Moja Crvena Zvezda
Клупска дешавањаФудбал

Драган Стојковић одговорио на питања Делија

Драган Стојковић
Драган Стојковић

Пета Звездина Звезда и некадашњи председник ФК Црвена звезда, Драган Стојковић Пикси, одговорио је на питања која су му поставиле Делије у званичном саопштењу.

„Прво желим да нагласим да поштујем сваког навијача Црвене звезде и да после овог желим да ставим тачку на случај о коме се писало претходних седам дана. Драго ми је што ме навијачи нису оптужили него су ме питали да ли сам направио дуг од 20 милиона евра. Чули су те приче јер се тиме барата у јавности, али то су обичне дезинформације. Када сам замољен да преузмем Звезду, приказано ми је да је клуб у дугу од осам милиона евра. Било је много проблема, како финансијских тако и организационих. Искључивали су нам воду, струју, чак и телефоне. Звезда практично није постојала. А онда ми је за три месеца, када ништа нисмо улагали, речено да је дуг 11 милиона евра. Ту су биле разне камате банкама. Питао сам о чему се ту ради, и рекао им да ако се настави тако, бићемо до Нове године у дугу од 15 милиона. Уз све то морали смо да јуримо резултат и имали буџет од 12 милиона. У тој ситуацији само Коперфилд је могао да помогне мени и Црвеној звезди“, рекао је Пикси и прокоментарисао одласке Звездине деце у лето 2006. године.

„Још једна замена теза, дезинформација, паушална оцена. Пазите овако, Жигићев трансфер износио је 5,7 милиона евра, од тога је Звезда имала половину. Прве године смо инкасирали само 1,7 милиона, дај боже да смо одмах све наплатили. Није никаква новост да Црвена звезда 80 посто буџета попуњава продајом играча. Тако је било и у моје време, јер смо били принуђени да гасимо финансијске пожаре. Истовремено смо направили спортски резултат, играли 26 утакмица у Европи и сад ме слушајте добро: све паре смо потрошили за потребе клуба, плате играча, премије и сервисирање дугова.“

Топлица Спасојевић је наследио Пиксија на месту председника јесени 2007.

„Наредни председник је направио пресек стања и рекао да је дуг 12 милиона, дакле приближан ономе као кад сам ја дошао. Али у фудбалу је све релативно. Глупо је што се увек поставља питање: Где су паре од Пиксијевих продаја? Заборавља се да смо доводили играче, а морали смо да само на име плата радној заједници месечно обезбедимо 150.000 евра. Све то постоји у књигама, ако неког баш занима.“

Стојковић каже да је са Делијама имао коректан однос, иако су поједини потези сметали и једној и другој страни.

„Са њима сам имао коректан однос. Само сам тражио да се не мешају у рад управе клуба, како се по кулоарима не би причало да навијачи воде Звезду. Нису ме уцењивали, нити сам ја њих. Знам да су им сметали неки моји потези, као и неки њихови мени. Али свађе се дешавају и у најбољим породицама.“

Пикси је објаснио и зашто је изненада напустио клуб.

„На крају, у мом одласку није било мистерије. Добио сам понуду која се не одбија. Консултовао се са породицом и о томе известио све клупске структуре.“

Повезане вести

83 comments

Црвени Бомбардер јан 23, 2012 at 19:40

Ово сам и очекивао, огласио се преко Мишковићевог Преса…Види се чији је интерес био задуживање Звезде и земљиште на аутокоманди за разне Делта Ситије итд. Што се тиче пара, питање стоји где су паре? И на ово треба сви да одговоре и Џаја који се враћа у мају и који зна колико је држава узела деведесетих за плате,пензије итд. и Пикси и Мишковић и Лукић, сви да лепо кажу шта се радило и где су паре, али од тога нажалост нема ништа јер влада закон ћутања између претходника и наследника по принципу не дирај ме – не дирам те!

Reply
JedinoSever јан 23, 2012 at 23:13

Ne znam sve cinjenice u vezi poslovanja za zadnje 5 godine, ali od svih predsednika, Toplica i Den Tana su najgori. Prvi je cini mi se dao Zemanu ogromne pare (ovaj otpusten posle 5 utakmice), a Den Tana je mesecno placao Ivica 20.000 eura i ko zna koliko Janevskog. Nije Jugovic lud sto je pobegao posle 2 nedelje. Moje neko licno misljenje je da se ne duguje toliko igracima, koliko su u pitanju kamate bankama i ovim lesinarima menadzerima. Treba tu revizorska firma da proceslja papire i da kaze, ova uprava ovoliko napravila, ona ovoliko….sad smo duzni toliko i sve u detalje. Mada sve zaboravljaju da su i nama duzni.

Reply
Neco- Peco јан 23, 2012 at 19:16

Ja mislim da je Piksi jedan vecih krivaca za stanje u klubu i da nije krao nego je trosio vise nego sto smo mogli zaraditi i da se zaduzivao nepovoljnim kreditima!Htio je da bude zapamcen po uspjesima kojih je cak i bilo al smo previse platili njegove dvije duple krune i malo evrope! Al mislim da i pored svega toga da je on nasa legenda i peta zvjezda i da, ako nista drugo, ne treba ga ganjat i tjerati iz kafana….

Reply
borivoje јан 23, 2012 at 18:46

Aca Lukas o Piksiju na kraju klipa 😀
http://www.youtube.com/watch?v=E2K7DG0t2Jo&feature=related

Reply
Alex Krycek јан 23, 2012 at 18:43

Treba dovesti u sudnicu Džajića, Piksija, Toplicu, Tanu i Lukića, pa neka se dogovore ko je šta radio!!!

Reply
Miki Delija јан 23, 2012 at 16:43

Pls,omg,jbg,lol….. ljudi,kliknite na palac gore,treba mi za babu,surnjaju,pasenoga,tetku,dedu i ostalu mnogobrojnu rodbinu.Vama je to 2 sec a meni mnogo znaci TNX NEPISMENA BALAVURDIJO MARS SA OVOG SAJTA,PREVRSILI STE SVE MERE!!!!!

Reply
Aca јан 23, 2012 at 16:40

Ta prica da je Lukic dosao u klub kada niko nije hteo je skroz NETACNA. Istina je sledeca i to dobro znaju oni koju ovu pricu pokusavaju da proture kao tacnu,a to je da su postojala jos dva kandidata Lekic i Bingulac i da su oni pod nevidjenim pritiskom vodja odustali od kandidature sto znaci u prevodu da su te iste vodje kandidovale samo Lukica. Lukic je na skupstini kluba izabran sa malo je reci sumnjivim kvorumom jer je jedan od vodja inace clan skupstine kluba “SLUCAJNO“ izasao iz sale bas kada se glasalo i time indirektno omogucio Lukicu da postane predsednik. Ovo je jedina istina i sada je sasvim jasno iz kojih pobuda i razloga ti isti podrzavaju Lukica i ovu upravu.

Reply
aleksa јан 23, 2012 at 17:16

e brte al si se izlupetao sada

Reply
Aca јан 23, 2012 at 17:29

Sta sam se to izlupetao Aleksa ? Boli istina ? Boli sto ne mozete bas svakog da lazete i njime manipulisete ? Boli istina mnogo boli jer vi mislite da su svi retardirani sem vas koji najvise “volite“ Zvezdu. Nece proci Aleksa !!!

Reply
choDA јан 23, 2012 at 18:45

u pravu si da je momak izasao iz sale,ali je izasao slucajno,moj najbolji drug,momak koji ide samnom na tekme je bio tu..i sami vodeci ljudi sa severa pozeli su da bacaju papire i izlecu,jer im se nije svidelo nista od toga..Manje dezinformacija,i vredjanja Delija,sram te bilo.

Reply
Aca јан 23, 2012 at 19:11

Slucajno izasao ? Pozeleli da bacaju papire i izlecu jer im se nije svidelo nista od toga ? Pa sto nisu bacili papire ? Za koga je ta prica ? Rekao sam istinu i samo istinu i nisam nikoga vredjao kako ti lazes. Dezinformacije plasiras ti i tebi slicni. Istina i pravda ce pobediti. Cao,zdravo.

milos јан 23, 2012 at 19:14

Sta pricas, sta izmisljas i to tako glupo. Pitaj clanove Skupstine kako je bilo, pa nisu oni retardirani, naravno da je namerno napustio salu zbog kvoruma, jer je to, uostalom, kao i savko drugo glasanje na skupstinama namesteno, nastelovano, jos pre pocetka iste. I u pravu je momak, naravno da su bili Bingulac, i Lekic, koji je doveo Radnicki tu gde je sada. I naravno da je Lukic u klubu i dalje samo zato sto su ga oni doveli i sa njim mogu da manipulisu ama bas kako oni hoce. Malo se raspitaj zasto Gasprom, koji je doveo Skundric, a ne Lukic, ne daje vise novca, zato sto ne zeli da Lukic bude taj koji ce tom vecom kolicinom novca da upravlja. Pitaj uostalom bas te Delije Sever, pa ce ti oni reci da li je to tako.

Nemanja Muslin јан 23, 2012 at 17:19

Vazno da vodje govore u ime svih drugih ! Docice ce vreme kada ce zabranjivati i da se navija za Zvezdu, ( uostalom to je se sa KK CZ ,vec desilo ) .Zvezdas do kraja !

Reply
aleksa јан 23, 2012 at 18:50

smesni ste pa da nema delija klub bi nam propao, zbog tih istih delija mi smo najbolji navijaci u evropi, zbog tih delija pravimo najbolju atmosferu takodje u evropi da nema tih delija i nas koji idemo na sever ne bi bilo toliko sponzora da nas nema klub bi nam propao kao sto je propao i kk crvena zvezda barvo drugovi simpatizeri jel vi ocete do toga da nas dovedete nije mi jasno???ti ljudi kako ih vi nazivate vodje su 24 sata na marakani, vole zvezdu vise nego iko, ceo svoj zivot su joj posvetili, trude se da na svakoj utakmici imamo korografiju mnogo je tu ljudi, ni dinara od kluba nisu uzeli sami sebi finansiramo gostovanja za razliku od partizana koji finansira svoje navijace, da nas nema stadion bi nam bio prazan bunite se sto su nas par puta kaznili pa neka su mi smo mnogo vise dali ovom klubu !!!

Reply
sabbath јан 24, 2012 at 07:06

Prijatelju,Ren nema pribliznu atmosferu kao mi,ali zato kad nas uhvati nabije nas ko prase na razanj… Navijanje koje se sprovodi na severu je bezumno i bezpotrebno,jer igracima koji se vuku kao mrcine aplaudirate kao da igra barselona,potpuno se vecina momaka izgubila u tome kako izgleda prava ljubav prema klubu!

Reply
aleksa јан 24, 2012 at 12:04

decko ti si bolestan idi leci se, ti uopste nevolis zvezdu ono sto se stvaralo godinama po tebi nista ne znaci, pa sta oces da celu utakmicu cutimo jel znas ti kroz istoriju koje smo sve protivnike pobedjivale zahvaljujuci severu jer igraci protivnicki izadju i uplase se (da ne upotrebim drugu rec jer mi nece prihvatiti komentar)vazimo za najbolje navijace u evropi svi nam se dive nasom posvecesti klubu i tebi to nevalja, sram te bilo ti volis zvezdu sramota kakvi ljudi navijaju sve za nas ono sto drugi zele mi bacamo pod tepih!!!STRASNO

SD јан 24, 2012 at 09:30

ти си стварно болестан ако тако мислиш!

Reply
Uscanac јан 24, 2012 at 12:45

Sta ti pricas bre? Bingulac se kandidovao kad je dosao Den Tana. Taj Bingulac je bio potpredsednik fudbalskog saveza kod vola pa je l’ on da nam vodi klub!? Koji Lekic? Ko je i sta je taj Lekic? Nemoj da prosipas neke babske price. Kada kazu ljudi jedini kandidat misli se jedini osvedoceni Zvezdas cije se ime godinama vezuje za Zvezdu. Sta si ti sad time rekao da te pitam. Da je bolje bilo da nam je predsednik postao Lekic? Ili Bingulac mozda? To da je glasanje stelovano svi znaju, oduvek je tako kod nas, ali se zna i da Lukic nije imao podrsku Delija kad je dolazio i zato nemoj da pricas neistine.

Reply
Еј Бре јан 23, 2012 at 16:25

Аман искулирај се, нећемо да ти кликћемо и довиђења.

Reply
Miki Delija јан 23, 2012 at 16:19

Ja cu pokusati ukratko da iznesem moj stav-Posle ovog saopstenja Piksija je jasno da tu nisu cista posla….to frljanje sa ciframa 5,10,15,20 miliona evra jasno govori da su svi oni lepo napunili svoje dzepove….Piksi je rekao da su zaposlenima u klubu placali mesecno 150.000eura(1.8 miliona evra godisnje) a ista je situacija i sa ovom upravom,cak mislim da ovi i vise izdvajaju za tu namenu.Najbolji primer je da je jedan nesposobni Ivan Adzic koji ne zna ni nos da obrise imao mesecnu platu od 12000eura(144.000eura godisnje) Sta mislite koliku je platu imao Piksi,Toplica,Dan Tana? Sta mislite koliku platu ima sadasnji predsednik Vladan Lukic…..a kao hvali se da je dosao kada niko nije hteo…mislite da radi za dzabe..kao sto bi svaki pravi Delija trebalo da radi za klub koji mu je sve dao u zivotu,koji ga je napravio,afirmisao i omogucio mu da u karijeri zaradi enorman novac za nase prilike…Da budem iskren-za vreme ove Uprave je uradjeno dosta dobrih stvari…clanarine,marketing se probudio,sponzorski ugovori,omladinska skola se vraca u zivot….ali sto se mene tice Lukic je izgubio moju podrsku onog trenutka kada sam shvatio da se stvarne finansije sakrivaju od nas navijaca….A zasto? Pa das bi i oni mogli dalje da muvaju.Da je Lukic dosao i rekao-smanjicemo budzet zaposlenima sa 2 miliona evra na 500.000,budzet za plate igraca sa 2-3 miliona evra na 500.000-1 000 000…da je rekao da ce on za primer da radi besplatno kao predsednik i da je to njegov dug Zvezdi-ja bi mu verovao.Ovako….raznim bivsim igracima naseg kluba kao sto su Bunjevcevic,Ivic,Stojkovic,Adzic,Lukic ne mogu da verujem jer su svi oni u Zvezdi na svoje postojece bogatstvo zaradjeno u karijeri(od par miliona evra) pridodali jos koju stotinu hiljada evra…..I samim tim su oni za mene samo bivsi igraci kojih se necu secati po golovima,bravurama,vitestvu,ljudskosti vec po lopovluku…..

Reply
deki јан 23, 2012 at 18:00

Lepo receno…. Imaju primanja ko u Barseloni!! I sve ove sto si nabrojao, sve je tacno.. Stice se utisak da oni nikad i nisu bili zvezdasi!!!

Reply
Dusan81 јан 23, 2012 at 15:41

Pravnici i ostali sto poznajete pravo sjasite !!! Mozda on licno nije uzeo ni evro ali jesu ljudi oko njega , time je pokazao da nije dobar funkcioner , hvalio je Miskovica koji je ostao u klubu i posle njega , zna se kako su nam dolazili oni igraci, kazeon da Miskovic voli Zvezdu i da je pomaze , pa neka se iznese koliko je on pomogao Zvezdu ili je to pozajmnica sa kamatom , koja banka je dala kredite , ko su poverioci ??? Koji ljudi su POMOGLI Zvezdu , da vidimo svi mi javno te grobare Zvezde !!! Muka mi je od ovih prepucavanja. Otvoriti sve dokumente javnosti , tj nama navijacima . Da se raskrsti vise sa proslosti !!!

Reply
Ryber Palunko јан 23, 2012 at 17:37

Lukić ima sve papire. Pa valjda, jbt, zna koji su to dugovi koje treba vratiti i ko je taj dug napravio, u koje vrijeme. Prosto, on ne može da ne zna odakle određeni dug, kako je utošen određeni novac. U krajnjem slučaju, ove silne revizije koje je pominjao ukazale bi mu kad je kinta isparila.
Jedini koji se pitanjima ‘o kinti’ treba obasuti je Lukić, i može biti samo da neće da kaže, a u tom slučaju je jasno da je i on u istoj ekipi kao i banda koja nas je dovela do prosjačkog štapa (ko god to bio, a Lukić mora znati ko je to).

Reply
milos јан 23, 2012 at 19:17

Hiljaditi put, a to si mogao vec da procitas na ovom sajtu, sam Lukic je hvalio Miskovica!Imas internet, pa proveri.

Reply
deki јан 23, 2012 at 15:34

Ma prosto ko pasulj… Svaki naredni predsednik koji je dolazio posle Dzaje je uvek na realno dugovanje dodavao jos malo… Znaci u startu je krao… Ne moze drugacije da se objasni jer su svi tvrdili kad su odlazili da su na „nuli“ dok su oni vodili klub!!!!

Reply
Dejan јан 23, 2012 at 15:28

Ne valja ti ova izjava doktore,mnogo praznina ima tako da vjerujam da ste ovo dogovorili TI i PROFESIONALNI NAVIJACI – uz obostrani interes!!!

Reply
delija јан 23, 2012 at 15:13

da rezimiramo. kada si dosao dug je bio 11 miliona, imao si tim koji koji bi i sa bilo kim na mestu predsednika uzeo 2 titule, tim koji je bio 10 puta bolji od partizanovog koji je usao u ligu sampiona, taj tim si prodao za 50 miliona, a dug se povecao na 13. i to bi bilo oprosteno da si doveo pregrst mladih igraca za te pare i ostavio tim koji ce vredeti 100 miliona, ali cekaj, sta si ti uradio? doveo si 15 kanti za 20, 30 miliona a koji su kasnije prodati za ukupno milion. i ti si spasao moju zvezdu? stidi se i ne dolazi vise na marakanu. bio si dobar igrac, legenda ali ti si unistio zvezdu.

Reply
Aston јан 23, 2012 at 14:06

Posto vidim da svi kao znate iformacije molim da mi se kaze od koliko toliki novac se spominje od trasvera 40 000 000 za tu generaciju koju pricate,Basta,Jankovic,Zigic i ostali. ajde kazite gde su tih 40 000 000 miliona ja nemogu nikako da provalim.Zna li neko transvere za tu generaciju koliki je po igracu i kako su koga prodali?

Reply
ALO BRE!!! јан 23, 2012 at 14:03

Ovde se ne zna ko koga laze i ko vise krade !!! Kad je Dzaja odlazio bili smo skoro na nuli milion evra gore dole, tako je barem rekao Dzaja. Kad je Piksi dolazio, Piksi kaze dug je zatekao na 8 miliona evra koji je posle narastao na 12. Kad je otisao Piksi i kad ga je zamenio Toplica Spasojevic, Toplica kaze da je zatekao dug od oko 16 miliona evra. Otiso je i Toplica koji kaze da je dug i dalje 16 miliona i dosao je Den Tana. Den Tana kaze da je zatekao dug od preko 20 miliona evra. Kad je oteran Den Tana, Den Tana kaze da je dug povecan za oko 5 miliona zbog neisplacenih plata igracima koji su stvarno primali ogroman novac sto znaci da je dug 25 miliona bio kada je on otisao, tako je barem Konobar rekao. Dolazi Lukic i kaze Lukic dug je 30 miliona evra, pa Lukic smanjuje na 25 miliona evra, pa onda Stefanovic posle 2 ipo godine kaze da je dug preko 32 miliona evra sto znaci da je mozda i drasticno veci ! SMESNO je sto sto je svako zatekao dug koji je veci nego sto je onaj dug o kojima su pricali bivsi predsednici posle odlaska. I zalosno je to sto se svako vadi na to kako niko od njih nije povecavao dug i kako je to krivica bivsih uprava i predsednika !!! Sta onda da ocekujemo kada ode Lukic, opet ce neka budala reci kako je dug veci nego sto je rekao Lukic ili Stefanovic kada su odlazili. OVO JE SRAMOTA DA SE NE ZNA NI KO JE NAPRAVIO DUG, NI KO JE KOLIKO KRAO, NE ZNAMO NI KOLIKO SADA DUGUJEMO!!!!!

Reply
Aston јан 23, 2012 at 14:21

Neznam sta ti nije jasno to je prosto

Ako uzmes u obzir za odrzavanje stadiona za plate svih zaposlenih struja voda ,kamata rate od kredita i kazes za sve troskove zvezdi treba 8 000 000 eura da se odrzi na godisnjem nivou.

e tih 8 000 000 x 5 godina ti je 40 000 000 milina eura

I kad nemas sta da prodas i kad ti igraci pobegnu dug se samo mnozi

Pa vidi koliko je zvezad kupila koliko prodala pa nadji balans. zasto smo u minusu toliko i koliko, Ovo sam ja onako ti napisao,a ovo nista nemora da znaci ovo su prepostavke

Reply
sabbath јан 24, 2012 at 07:17

Postoje i sponzorski ugovori,a to nije samo jedan sponzor vec vise njih,postoje karte(ma kolko mizeran prihod od njih bio),postoji makar 2miliona evra prihoda od prodaje igraca,imas i TV prava ima gomila drugih stvari koje jos donose novac klubu.Ne funkcionise se samo od prodaje igraca!

Reply
Dusan јан 23, 2012 at 14:28

Druze jedina razlika od svih njih je sto Lukic kad bude odlazio a to je na leto ima da napravi tacan presek koliko kome i sta se duguje …..a ostavi ce iza sebe jedan stabilan klub (ne u smislu finansija) vec u smislu jake omladinske skole jakog marketinga jakih sponzora i konacno se radi planski dovodjenje igraca (zasluga Robija) jedina greska mu je bio Adzic ali svi znamo odakle je on dosao i ciji je to covek.

Reply
ZORAN PRAVNIK јан 23, 2012 at 12:37

Zavrsio sam prava pre dve godine pa bih zeleo da ovde pojasnim neke stvari u koje vidim da se mnogi ne razumeju.1.Udruzenje gradjana Delije sever je postavilo Stojkovicu nekoliko pitanja preko sredstava javnog informisanja i potpisali se kao Delije sever. 2.Ko su ti bezimeni ljudi koji stoje iza tog potpisa ? Ko su ti ljudi koji optuzuju nekoga bez dokaza samo na osnovu neproverenih informacija i prica? Stojkovic je odgovorio na pitanja i to na isti nacin kako su i postavljena preko sredstava javnog informisanja. I sta je tu sporno ? Nekima se odgovor Stojkovica ne svidja jer su valjda ocekivali da on kaze da gospodo ja sam uzeo novac i tako potvrdi njihove nedokazane optuzbe.Evo i saveta kako da se do istine dodje. 1. Ti koji su postavili pitanja i koji se kriju iza potpisa Delije sever da angazuju dobrog advokata,podnesu krivicnu prijavu i na istu se potpisu. 2.Krivicna prijava mora da sadrzi i dokaze koje mora da predoci onaj ko je prijavu i podneo jer u suprotnom je tuzilastvo nece uzeti u razmatranje i nece podici optuznicu samo na osnovu kafanskih prica. 3. Prvo osnovno javno tuzilastvo se nalazi u Beogradu u ulici Savska 17-a palata pravde i cini mi se da je na sedmom spratu. 4.Ako je Stojkovic ucinio to sto ti “potpisnici“ saopstenja tvrde onda je to krivicno delo ZLOUPOTREBA SLUZBENOG POLOZAJA za koje je zaprecena kazna veoma velika, a tuzilastvo ce vec znati na koji nacin ce to biti i utvrdjeno 5. Ovo je jedini put i nijedan drugi ne postoji da bi se necija eventualna krivica utvrdila. 6.U suprotnom Stojkovic moze da tuzi te koji su saopstenje izdali za krivicno delo KLEVETA i za to naplatiti pozamasnu sumu novca. 7. Ako mislite da je pravda u Srbiji nedostizna,da je sudstvo korumpirano, pravdu mozete potraziti i na medjunarodnom sudu u Strazburu. Nadam se da je sad mnogo jasnija situacija, jer ne mozemo bas svi da budemo pravnici i tumacimo zakon onako kako to nama odgovara.

Reply
... јан 23, 2012 at 12:58

Druze, svako ko je makar nekoliko puta bio na marakani, zna ko su ti ljudi koji stoje iza imena „Delije sever“

Reply
ZORAN PRAVNIK јан 23, 2012 at 13:05

Ja sam pricao sa pravne strane,jer nijedan sud nece da prizna potpis “Delije sever“ a to sto vi znate ko su ti anonimni ljudi to je vasa stvar i to sud i tuzilastvo ne zanima. Kada u sudu podnosis bilo kakav podnesak,tuzbu,krivicnu prijavu,zalbu to mora biti potpisano punim imenom i prezimenom,adresom stanovanja jer ce u suprotnom sud i tuzilastvo odbaciti takav podnesak. To je sa pravne strane a vi nastavite da se igrate prava i pravnika.

Reply
fratria1389 јан 23, 2012 at 13:21

Kao prvo Delije su pitale „Gde su pare“ nisu rekle ukrao si. Tako da i da hoce ne moze da ih tuzi za klevetu. Kao drugo, pricas o dokazima kako da se do njih dodje pa to ne mogu delije da rade, Drzava je ta koja treba finansisku i svaku drugu inspekciju da salje u klubove da se to proveri, ali sve je to povezano to nije samo problem u Zvazdi vec u mnogim klubovima.

Reply
ZORAN PRAVNIK јан 23, 2012 at 13:28

“- Da objasni odakle dug od 20 miliona evra nakon njegovog odlaska, ako se zna da je preuzeo klub sa pet miliona evra duga! Takođe da objasni kako je onda moguće da dug na kraju njegovog mandata bude toliki, ako se zna da je prodao igrače u vrednosti od 40 miliona evra!“ EVO TI DEO SAOPSTENJA ako si zaboravio. Svaka dalja polemika je suvisna.

milos јан 23, 2012 at 15:26

Ti isti su clanovi Skupstine i njhova obaveza je izmedju ostalog da brane interese kluba. Obzirom da kao clanovi Skupstinee imaju pravo na uvid u papirologiju, onda na osnovu nje treba da podnesu tuzbu tacka

ma kakav pravnik, ti si smejurija јан 23, 2012 at 16:01

Ja ovde stvarno ne razumem neke ljude. Da i sta se vidi iz tog saopstenj?, da su ga pitali da objasni, nisu ga optuzili da jeste, citaj covece malo sa razumevanjem pa ti se advokat, ne treba ja ekonomista da tebi objasnjavam pravo. Drugo u pravu je covek hoces da izmisljas rupe na saksiji, ti si jedini koji nesto zna

SD јан 23, 2012 at 13:34

1. а да ли ти мислиш да си једини правник и да се једини разумеш у материју,и да си нешто много паметно рекао ? Пре би се рекло да имаш потребу да се правиш паметан измишљањем рупе на саксији.
2. ти “безимени“ нема потребе да се потписују за саопштење овог типа,јер то није њихов лични став већ став читаве трибине.А када се буде подносила пријава(надам се да ће се поднети) против дотичног лажова и једног од уништитеља Звезде,тада ће се та правна формалност регулисати.
3.Стојковић јесте одговорио,формално.У суштини није одговорио ни на једно питање;што је и нормално јер нико неће рећи за себе да је покрао,уништио и сл. већ дипломатски заобилазио суштину,па чак и лагао пребацујући кривицу на Џају.
4.Те наводне кафанске приче нису кафанске приче,за те тврдње постоје докази наравно.Ал то је мање више политичко питање и врућ кромпир који нико не жели да ухвати.Па из тог разлога то питање никада нико није потегао пред званичним институцијама,већ су морале Делије макар путем обичног саопштења.Ал једном ће морати.
5.а да ли ти знаш колико кошта судски поступак у Стразбуру,кад си нам већ тако паметно предложио да се тамо обратимо.

Reply
ZORAN PRAVNIK јан 23, 2012 at 13:40

Veoma lako i efektno bih ti odgovorio bas na sva pitanja, ali ne zelim da ovde nikome dajem besplatne casove prava pa ni tebi. Ja svoje pravne usluge naplacujem po advokatskoj tarifi.Ovim stavljam tacku.

Reply
milos јан 23, 2012 at 15:29

To nije stav tribine!Drugo, sada smo svi koji smo platili clansku kartu deo kluba i neka sprovedu glasanje po tom pitanju i neka onda iznose stav navijaca kluba. To sto se oni profesionalno bave navijanjem, ne daje im za pravo da umanjuju moje pravo da slobodno mislim, podrzavam klub sa Severa, Zapada…na gostovanju itd, a jos manje da govore kako oni koji nisu sa njima su TV navijaci i manje vole klub od njih.

Reply
JLCZ јан 23, 2012 at 16:38

Napravili ste problem tamo gde ga nema. Ako već postoje pojedinci među vama koji ljude sa severne tribine smatraju za ovakve ili onakve, daj, nemojte se onda hvaliti koreografijama i navijanjem koje organizuju „takvi“. Dosta puta sam pročitao termine kao što su plaćenici ili profesionalni navijači, ako već smatrate da je tako, nemojte da dolazite na sever jer je licemerno pljuvati te ljude, a posle deliti tribinu sa istima. Saopštenje predstavlja stav grupe i to je to. A što se tiče osoba koje su se iz amfiteatra preselile na internet da nas uče pravnoj nauci … Šta reći? Da li je neko rekao da je saopštenje tužba? Iza saopštenja stoji grupa, nikakav pojedinac. Svoje pravne savete deli u advokatskoj kancelariji, ne na internetu. Uživajte u lepo odrađenom prelaznom roku i pripremama, nije potrebno da nedeljama komentarišemo nešto o čemu niko od nas ne zna baš previše.

Reply
miki ru јан 23, 2012 at 16:55

Covek nigde nije ni rekao da je saopstenje tuzba i gde si to video ? Zasto izmisljas i lazes ? Smesno je i to sto kazes da iza saopstenja stoji grupa. Mnogo,mnogo smesno. Jedino sto je tacno je da nije potrebno da komentarisete nesto nedeljama o cemu niko od vas ne zna bas previse.

JLCZ јан 23, 2012 at 17:52

Ako neko pokušava da ospori saopštenje navijača u smislu da niko neće priznati potpis na sudu, da se tako ne podnosi tužba, podnesak, žalba, šta onda mogu da odgovorim osim da to nije tužba nego saopštenje? Ali možda sam pogrešno razumeo.

SD јан 24, 2012 at 09:51

чек,је л ти сварно мислиш да то није став трибине већ хир неколико појединаца,и то да се они профи баве навијањем?Ја не верујем да то заста мислиш зато што не верујем да си толико глуп и испраног мозга,већ да се иза тог твог имена крије нека интересна страна па по нечијем налогу пишеш такве глупости!

Reply
fratria1389 јан 23, 2012 at 12:34

e sad, prvo da kazem strasno sam napljuvao „ove“ kad su izbacili Piksija, s` pitanjem ko su oni da to urade Piksiju. i dalje mislim da je to bila greska i da nije trebalo da se to uradi, ali piksi mozda i jeste zalsuzio to? Ajde da stavimo sve na stranu dal je krao ili nije, koliki je dug bio kad je on dosao koliki kad je otisao koga je sve prodao itd. Jedna stvar je tu najbitnija Piksi je za napustio Zvezdu zbog Nagoje dakle draza mu je Nagoja nego Zvezda. Do sada je sto puta mogo da se oglasi sa nekim saopstenjem, da jasno iznese cinjenice, koliko godina je proslo od tad, Verujem da ni njemu nije bilo lako, stizale su kamate i dugovi, ali tada se bar igrala liga evrope i bilo dobrih igraca za prodaju, ne mozete za njega reci da nije znao kako funkcionisu stvari u klubu i da nije znao cega se prihvata, dobro je znao ako nije mogao da se uhvati u kostac nije ni trebao da pocinje. Za ono sta je uradio kao igrac hvala, kao funkcioner bolje da ga nije bilo, neka vise ne prilazi Zvezdi posto je sam odlucio da mu je Nagoja bitnija.
Voleo bih da stavimo tacku na ovu pricu da se ne raspravljamo vise oko njega to samo unosi razdor i deljenje umesto da sad kad smo jedinoj najpotrebniji budemo svi ko jedan.

Reply
Немања јан 23, 2012 at 16:24

Само ћу ти рећи да не узимаш све здраво за готово, поготово не ово последње. Толико само могу да вам кажем…

Reply
Nikola јан 23, 2012 at 12:34

Dzajic, Piksi, Spasojevic i Lukic na suocavanje…
Dzajic kaze da je dug kada je odlazio bio 1 milion evra a Piksi prica o 8 miliona…
TV DUEL ORGANIZOVATI POD HITNO!!!

Reply
MILAN KG јан 23, 2012 at 12:33

ispada da dzaja laze na ovaj nacin piksi direktno optuzuje dzaju da je ostavio du 11 miliona ja verujem dzaji on je na b92 rekao da je klub imač dug milion evra i kad stignu pare za vidica anulirace se dug mislim da piksi laze ne verujem da je dzaja ostavio zvezdu u katastrofalnom stanju PRODAO SI ZVEZDU DRAGANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Reply
milos јан 23, 2012 at 12:19

Sta je sad?! Dobili ste odgovor i niste zadovoljni, sto mu onda niste vi napisali odgovor? Pa imate tu majstore za tako nesto Lukica i Vesica, pa opletite. Sta ste hteli da kaze: da, ja sam najgori covek na svetu, sve sam pokrao i obesite me. Vi dobro znate da za to postoje nadlezni organi, kod kojih uzgred budi receno stoji po nekoliko krivicnih dela koje ste vi nacinili, pa posto imate tamo veze, vi pokrenite postupak protiv doticnog, a ja cu biti radostan da svako ko to zasluzuje zavrsi iza resetaka.

Reply
007 јан 23, 2012 at 13:08

До јуче се скакало да се Џаја врати,а сад сви кличу Пиксија,који упаковано каже да му је Џаја оставио 8 милиона дуга(12 са каматама).По Пиксију Џаја лаже.

Reply
DELIJA_NCZ јан 23, 2012 at 11:28

Da li ste primatili da cim su rekli Lekicu da postoji mogucnost da se vrati u zvezdu, odmah je poceo da reseta…

Reply
Dejan Smederevo јан 23, 2012 at 11:03

Grujo potpuno si u pravu.
Lukic je napravio dug od 15 000 000e! Pa ga niko ne tera iz kluba.Ukaljao ugled i ime kluba. Za tri godine vladavine dotakli smo dno na svim poljima. Gospodo Delije, zasto ne oterate Lukica koji je napravio jos veci dug i koji katastrofalno vodi klub?Zasto ne oterate jos neke ljude iz njegovog neposrednog okruzenja ? Kako je to dug narastao za jos 15 000 000e a uporno govore da ga smanjuju,gde su nam trofeji i zasto nas mali partizan godinama unazad ponizava?Najveci uspesi Lukiceve uprave i njega samog su Marakana tura,moja prva utakmica,budi deo Zvezde,mts pripejd kartica “Zvezda“ za samo 200 dinara,postpejd kartica “Sever,Tokio,Bari“ pa jos dobijes i sezonsku uz taj paket,Noc muzeja,otvaranje novih red star sopova,Proslava Barija,proslava Tokia,otvaranje kafica na zapadu,postavljanje “novog“ semafora,pisanje sramnih saopstenja,svadja sa skoro svim super ligasima…ako sam nesto zaboravio izvinjavam se.

Reply
Darko јан 23, 2012 at 11:29

dragi Dejane, prvo ti predlazem da dobro razmislis… pa onda evo procitaj ovo za pocetak http://www.politika.rs/rubrike/Sport/fudbal/Zvezda-osudjena-na-zaduzivanje-i-propadanje.lt.html! Dug nije povecan, vec reprogramiran! Uporedi tim koji je piksi nasledio i tim koji je ostavio i sve ce ti biti jasno! A ovim intervjuom nije nista konkretno rekao!

Reply
escort јан 23, 2012 at 10:56

Zasto se pravimo ludi, kad znamo da je jedan deo duga napravio onaj advokat koji je vodio klub posle odlaska Dzaje a pre dolaska piksija? Drugi, veci deo duga, namerno su pravili Toplica, Dan Tana, Kozic, Miskovic…ajd da kazem da za Toplicu i nisam siguran da je namerno, ali za ove ostale jesam! Cilj je bio da se sroza klub, kako bi ga Miskovic kupio za male pare. To svi znamo, a pravimo se sad ludi. Zato postujem ovu upravu, nisu se zaduzivali, vracaju dugove, jos isplacuju Suzukija, Janevskog, Lukasa, razne Silve i Fereire, reprogramirali su dobar deo dugova, koji su bili pod zelenaskim kamatama! Uz to, uspeli su da dovedu Lazovica, Adija, Evandra, AK99, Vilotica, Tosica, Paseka, pa sada pola mlade reprezentacije! Gazprom, Hyundai, Telekom…Da nam nije ove uprave i Lukica, ne bi smo ni postojali vise! Setite se da su nasledili klub bez oml skole, sa ogromnim dugovima, tuzbama, kamatama, sa iskljucenim telefonima, vodom, i sa 4-5 igraca pod ugovorom (i to Blazic, Guma i slicni…)a pogledajte Zvezdu sada! A oml skola PRVA u skoro svim kategorijama! Zato dajem podrsku ovoj upravi, jer znam da nece pokrasti klub. I vi se dobro zamislite, na izborima moramo da budemo pametni i pustimo Lukica, Robija i ove ljude da zavrse zapoceto! Najmanje bi nam u ovoj situaciji trebao neki novi Toplica, Tana, Kozic, Miskovic, Micovic….A sto se Pixija tice, mislim da nije pokrao klub.

Reply
aleksa јан 23, 2012 at 11:08

svaka ti je na mestu, sem ono za piksija kako nije krao brate kad jeste , zasto onda ne kaze de su pare samo to trazim, on je samo objasnio za zigica i nista vise a de su tu jos 25 miliona, gde???pojela ih maca…dajte ljudi razmisli te malo nazivate ga legendom a nagoja mu vaznija, jos plus jel se secate kada je izjavio da je on ukinuo delijama beneficije, a sad je priznao da su delije same rekle da nece dinara da uzmu od kluba, dzaja kaze ostavio dug 1,5 a on 8 miliona.. nemojte molim vas samo trzim da razmislite sta pisete. lajkovao sam ti post zbog onog gore sto si rekao

Reply
Neco- Peco јан 23, 2012 at 19:07

mozda je prejaka rijec krao, mislim da nije. Zaradio je dovoljno para a i sada ih zaradjuje dosta al je ne domacinski vodio zvezdu kao da vise nikom nece trebati kad on ode. Vise vjerujem Dzaji nego njemu!

Reply
fratria1389 јан 23, 2012 at 12:02

ne trebaju nam dan tane i toplice ali nam DZAJA treba. s tim sto mislim da i Lukic treba ostati u klubu kao zamenik presednika ili sl. Ali da Dzaja vuce konce.

Reply
Aleksandar јан 23, 2012 at 12:48

Sumnje u Piksija nisu u smislu da je on za svoj interes pokrao novac u Zvezdi, već da je za nečiji interes vukao poteze, i na taj način nas gurao sve dublje u ponor. Znamo svi sa kim se družio i ko je bio bacio oko na Zvezdu, sa namerom da je kupi za male pare. Bilo je tu druženja, krstarenja jahtom itd, i tome sl. E sad da li mu je nešto obećano za uzvrat ili je to jednostavno morao da čini, to je već druga priča. Mislim da je bilo po onoj narodnoj „Dala baba dinar….”. Pričalo se i to da su mu pojedinici, kao npr Keka, pretili i primoravali da njihovi igrači moraju da igraju da bi se bolje prodali. Pominjalo se čak da je bilo i maltretiranja tj. šamaranja u samim prostorijama kluba. U svakom slučaju to je bilo vreme sunovrata Zvezde, i hvala Bogu da smo preživeli i koliko-toliko uspeli da stanemo na noge. Ova uprava sigurno nije idealna ali je barem uspela da nas vrati iz sunovrata i učinila mnogo toga dobrog za našu perspektivu. Nekima je to možda vrhunac mogućnosti jer prosto nisu kapacitet da dalje vode Zvezdu ka većim uspesima ali treba im priznati ono što su do sada uradili i ne treba da budu omalovažavani kada budu odlazili. Nadam se samo da će Džaja ipak doći i pored toga što se neki upinju svim silama da mu to onemoguće. Zvezda je večna a sever i dalje „drži čas” navijačkoj evropi. Komšije tu naravno ne ubrajam jer njih nikada nisam ni smatrao za ozbiljnu konkurenciju, osim na momente i u pojedinim kraćim periodima..

Reply
gruja ue јан 23, 2012 at 10:44

Zasto ne pitate gde su pare Svetozara Mijailovica ( prodao celu zlatnu generaciju 91 ) Dzajica,Den tanu,Toplicu a pogotovo Lukica koji je napravio dug od 15 miliona eura ( a laze kako je dug smanjen ) i koji je doveo klub u najgoru situaciju od osnivanja ?? Zasto stitite Lukica najgoreg predsednika u Zvezdinoj istoriji ? Zasto ne oterate Lukica ? Znaci ovako-Lukicu gde su pare i titule ?

Reply
aleksa јан 23, 2012 at 10:59

evo ja cu da ti odgovorim pare od cele 91 generacije je uzela drzava, a luki je preuzeo zvezdu u najgore moguce vreme kad je zvezda bila pred gasenjem i on je za vreme svoje vladavine monog toga dobrog doneo zvezdi, marketing je 5 puta bolji, dolaze nam sponzori, jos da ima rezultate bilo bi super on je bukvalno spasao zvezdu, preuzeo je kad je najteze bilo kad niko nije hteo,mi smo se zaduzili zato sto ne mozemo da prodamo igrace a kamate na uzete kredite od banke su ogromne, ON NIJE LOPOV,A PIKSI JESTE U TOME JE STVAR!!!

Reply
milos јан 23, 2012 at 12:03

„…jos da ima rezultate“, ahahahahaha, ubi se od smeha, jesi genijalac!Pa i sta cemu rezultati kad je toliko toga ucinio za Zvezdu?!Zaboravio si i da je pre svega PATRIOTA i PRAVOSLAVAC, pa mislim, jedan od najvecih medj Srbljem.

Reply
Realan јан 23, 2012 at 11:24

Da neces ti da budes Lukicev protiv kandidat na izborima,kada ga toliko pljujes. Puna podrska za Lukica.

Reply
Vlada Tosic јан 23, 2012 at 11:38

Prvo i osnovno NIKADA VISE NEMOJ DA OPTUZUJES DZAJU NI ZA STA !!!!! Dzajic je NAJBOLJI IGRAC SRBIJE U 20. VEKU ! Igrao je fudbal kakav sada ne igra niko, a za to je dobijao neke klikere u odnosu na danasnja primanja… JA POTPISUJEM DA JE DZAJIC NA VRHUNCU KARIJERE PRIMAO MOZDA KAO F. JANKOVIC danas… I ZATO I DA JE UZEO NESTO, (a nije) NEKA JE, ZASLUZIO JE SVE TO, I MNOGO VISE !!!!! Drugo ON je stvorio 91 godinu na koju se sada svi DICIMO ! Da nije bilo njega ne bi bilo ni nas ! OVI DANAS BEZ REZULTATA, BEZ TROFEJA, EVROPE, A KAMOLI LS UZIMAJU PARE !!!! Pa vi vidite ocete li opet nesto protiv Dzajica i da je uzeo nesto samo mi je zao STO NIJE UZEO DUPLO ! Posto je zasluzio

Reply
B B R S јан 23, 2012 at 10:10

sad posle ovog odgovara trebalo bi da promijenimo misljenjee o tebi?!?
NIKAD!!!

Reply
Greskac јан 23, 2012 at 11:40

Bas nekoga brigasta ti i tebi slicni misle o njemu. Idi se zavuci u svoju rupu iz koje si izgmizao krijuci se iza tog pseudonima.

Reply
Aston јан 23, 2012 at 09:50

Ja se cesto pitam zasto nas narod ima potrebu da gura nos gde mu nije mesto,pa polovina vas koji ovde pljujete Piksija ili Djaica ili vodje navijaca nije vredno nicega, svi ti ljudi koje vi pljujete su bar nesto uradili za zvezdu bar jednu kartu plate godisnje. A vi gde ste sta ste vi uradili. A ima ko time da se bavi sa dugovima i ko je krao,a ko nije.Ako nema ko to da proveri pa onda nek krade ko hoce,ako nam je drzava na dnu,sta ocekivati dalje. Nijedanm od vas nije odgajio ni jedno malo pile, pa da zna koliko kosta hrana i troskovi,a da negovorimo za jedan klub kome mesecno treba 700 000 da bi licio na klub
Pa pomnozi sa dvanaest pa vidi. 700 000 x 12 jednako je 8 400 000 eura troskovi jednog pprosecnog kluba.

pa sve to pomnozi sa 3 godine da vodis klub 8 400 000 x 3 jednako je 25 200 000. pa sad koliko treba da prodas koliko da dodas, da bi neko bio zadovoljan. Pa jedno srpsko prosecno domacistvo jedva struju plati.

Pa svi ti ljudi koje neko dozvoljava sebi da pljuje su uzeli odsgovornost u svoje ruke da probaju,a najlakse je ovako kao ja sedeti za tastaturom i palamuditi kako treba,a kad je nesto supljo u supljoj drzavi treba sve rupe zakrpiti.

Reply
czv јан 23, 2012 at 09:45

Dzaja kaze ostavio dug 1.5 miliona i trebala da stigne rata za Vidica,a Piksi kaze nasledio dug 8 miliona? Ono sto je potpuno sigurno jeste da neko od te dve nase legende laze,i da je lopov,jer ne mogu obojica da budu upravu. I tuzno je da nas bilo ko od njih dvojice tako pokrade!

Reply
NemanjaS90 јан 23, 2012 at 11:08

Nazalost tako je. I taj neko je Piksi. Taj covek je bio legenda kao fudbaler, i meni je iskreno zao sto mislim da je lopov. Ali to sto je bio odlican fudbaler nije nikakvo merilo kakav je covek. Dzaja je sve rekao na B92, na onoj emisiji. Klub je prakticno bio u plusu kada je otisao. I onda dosao Piksi, i ostali. Ne kazem da je Piksi pokrao sve, ali da je krivac za veliki deo duga, jeste. Pogledajte kakvu je ekipu imao! Rasprodao je sve i ostali u dugu?!

Reply
dr јан 23, 2012 at 09:40

Ma stici ce tebe pravda sinko. Ima da te udari jedan onaj japanski brzi voz!

Reply
nikola јан 23, 2012 at 09:36

piksi lopovee….

Reply
SD јан 23, 2012 at 09:05

већ доказани лажов то поново доказује.Човек се сит исприча са својим новинама(знате оним антизвездашким) а ништа не рече.Готово да ни на једно питање није одговорио,већ речником искусног политичара заобилази суштину питања.Једино што се дотакао Жигића и то је то.Лажов покушава да пребаци кривицу на Џају говорећи о неких 11 мил дуга,искљућеним телефонима,заврнутој води и сл;па ко је луд нек му верује.Све у свему види се да човек нема одговоре на постављена му питања,што ће рећи да су тачне оптужбе на његов рачун!!!
Надам се да ће једнога дана на чело Звезде доћи управа која ће бити довољно смела да изађе у јавност са конкретним подацима против Пиксија и оне Пиксије након њега,и коначно поднети пријаву против тих људи,па да коначно одговарају!

Reply
Ivan јан 23, 2012 at 08:48

Bas me interesuje sta ce reci oni koji su branili doticnog samo zato sto je legenda sad kad je optuzio najvecu legendu Dzaju da je ostavio dug od 11 miliona? I ko sad laze.da l’ Dzajic koji je kod Jugoslava Cosica rekao da je ostavio dug od 1.5m pri cemu su trebale jos da legnu pare od prodaje Vidica ili Piksi koji kaze da je nasledio ovoliki dug? S tim sto se mora uzeti u obzir da je jedan kad je odlazio ostavio tim vredan 30-ak miliona,a drugi grupu bogalja plus par igraca.

Reply
emil јан 23, 2012 at 11:03

ja se secam teksta(intervjua) u vecernjim novostima da je rekao da je otiso zbog mafije u klubu i da nece da neko naredjuje koji ce se igraci kupiti i slicno … pa sad sta je istina …

Reply
ntcz јан 23, 2012 at 12:14

Ево ја ћу да ти кажем. Истина је да је рекао и једно и друго,и вечито тако… А код нас се то зове и дволична особа,а ко је дволичан тај лаже,а знамо сви да ко лаже тај и краде… Сад друга је ствар што смо ми Срби глупи,па нам је прави само онај који лаже,маже и поткрада,а онај који тера правду је вероватно криминалац,ситна душа,или би да се окористи… Шта ћеш таква држава… Ломио си ти гробаре ал’ сад реци где су паре,писки лопове,пикси лопове…

Reply
Ryber Palunko јан 23, 2012 at 15:03

Piksi legendooooooo, piksi legendoooooo…

Reply
Aleksandar јан 23, 2012 at 15:00

Pa to mu je bio glavni razlog kada je odlazio. Sada priča o ponudi koja se ne odbija. Suština je da je radio za matorog Miškovića a sve vreme se družio sa malim Miškovićem, koji je uzgred veliki Zvezdaš ali je isto tako izjavljivao da od Zvezde ipak više voli lovu, u šta ja uopšte ne sumnjam. U pitanju su milionske cifre izražene u evrima i taj dug se nije mogao nakupiti i uvećati samo kao posledica kamata već je tu bilo drpanja na više načina. Niko nije kriv dok se ne dokaže ali mnoge stvari se znaju, i ako Piksi kaže da je čist neka onda uđe u TV duel sa Džajom pa da vidimo šta ko ima da kaže. Bojim se da će i ovo proći, kao i mnogi drugi lopovluci u ovoj državi, po onoj narodnoj „pojeo vuk magarca”.

Reply
aleksa јан 23, 2012 at 08:27

EVO STA KAZE ZA NAVIJACE OVO POSEBNO SIMPATIZERI TREBAJU DA PROCITAJU DA NEKE STVARI BUDU JASNIJE, DA ZNAJU KO STVARNO VOLI ZVEZDU, ZVEZDA IMA SAMO DVE PRAVE LEGENDE A TO SU DRAGAN DZAJIC I RAJKO MITIC !!! – Ова прича треба да се смири. И ја бих могао у неког да упрем прстом, али немам намеру, јер није фер. Поштујем сваког навијача, зато што сам тако васпитан, а не што желим да се улагујем. За мене су навијачи један од два најважнија фактора величине неког клуба. Имали смо коректан однос, какав треба да постоји у сваком клубу. Тачно је да су тражили да буду независни, што је и било најбоље. Јер, навијачи и не би требало да воде политику клуба.

Reply
aleksa јан 23, 2012 at 08:25

evo sta je vas piksi rekao za zurnal procitajte tamo posto je zurnal napravio intervju:– Мене кафанске и кулоарске приче не занимају, нити постоји мистерија. Нисам отеран, нити ми је неко претио, шта више, испоштовао сам сва клупска акта. Прво Управни одбор, па после и Скупштину, на којој сам објаснио где идем. Одлуку сам донео у кругу породице, размишљајући о њој десет дана. Састанак са Јапанцима се десио неколико дана пре дуела са Бајерном, понуда ме је привукла у смислу изазова. Јер, доносила је повратак на терен, где се најбоље осећам, док сам као председник већ достигао максимум. Можда ме је неко видео 20 година у Звезди, жао ми је али ја нисам. Нисам, истина, ни планирао одлазак, тако се наместило. Да сам хтео да одем из клуба учинио бих тог лета, међутим, било би сулудо да сам одбио Нагоју. Показало се да нисам лагао, отишао сам где сам и најавио. Можда неком смета мој вртоглави успех у Јапану, али очигледно имам штофа за тренерски посао….OVAKAV COVEK NAM JE LEGENDA KOME JE NAGOJA ISPRED ZVEZDE

Reply
Ryber Palunko јан 23, 2012 at 15:05

Ne, no ste nam ti i ‘generalštab’ legende.

Reply
armija јан 23, 2012 at 08:23

I sada ispada da niko nije napravio dug i da dug uopste ne postoji, ne znam da li hoce to da nam kazu??? Iskreno mislim da Piksi tu nije nista uzeo, ali isto tako i da je bio slab i nije mogao da zaustavi dolazak mesetara u klub, Miskovica, brace Bambulic, Bozovica i ostalih i da ne sme da kaze sta su oni radili… Poziva se na to sta je rekao Spasojevic kada je dosao… Pa normalno je da njihov covek nece da kaze istinu, radio je direktno za Miskovica i samo su nastavili da uzimaju iz kluba, a kao od prilike je isti dug… I onda kada smo ih koliko toliko sklonili iz kluba, gle cuda, 30 i nesto miliona duga… MA NEMOJ !!! Jednostavno, vredjate mi moju prosecnu inteligenciju, SRAMOTA !!!

Reply

Leave a Comment