego poenta je, upravi si ti, nasi igraci tako nemogu da igraju, ali kakvu postavu da igras sa igracima koji neznaju fudbal da igraju i koji nisu uceni kako da igraju od malih nogu??sta god da igras, oni ako neznaju, NEZNAJU…a ako forsiras nesto sto znas da ce doneti rezultate , samo ti trebaju igraci na terenu da to provedu u delo, onda oni koji to nemogu saljes napolje iz kluba, a trazis one koji mogu to da urade…naravno, necemo mi imati inijestu ili cavija ili koga vec, ali za nasu ligu takvi ni netrebaju…sa taktikom koju robi forsira mi mozemo da kazimo i uzimamo titule samo ako mu se dovudi igraci koje on zahteva, a ne koje adza dovede preko dogovora u brazilu dok pije kaficu…znaci, sa pravom upravom i pravim ljudima koji znaju kako i odakle da dovedu igrace tipa koje robi trazi, mozemo da titule iz godine u godinu…bez discipline i rada nema rezultata, slika na terenu ti je slika u klubu, a nemozes da pobedis na terenu ako ti je u upravi i rukovodstvu rasulo…to jednostavno nejde tako, pa ko god da je trener…

Reply
Igor дец 11, 2011 at 12:12

Ko kaze da nasi igraci neznaju da igraju? ako nasi igraci neznaju, zar Spartakovi igraci znaju? Fora je sto mi forsiramo nesto sto neznamo da ce da donese rezultate. Mozda su mnogi probali i neuspeli da kopiraju Barsin sistem. To sto je Barsa uspela, neznaci da cemo uspeti i mi. Robi nije Gvardiola, i mozda nikada nece uspostaviti pravi sistem.

Andrija дец 10, 2011 at 17:01

Pizon je bio prvi sa kakvom ekipom,a pogledajte sad Prosinecki ima bolje igrace a sada je na -10

Reply
Andrija дец 10, 2011 at 17:01

Pizon je bio prvi sa kakvom ekipom,a pogledajte sad Prosinecki ima bolje igrace a sada je na -10

Reply
piki дец 10, 2011 at 16:56

Pa i vrapci znaju da Zvezda ima trenutno trceligaske igrace! Ne krivite Prosineckog sto ima debile koji ocigledno nisu svesni vrednosti dresa kojeg nose!!!!!

Reply
Tomo Karadza дец 10, 2011 at 16:55

Robiju fale bolji igraci..?!? Pa sa boljima bih i ja uzeo titulu pa sve nista da ne znam. Da se prisjetimo, Muslin je osvajao duple krune sa sledecim igracima: Glogovac, Bajcetic, Dragan Stevanovic, itd….Nije sve ni do igraca.

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 17:38

Jbg brate, ‘ajde navedi onih, nepomenutih, 15-16 koji su igrali u Muslinovo vriejme, uz ovo troje, da slika bude kompletnija. Mada, kad ga Glogov kolac, zakuca u Železniku, pred kraj, nije nam bilo do toga da mu se podsmijevamo, slabo smo urlali, a!?

Reply
Tomo Karadza дец 10, 2011 at 18:24

Ja mu se ne podsmijavam, ali ako ga je dao u Zelezniku, znaci da je igracina? E moj brate… ne shvatas o cemu ja pricam.. Kod Muslina je bilo igre, i te kako. A evo jos nekih iz tog vremena..Gvozdenovic, Skoric, Ilic, Kocic, Lerinc. Bjegovic… Nadam se da sam ti sad malo upotpunio sliku…

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 21:38

Ajde onda da dovršimo: Bunjevčević, Pjanović, Drulić, Marković (ondašnji, ne onaj što se vratio), Bošković, Lalatović (pretrčati više nego svi sadašnji igrači zajedno), Jelić (tri napadača, a svaki za klasu bolji od današnjih), Aćimović… Robi bi s ovim igračima učinio isto (Muslin je i meni omiljeni trener, čisto da napomenem) . Stotinu puta bi radije uzeo te igrače, nego ove danas. Uzgred, Gvozdenović, Škorič i Leo, uopšte nisu bili loši igrači.
Što se Steve tiče, ako je to gol za titulu i onda jeste igračina! Kakav god da je bio, niko mu se danas ne bi šetao ili skakutao (mada nije bio visok) po šesnaestercu.
Uz drugarski pozdrav, namjesto ‘Zdravo’, stari song, možda ga se sjećaš, ‘Sve nabije na k..ac, Stevo Glogovac!’

Reply
Tomo Karadza дец 11, 2011 at 01:11

Slicnog smo misljenja ali ja i dalje tvrdim da je Muslin bio taj koji je znao da od ekipe izvuce i vise od maximuma..Dobro se sjecam izjava nasih pritvnika, posle skoro svih utakmica, kada su komentarisali da je protiv Muslinove Zvezde nemoguce igrati..A kako djeluje ova danasnja Zvezda? Ko se sve nije naigrao protiv nas….I jos nesto, mozda cak i vaznije… i tada su glodari krali, namjestali, ali uzalud.. Sjecam se, jednom prilikom sam stajao pored Muslina, prije utakmice protiv Buducnosti u PG, kad je pricao s nekim ljudima i komentarisao upravo glodarske namjestaljke…ali i pored toga, covjek je osvajao titule.. Volim i ja Stevu Glogovca ali nisu ovi nasi danasnji stoperi gori od njega.. samo, tada je bio Muslin… to je sustina moje price…steta sto se ne slaze sa danasnjom upravom, Da on dodje sad kod nas, to je ipak nemoguca misija…

Bane дец 10, 2011 at 16:49

Ovo je nasa realnost :/ Od ove ekipe se nemoze nista vise ocekivati!!

Reply
josif дец 10, 2011 at 16:44

Odlazi covece i nesmaraj vise,taktika ti je 0,autoritet 0,zelje i ljubavi prema klubu imas ali to nije dovoljno da vodis Zvezdu!Idi molim te nebrukaj se vise,idi vodi tamo neki Zagreb,Zapresic sta li ja znam koga pusti nas da na miru oplakujemu nas mrtvu ljubav kojoj nema spasa.Da se prodaju Adi,Lazovic,Kadu,Vilotic,da se oteraju Vesovic,Borha,Dimitrijevic,Bajkovic,nemoraju da dovode nikoga neka igraju sa omladincima,neka se stavi moratorijum glupih izjava neka se svi pokriju usima2-3 godine ,neka rade kada stvore 5-6 momaka iz Zvezdine skole da nose igru neka prave odredjwene planove,sa ovakvim igracima,ovakvim trenerom i ljudima koji vode klub mi nepovratno idemo u istoriju.Pozz.MKD

Reply
Dzozinjo_91 дец 10, 2011 at 16:49

Potpisujem…Jeste da previse mracis ali si i dosta realan…

Reply
Tomo Karadza дец 10, 2011 at 17:00

Mraci jer nam je realnost mracna.. covjek je uvijek u pravu.

Reply
Zokinho дец 10, 2011 at 17:56

ljudi sta vam je bre, dolazi dzaja nazad, valjda ce da dovede par ljudi oko sebe koji znaju sta rade, prosinecki kao trener je najbolji sto mozemo da priustimo problem je sto smo popusili na derbiju i to zbog nesposobnih igraca, pa nadigrali smo partizan do 65 minuta, promasili penal i 2 stopostotne sanse sa igracima koji su ZNJ naspram glodarovih…vecina…a onda je sve otislo nizbrdo tu smo titulu izgubili, i igraci gube motiv…ali TAKVI igraci netrebaju zvezda, to vam robi govori, citajte izmedju linija…pa ako mi kao nivijaci kazemo da on 11 startera mozda 3 imaju mesta na tereni sta imamo da kenjamo po prosineckom??pa drugi smo na tabeli, a po nekima ovde imamo peti najjaci tim u ligi…sta hocete bre…treba vremena da se sve preokrene, nezaboravite koliko se kenljalo i dalje kenja po zvezdi sa svih strana, a plus nemamo para da izadjemo iz krize, bas zato nam trebaju ljudi kao Robi koji vole i zele da pomognu klubu, iskreno, a ne obrnuto…

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 23:35

Imamo mi veći problem od vremena. Naime, ne treba nama vremena, već novca. Vrijeme bi još nekako i napabričili, ali kinte niotkud. Kada trener ima neke resurse (fiancijske) na rapolaganju, pa nema rezultata, onda je jasno da je apsolutno odgovaran. Ali kad ih nema, pa naravno nema ni rezultata, onda je skoro svejdeno ‘oće li otići ili ostati, I onaj sljedeći bi bio u istoj situaciji, pa i onaj nakon njega.

Reply
Miki дец 10, 2011 at 16:41

Roberte, zar je toliko tesko reci 2 rijeci: ‘Podnosim ostavku.’??? Pa hajde, jeste da su ti doveli balvan pojacanja, ali realno, ni ti njih nisi puno naucio, bez obzira sto su limitirani. Kladim se da mi npr. Muslin postavio mnogo bolje igru sa istim ovim timom, jer covjek zna da prilagodi ekipu da igra vise formacija, zavisno od protivnika. Ti furas samo tu glupu 4-3-3 koja nikada nece proci na ovim prostorima, jer nema Srbija fudbalere koji odgovaraju zahtjevima te formacije. Ekipa ne zna da stvori sansu, samim tim ne treba da cudi sto ne dajemo lako gol, ekipa ne zna kako da se ponasa kada protivnik odigra presing. Mi obracamo paznju samo na sebe, ne analiziramo igru protivnika,zato prolazimo ovako. Vukicevic je rekao da poznaje igru Zvezde, kao i kretanje svakog naseg igraca. Pa zna to i moj djed vise, kad stalno igramo na isti nacin. Nije Zvezda Barselona pa da se ne mora prilagodjavati igri protivnika. Mi smo tim u rasulu, nikome nemamo pravo da prijetimo. To sto smo bili prvaci Evrope i svijeta i 25x drzavni prvaci je davno proslo vrijeme. Ne kaze se dzabe da ko zivi u proslosti, nema buducnost. Nazalost, vecina nasih slijepih navijaca to ne shvata. Pa i Notingem Forest ima slavnu proslost, cak 2x je bio prvak Evrope, pa evo 20 godina tavore u 2.ligi. Te evropske titule su skoro i zaboravljene. Dajte, ljudi, osvijestite se. Trebaju nam reforme svih struktura kluba. Lukic i Robi da krenu Adzicevim stopama. Sve strance prodati + Kaludjera, Dimitrijevica, Vilotica, Petkovica, Mikica, Reljica, Ignjatijevica, Savija, Kadua, Kovacevica, Bajkovica. Iz ovog tima samo da ostanu Micko i Lazovic. Ostali svi napolje. Dati sansu juniorima ako treba, jer ko bolje od njih zna ciji dres nosi. Ovi bezdusni igrazi iz 1.postave nisu Zvezdina djeca, igraju samo za neke pare i da se sto skuplje prodaju kasnije. Takvi nam ne trebaju. Nama trebaju nasa djeca u prvoj postavi. U derbiju je Partizan imao 6 igraca iz svoje skole u prvoj postavi, a mi samo jednog!!! Nije stvar u tome da se poslusaju Rambove preporuke iz Brazila da se dovedu ‘SUPERTALENTOVANI BRAZILCI’, koji su ‘talentovaniji od Pelea’, ali spletom ‘nesretnih okolnosti’, nije im se ukazala prilika da to pokazu. I takvi nama dolaze u Zvezdu? Necu vise to da gledam!!!

Reply
Rale 09 дец 10, 2011 at 16:34

Najveci krivci za ovakvu igru su prvenstveno igraci. Gomila umisljenih fudbalera koja moze da igra srpsku ligu a ne ovu. Naravno da krivice ima i Prosinecki kao trener, ali dzabe nama i Murinjo kad ova balavurdija nece da slusa. Ne moze on njima da usadi u glavu nesto sto oni ne zele!!!! Misle da ce lopta sama ici od noge do noge i u gol ako su obukli Zvezdin dres. Treba im svima dati papire da odu. Dzajin povratak ce malo sta uraditi na bolje ukoliko se ne donesu neki radikalni rezovi. Upravu ne zelim da komentarisem jer je to samo trosenje reci… Dzaju i Robija u fotelju a Saleta i Muslina na klupu…

Reply
Velja_FCRS дец 10, 2011 at 16:27

Voleo bih da pustite anketu po cemu su to ljudi zakljucili da je Prosinecki dobar trener?!
Ali argumentovano,bez obzira sta je uradio kao igrac,samo argumenti!

Reply
Konstantin дец 10, 2011 at 16:38

Svaka cast, konacno da vidim jos nekoga da istakne problem. Ispadam crna ovca kada pricam da Prosinecki nema trenerske kvalitete…
Covek igra isto protiv svakog protivnika sto je nedopustivo, kao da su nam svi protivnici isti i kao da oni nista ne nauce za to vreme, na primer vecina je naucila kako da parira furioznoj igri Zvezde 4-3-3 i sada mi izgledamo mlako i smesno…
Tako je i Barsa, setite se poslednje sezone Ronaldinja u Barsi, svi su ih izvalili, Celzi ih je isto otkinuo ali posrecilo im se i dadose im gol u poslednjim minutima, mislim da je to Inijesta bio, isto se tako nama posrecilo protiv Rada…
E sada da pitam pametnjakovice koji meni lupaju minuse jer ja od pocetka pisem iste ove tekstove gde argumentovano ukazujem da greske trenera, neka mi kazu argumentovano sta je to dobro kod njega !!!
Samo mi nemojte reci kako mu trebaju bolji igraci, pa to svakom timu treba, lako je biti trener kada dobijes sve ajbolje igrace…
Setite se Muslina i sa kojim je on igracima igrao, jeste sada ce te reci pa to su odlicni igraci ali da li su bili i u to vreme, naravno da nisu ali ih je on stvorio….

Reply
Dragan дец 10, 2011 at 16:44

Bice on dobar trener samo mu treba iskustvo,a nama trener a iskustvom…

Reply
zoranJ дец 10, 2011 at 17:07

slazem se upotpunosti s tobom.Pa i Pizon i Kristic su sa istim ako ne i gorim igracima ,bolje zavrsili na kraju jesenjeg dijela.Sada ne vidim razlog da Robi valja a ovi predhodni ne valjaju.

Reply
Velja_FCRS дец 10, 2011 at 17:16

Jos nesto….KAD SMO POSLEDNJI PUT IMALI -10 NA POLUSEZONI?!

Reply
Velja_FCRS дец 10, 2011 at 17:35

Ajde vi smekeri sto lupate minuse iznesite neki argument,pa i moj pas zna da klikne misem ali ne zna da napise zasto je kliknuo:p Vi bar imate tu privilegiju da iznesete agrumente,ako ih imate uopste?!

Reply
Era дец 10, 2011 at 16:26

Ajmo realno da sagledamo stvari i zakljucimo u cemu je problem. Sta je sa Evandrom? Setite se njegove igre prosle pollusezone i pogledajte njegovu igru ove sezone. Jednostavno se nesto desilo u nasoj ekipi, koja je donekle ista kao i prosle polusezone, mozda i bolja jer Lazovic igra jos bolje, doveli smo Čavu i Piksija. Ali, prosle sezone sa Robijem smo bili masina za golove, svaki napad sansa, udarac…Sta je ove sezone, ja stvarno ne znam. Prosle sezone JESMO bili mala Barsa, ali ove sezone nismo ni M od MALE BARSE. Posto je titula izgubljena, -10 je puno, sada ili nikada pokusati sa klincima, koji ce verujem igrati 2,3 puta bolje od „ovih“ koji su danas igrali, koji nisu imali snage da trce!

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 17:46

Nema veze brate, samo mi reci da li su Mikić-Petković isti, ili donekle bolji od Ninkov-Tošić, bekovskog para. Od bekova sve kreće, posebno u ovakvoj formaciji, to je pola napada. Bez njih, igra nam liči na ovo što imamo. Tu je sva mudrost.

Reply
dusan дец 10, 2011 at 16:25

ovaj tim je uzasno nekvalitetan. sto se tice prosineckog ja mislim da je on dobar trener i da je zvezda proletos igrala jako dobro, ali prihvatio si da sa ovim timom juris titulu i tu je tvoja odgovornost. dzaba je sada da pricas da nismo kvalitetni, to je trebalo da kazes u julu i da kazes ja sa ovim ljudi mogu da se borim za drugo mesto. posto si onda prihvatio suludu projekciju da cemo da se borimo za titulu, sad kada na polusezoni imas 10 bodova jednostavno bi morao da podneses ostavku. ali ta ostavka ne moze nista da promeni, ako mi nastavimo da se lozimo sa parolama „srce na teren“ i „pokazujemo karakter“. ovo je profesionalni fudbal i srce na teren i karakter se podrazumevaju, a ono sto se pored toga moze postici to je da se ZNA IGRATI LOPTE! da je dovoljno srce na teren i ljubav prema klubu pa igrao bih ja i jos vas deset sa ovog sajta koji jedete svoju dzigericu, ali to nije dovoljno. moramo da imamo igrace koji znaju da igraju fudbal, a mi to vec dugo vremena nemamo. u mladjim kategorijama nam igraju deca bogatih roditelja, a u prvom timu igraci nekih polumenadzera koji zaradjuju po neku desetinu hiljadu evra na svojim tzv. igracima (malo li je na ovu skupocu?) mozete da lupate minusa koliko hocete ali zvezda je danas miljama iza nk partizan, i potpuno egal sa timovima poput vojvodine, slobode i radnickog iz kragujevca. a ako se ovako nastavi bicemo sesti u ovoj kilavoj ligi. izlaz je u tome da se kupe dva mlada igraca koja kostaju po dva miliona i koji ce za 3-4 godine kostati po 5-10 miliona, da se sa filipom jankovicem potpise ozbiljan ugovor i da mu se daju ozbiljne pare, da se kupi sta se moze iz ove lige, da se izmoli gasprom da nam na pozajmicu posalje po dva igraca iz salkea i zenita koji tamo ne igraju, da se proba da se podigne omladinska skola i da se napravi plan u kome se kaze u prve tri godine ocekujemo ovo, u druge tri ovo, a u trece tri ovo. i da se to moze izmeriti svake godine i da se moze reci jeste uspeh – nije uspeh. a ne ovo vratili smo pare (a dug je veci), a tim nam kosta na transfermarktu 20 miliona (to je malo morgen a i da kosta toliko pa to je cena jednog ozbiljnijeg profesionalnog evropskog igraca danas), a titula nigde, a tole njanjanja…

Reply
Velja_FCRS дец 10, 2011 at 16:18

Opet ne kapiram zbog cega se ljudi toliko iznenadjuju,pa ovo je bilo za ocekivati! Kako smo pobedili „Rad“,kako igramo celo prvenstvo,nista se nije promenilo,igra ista,igraci isti,formacija(nazalost) ista,minus od 10 bodova u ovoj nasoj jadnoj ligi. Sve nam to pokazuje kako smo radili ove godine,kakve smo igrace doveli takvi su nam i rezultati,Robi takodje snosi 50% krivice zbog svoje tvrdoglavosti sto se tice taktike i nacina „igre“ ako to moze da se nazove tako.Ja nisam iznenadjen koliko god se neki iscudjavali ovim rezultatima,to je nasa realnost.U drugom delu sezone treba stvarati tim za sledecu sezonu,ocistiti ekipu od trulezi(bar 10 igraca),oprobati nasu decu,prodati ove „brazilce“,pokupiti sve sto valja u nasoj ligi i dovesti par dobrih i proverenih stranaca a moze i bez njih ako nema para!
Robiju mogu samo da porucim da se mane Barselone,kopiranja iste i ostalih tvrdoglavih poteza. Kreiraj taktiku prema onime sto imas,a nemas mnogo,forsiraj nasu decu i prodaj sve sto ne zasluzuje sveti dres.Svi vidimo koji su to igraci,vidis valjda i ti. Pozdrav delijama,cuvajte svoje zivce…TREBACE VAM 😉

Reply
escort дец 10, 2011 at 16:16

A sta moze Robi kada nedelju dana vezbaju neke stvari na treninzima, dogovore se neke stvari, a onda igraci izadju na teren i rade nesto sasvim drugo! Sama cinjenica da nam je najbolji igrac od 17 godina (micko) govori da trener nije kriv! Sta su radili ostali!? Zasto su se vukli, zasto nisu trcali bez lopte, otvarali se? Gde su sprintevi, zustrina, volja? Iz Zvezde MORAJU da odu: Borha, Mezenga, Piksi, Cava, Petkovic, Reljic, Vilotic, Savio, Ignjatijevic, Jeremic, Bajkovic, Mikic….Iz ovog tima vrede samo Micko, Lazovic, Kadu i Adi. Njima pridodati Ozegovica, Spajica, Krnetu, Jankovica, Stojkovica, Simica, Srnice, Kovacevica(sve nasa deca) i dovesti takodje mlade igrace Kostica, Luku, Maksimovica i nekog dobrog spica. Pa da vidite onda kako ce klinci da lete po terenu! Naravno da ce biti i poraza dok ne stasaju, ali ce bar da oru terene po Srbiji od krampona, a ne kao ove naduvane zvezdice! Robi moze mnogo, setite se proleca, samo da se oteraju ovi sto su se podigli u nebesa i puste nasi klinci da igraju, uz eventualno nekog extra stranca, koji je bar duplo bolji.

Reply
Spiritus дец 10, 2011 at 16:28

Recicu ti brate sto – zato sto se jos od derbija na svim mogucim portalima i generalno u svim medijima licitira sa igracima ! Ko ide a ko dolazi , na koga se vise ne racuna i tako redom ? . . . To igraci citaju, slusaju sta se prica i vide i oni sami neke stvari. Koji ozbiljan klub to tako radi ? Pogotovu u situaciji u kakvoj je Zvezda – kada se zna da ne sme vise ni jednu da izgubi a igraci neznajuci da li ce sutra uopste i biti u klubu – naravno lade jaja po terenu, sta ih briga ? Ovi mediji nas ubijaju ! Da li si video negde mozda partizanovu transfer listu ? Zasto Zvezdin prelazni rok pocinje pred svaku vaznu utakmicu? Ne moze to tako . . .
E zato pored ociglednog fudbalskog neznanja, kod vecine nema ni zalaganja ni volje ni nicega – jednostavno ih boli k….!

Reply
NemanjaS90 дец 10, 2011 at 16:15

Meni ovi “navijaci“ nisu jasni. Mada ih razumem posto je vecina njih gomila nafuranih klinaca. Do juce (bukvalno!) ste dizali Prosineckog u nebesa, govorili kako on jedini valja, pa ste govorili da treba imati strpljena, ostaviti ga na duze staze…itd..a sad, posle par slabijih rezultata, gonite ga. Ja ga ne branim, ima on svojih gresaka, svoje odgovornosti. Ali ovih -10 su rezultat nekvaliteta igraca, ali i njihovog bezobrazluka i nezalaganja. Stoga, uprava mora da se menja i da se izvrzi kompletna generalka tima. A sto se tice Robija, mek ostane, boljeg necemo naci sigurno.

Reply
Nemanja дец 10, 2011 at 16:26

Ja imam 15 godina,i protivnik sam radu Robija od njegovog dolaska.Covek treba da snosi odgovornosti,kao i svi u klubu.

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 17:51

Šta ti od 15 godina znaš o RADU!? Knjigu u ruke! Inače, ovaj sajt bi trebao postati “+18′. 15 godna! Vidi ti njega, mulac jedan, sa starijima se raspravlja!

Reply
Nemanja дец 10, 2011 at 16:26

I

Reply
Nemanja дец 10, 2011 at 16:28

I ne moze me niko ubediti,da jedan Banat,Rad,Vosa ima bolje igrace od naseg tima.Ako nista drugo bar,smo priblizni.E tu veliku igru igra trener…o upravi bez komentara…

Reply
NemanjaS90 дец 10, 2011 at 18:16

Necu da te smaram zbog svojih godina, al stvarno, imas samo 15. U proteklih 4-5 godina, imali smo jedno 7-8 trenera sigurno. Jel to normalno? Kada cemo se suociti sa pravom istinom? MI NEMAMO IGRACE! Od svih prethodinh trenera u tom periodu, Prosinecki je jedan (sem mozda Jankovica) ko forsira noviju igru, brzu, pas igru…ovi svi ostali su igrali sa tri zadnja vezna protiv Smedereva, Banata, Bezanije, Cukarickog….

Reply
Nemanja дец 10, 2011 at 19:02

Da ,95 sam godiste.Ako sudis o nekom dal neko ima 16 ili 40 godina,slava tebi.Iznesi mi jedan argument sta je to Robi doneo novo u odnosu na Kristica,Dostanica ? cak smo gledano rezultaski jos gori…rad,vosa,radnicki jel imaju mozda bolje ugrace ??? ali nas opet dobijaju…njegova taktika je smesna sa ovakvum igracima…i drago mi je sto ima onih koji misle kao ja..sta je sa cavom koga je Robi doveo? njegov izbor…a videli smo da covek samo smeta…

Reply
DS1234 дец 10, 2011 at 16:14

SALE JANKOVIC JE ,BUDIMO REALNI,PRAVI TRENER ZA ZVEZDU

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 17:53

Ljubitelj Marka Blažića? Inače, ovaj post i jeste krenuo od njega, bez bobzira na sezonu bez poraza. Činjenice, jbg. Uostalom, pogledaj mladu selekciju i proći će te želja. Na žalost, ne šalim se.

Reply
Dragan Kg дец 10, 2011 at 16:13

Znaci ipak sam od pocetka bio u pravu za ovog naseg nazovi trenera? Ili cu opet da dobijem gomilu minusa bez i jednog obrazlozenja??? „Veliki Zuti“ hvala ti za sve kao igracu, ali ti jednostavno (jos uvek) nisi za ovaj posao. Gospodski i ljudski bi bilo da to sam priznas i podneses ostavku. Samo dva imena uz Dzajicev povratak mogu da nas spasu, Muslin ili Jankovic. A vi koji ne mislite tako slobodno opet lupajte minuse, ali mi smo na -10!!!

Reply
Spiritus дец 10, 2011 at 16:37

A jel ti stvarno mislis da bi Muslin uzeo titulu sa ovakvim igracima ? Pa on covek ne bi ni hteo da dodje u Zvezdu dok se ova stoka ne rastera.
Muslin je imao ekipu koju mu je Dzaja pravio – zato i jeste osvajao titule i kupove, daj mu ove magarce pa da vidis sta bi uradio sa njima!
Shvati da mi na prvom mestu NEMAMO EKIPU !!!
Igraci su nam smesni.

Reply
Konstantin дец 10, 2011 at 16:51

Muslin nije imao ekipu, igrace koje je on imao su tek bili pocetnici, oni su se tek kasnije ostvarili po svetu kao pravi igraci…
Od Muslina je proslo preko 7 godina, da li sada shvatas sta su oni tada bili…
Prosinecki ne zna da napravi taktiku vec tvrdoglavo forsira 4-3-3 protiv svakog protivnika a onda dodje trener Partizana, Rada i Vose pa isprati kako igra Zvezda, zatvori je po kljucnim pozicijama i Zvezda je na kolenima…
Kazes da je los kvalitet i meni da daju igrace ekstra kvaliteta moga bih da budem trener, trener se dokazuje sa igracima istog ili slabijeg kvaliteta od konkurencije… Imamo bolji tim od Rada, Vose a oni nisu ugrali bunker bas, problem je sto su nam igraci za sporiji sistem igre (4-4-2) kako je npr. Milijas dao 12 golova u jednoj sezoni a nije napadac, eto to je razlika izmedju nekadasnje i sadasnje Zvezde…

Reply
stojan дец 11, 2011 at 00:03

Tacno je to da ovi igraci nisu nekog kvaliteta, ali neka mi neko kaze da su Partizanovi igraci kvalitetniji…. (na stranu mali Markovic)Zvezda sa ovim igracima treba u najmanju ruku da se kolje sa Par za titulu.. S druge strane iako dosta vas ne vidi ja kao bivsi fudbaler (igrao sam u prvoj ligi) vidim da RP stvarno ima neku viziju, ali za tu viziju sem potrebnih par pojacanja potrebno je da se ceo kolektiv podredi tome…

Reply
ds дец 10, 2011 at 16:38

da li si se ikada zapitao da li ste vi naviaci dobri za zvezdu zasto se ne potrudite da joj stavno ne praznite kasu.moze li sever da ne gori da nema baklji dimnih topovskih udara?moze li to?moze li se cuti prozivanje lukica sa severa kao sto je prozivan i dzaja?moze li?ko je lukic ko je dzaja?znas li?mogu li se porediti ta dva imena?terali ste ga sad ga zovete?gde ste bili kad je hapsen?niste bili pred tuzilastvom sudom.a sad ste ga se se setili?kako vas nije sramota?da li ste se nekad tapitali da bar 5miliona duga ide na dusu i srce navijaca zbog njihovog divljanj i pirothnike?da li je prosinecki kriv sto je vracen vilotic u ekipu.da li je kriv za dovodjenje igraca,da li je kriv za suspenziju,da li je kriv sto moraju igrat igraci koji treba da se proodaju a ne nasa deca koja su bar duplo bolja?da li je on kriv sto sever cuti ne dize gals protiv lukica koji cje dfinitivno kriv za sve on i mjegovi saradnici kao i vi gospodo navijaci sa severa sto ga jos stitite

Reply
zoranJ дец 10, 2011 at 17:14

sada su navijaci krivi sto mi imamo minus 10 bodova!!!Ti si sigurno bio pred tuzilastvom, da nisi mozda njegov advokat???

Reply
Tomo Karadza дец 10, 2011 at 16:09

Nemam obicaj da pisem sastave, zna se ko to jedino moze da radi ali evo jedan sastav i od mene…
Kirovski (Dmitrovic) – Stojkovic, Krneta, Mijailovic, Mladenovic – Milivojevic, Evandro, Causic – Paseko, Lazovic, Pantelic. Neka mladi igraju, uz par iskusnih i to je to. Mada, znam da Laza tesko da ce ostati, Panta jos uvijek nije nas…

Reply
Tomo Karadza дец 10, 2011 at 16:11

Ozegovica sam zaboravio…

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 18:07

Ej, Karadža, zaboravio si Mikića i Reljića!

Reply
dzoe luis filigran дец 10, 2011 at 16:08

sramota, stidite se gospodo iz uprave kluba. zar vam nije jasno da vam vise nije mesto u zvezdi. i roberta oterati i dovesti ozbiljnog trenera. bruka i sramota

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 18:08

‘Ajde ti predloži nekog. Samo nemoj, molim te, Saleta Jankovića. A za ozbiljnog trenera, pa… i za to treba kinta.

Reply
Konstantin дец 11, 2011 at 12:09

Slavoljub Muslin i da mu se da ono sto je trazio pre mnogo godina, da bude tim-menadzer…. Ako imamo 100.000 evra za pojacanja imamo toliko i da se posle transfera izadje i kaze imali smo samo 100.000 evra… Sve na cistac da se izbaci i da se zna na cemu smo…

Reply
Nemanja дец 10, 2011 at 16:07

Nazalost ,ali nazalost naglasavam bravo Vukicevicu,ti si samo jedan od trenera koji je pokazao kako se takticki igra sa prosecnom ekipom.

Reply
Делија дец 10, 2011 at 15:59

Просинечком хвала,јер је био играчина,али за тренера за нас није. Јер је тврдоглав и хоће да играмо ко Барса а ми ко Барса очигледно не можемо.
Роби хвала ти за све што си дао Звезди,али мораш да одеш.
СЕВЕР ЈЕ ЗВЕЗДА!!
ЗВЕЗДА МИ ЈЕ СВЕ,ЗВЕЗДА ЖИВОТ ЈЕ…
УПРАВА,ИГРАЧИ И ТРЕНЕР МАРШ ИЗ ЗВЕЗДЕ!!

Reply
Perverzija дец 10, 2011 at 15:57

Kako su naz izigrali kod 2 gola, a tek kod onog sto je ponisten – BUKVALNO SU NAM SE USETALI U GOL ! igra je ogromna 0 ! Jedini vredan pomena je Mijailovic !! Decko igra svaka mu cast, i daje zadnji atom snage za Zvezdin dres … To nama fali – 11 Micka ! Bajkovic je poludeo, prica se kako treba da igraju mladi igraci, a Robi umesto da ubaci malog Stojkovica, on ubacuje Vesovica na desnog beka – Sta reci ?? I da … Darko Lazovic … Tih 4 miliona sto se spominju … On ne vredi ni 2 … Decko ne zna da se sastavi … Neki put pretrci igraca i to je to … Koliko puta danas izgubi loptu, i decko gleda ,stoji,hoda – Nece da potrci za njom … I on ce u Porto da igra sa Hulkom … Jedino gazprom da preuzme klub, dace tako i vise para .. Dzaja za predsednika, da se sve pita i to je to .. Lukicu zdravo dovidjenja … 10 igraca iz tima momentalno, pa da se pravi tim za sledecu sezonu !! Pozdrav

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 18:13

Brate, OK je to, ali šta ti misliš koliko Vešović ima godina? Pa jedva da je napunio 20, a tebi je već prestar!? Zar se i on treba podmlađivati? Uostalom probao je ono (Robi) što je Vešović i igrao u Novom Sadu, u zadnjem kolu i odlično se snašao. Danas, kubura, samo blebeće i širi ruke.

Reply
Делија дец 10, 2011 at 15:57

Просинечком хвала,јер је био играчина,али за тренера за нас није. Јер је тврдоглав и хоће да играмо ко Барса а ми ко Барса очигледно не можемо.
Роби хвала ти за све што си дао Звезди,али мораш да одеш.
СЕВЕР ЈЕ ЗВЕЗДА!!

Reply
Deki Delija дец 10, 2011 at 15:55

Као што сам и на претходној вести рекао..
Најтеже је самом себи сопствене грешке да признаш
Али само тако могуће је ићи изнад
Због овога ћеш увек бити мали тренер.. А ви лупајте минусе колко хоћете.

Reply
M.V.P дец 10, 2011 at 15:51

Bajkovic, Cava, Mikic, Kovacevic, Vesovic, Borha…..svi iz Zvezde, neka ubace omladince, pa da vidite kako se gine za Zvezdin dres, a od Robija je na zalost i Kristic bio bolji i to sa losijim timom… 🙁

Reply
Ryber Palunko дец 10, 2011 at 18:15

Vešović ima tek 20 godina (napunio u augustu). Bar njega treba istrpiti, koliko god mi se čini da više pažnje posvećuje blebetanju i čuđenju, nego napredovanju u igri.

Reply
... дец 10, 2011 at 15:51

Robija sa Dzajom u sportski sektor, trenera novog naci.

Reply
filip дец 10, 2011 at 15:50

ljudi nema leba od prosineckog i njegove taktike mora sve da se menja prvo od uprave, pa trener pa igrace. Jedan je Slavuljub Muslin !!!!!!!!!!!

Reply

Leave a Comment