Moja Crvena Zvezda
Домаћи шампионатФудбал

Лазовић: „Играм лоше, заслужио сам критике“

Играч од кога у многоме зависи Звездина игра, Дарко Лазовић, ни у наставку шампионата не пружа игре какве се од њега очекују. Млади фудбалер је и сам свестан тога што је и изјавио у разговору за „Спортал“:

Lazovic

„Свестан сам тога да играм лоше. Надам се да ћу изаћи из кризе већ од меча са Новим Пазаром. И екипа и ја играмо лоше, као јесенас, а на припремама смо деловали много боље.“  – рекао је Лазовић и сложио се са изјавом спортског директора Зорана Стојадиновића да Звездина „златна кока“ мора играти много боље:

„Слажем се са директором, критике су нормалне када не играм на нивоу на којем се очекује. Не сматрам да је мислио нешто лоше када је то рекао, већ мисли да вредим. На припремама сам максимално тренирао, али то нисам показао на утакмицама. Надам се да ћу ускоро оправдати поверење и тренера и људи из клуба, иако ми је самопоуздање пољуљано. Тешке тренутке могу да прегрмим само уз њихову подршку.“

Које је ваше мишљење о Дарку Лазовићу? Укључите се у дискусију на МЦЗ форуму!

Повезане вести

30 comments

Djole- Jagodina мар 8, 2013 at 08:28

Lazo ti si pokazao da znas da igras fudbal ali mislim da jos nisi shvatio kad igras dobro a kad lose.Ono sto ja vidim to je da ti u poslednje vreme takticki potpuno pogresno kretanje imas.Sta sam time mislio:Kod svake akcije koju mi zapocinjemo ti stojis iza odbrane protivnika ,pokriven si uvek jednim igracem i nemas dobru pocetnu poziciju da primis loptu ili da se ubacis u prostor pa je tako tvoja brzina bez znacaja…..SAVET: Probaj da izadjes prema nasim organizatorima da primis loptu,odigras neki dupli pas,nekad kad imas prostora ispred sebe kreni u dribling a nekad odlozi loptu pa udji u prostor…Smisao svega ovoga je da budes raznovrstan da protivnik a to je sada slucaj cita tvoju igru pa je lako i da te cuva..Izbije ti dve lopte na pocetku i ti si izgubljen celu utakmicu jer normalno nemas samopouzdanje….Pratio sam tvoje igre probaj da odigras ovako i bice rezultata a tako si igrao protiv bordoa.Visenje izlazaka prema nasim igracima pa tek onda beg……

Reply
Djole- Jagodina мар 8, 2013 at 08:29

VIŠE

Reply
Miki Delija мар 8, 2013 at 06:13

A mi se zaludjujemo da li ovaj igrac vredi 6,7 ili 10 miliona evra!?!? A znate koliko vredi-vredi da greje klupu u ovom ocajnom timu koji vodi mali Murinjo,u ovoj ocajnoj,raspaloj ligi……vreme je za nove igrace…ovi su se „dokazali“ mnogo puta,ne mogu vise da slusam njihove izgovore.Sada im je najnoviji izgovor za ocajne igre i pokazivanje totalnog NEtalenta za fudbal navodni GRC…Ej BREEEE,kakav grc da osecas protiv Javora na Marakani,smedereva,BSK-a i ostale boranije.Nemojte da ste smesni.To kakvi ste „igraci“ govori cinjenica da prvi put u istoriji kluba nije stigla NI JEDNA JEDINA ponuda za nekog „igraca“….Ej BREEEE,ni Kiparska druga liga nije vise za vas gospodo,zapitajte se zasto…..

Reply
milos мар 7, 2013 at 21:04

Gledam ove mucene navijace Steaue kako se raduju sto su pobedili prvaka Evrope, oni ko da ne znaju da klub nije njihov, vec privatan. Sta je to naspram cinjenice da je Crvena zvezda nasa i kada se svaki dan budimo sa tim saznanjem, da smo mi ti koji ga posedujemo!
Do duse, nikada nisam ucestvovao u donosenju bitnih odluka i nisam bio prvak vec ihaha godina,a o Evropi mogu samo da sanjam. Nadam se da i vi tvrdoglavo uzivate u tom divnom osecaju tzv. komad sela, Amerika cela…

Reply
dejca мар 7, 2013 at 23:35

Pa onda su i navijaci M.U mucenici, i njihov klub je privatan… A mi se svaki dan budimo sa sve veci i veci dug 🙂
Prosla su ta vremena o kojima ti pricas!! Zar stvarno mislis da klub u danasnje vreme moze da bude nas a da nam drugi sve placa??? Sto se mene tice, neka dodje covek koji voli fudbal, nebitno odakle je, ulozi novac i neka klub napreduje…

Reply
milos мар 8, 2013 at 02:05

sarkazam, sa velikim s

Reply
Delija Čačak мар 7, 2013 at 20:32

Ljudi nemojte tako.Lazović je sasvim dobar igrač za našu ligu (znam ga dok je još igrao u Borcu iz Čačka). Pad forme je očigledan kod njega,jer on stvarno može mnogo više da pruži od ostalih..Delom je i on kriv,ali delom i Janković.Od kad ovaj dođe Lazo nije pružio nijednu iole bolju partiju (izuzev protiv Bordoa).Stvar je u lošoj taktici koju postavlja ovaj mungos Janković.

Reply
Laki мар 7, 2013 at 20:02

Nije mogao da zaboravi da igra 😛
Na klupu,pa nek dobija sansu po 20 min dok ne udje u formu.
Ili ako je Covic rekao da se titula ne stavlja u istu recenicu sa Zvezdom,onda nek igra,bar da mu cena nepadne.Na leto cao momce.

Reply
mile мар 7, 2013 at 20:01

Lazo, igras lose, ali zato sto ti je Murinjo dao poziciju koja nije tvoja prirodna pozicija. Ne igras samo ti lose, svi ste losi. Za to je kriv trener, a ne vi. Igrate kako vam se naredi. Ti si oduvek bio fudbaler, a ne zabusant. Kako Jankovic postavlja taktiku, dobro ikako igrate. Ovaj put cu plate zaobici. Slosi mi se kad pocne prica o platama… Robi ti je dokazao da si dobar fudbaler. Dok ovaj ne ode ni vama ni nama nece da svane. A i to ce biti jednom. Nece ni njegova doveka. Pozdrav majstore i glavu gore.

Reply
Hijena мар 7, 2013 at 19:57

Problem je u tome sto prvih 11 cine oni koji su to stekli starom slavom. Imali smo pripreme. Na pripremama se istakao mladi Mihajlovic. Mnogi ce reci, kako je davao golove nekim amaterskim klubovima, ali gledajte.. I Mudrinski je igrao protiv istih tih klubova pa nije dao toliko golova a ipak je u startnih 11. Problem je u tome sto je Mudrinski izneo jesenji deo svojim golovima i i sada mora da igra, ali ocigledno da ne pruza partije koje je pruzao na pocetku sezone a i dalje igra. Neka igra onaj ko je bolji u tom trenutku, ko je spremniji za taj mec a ne onaj koji nas je vadio tokom sezone pa mu je sada garantovano mesto iako igra lose. Isto je i sa Lazovicem. Odigrao je extra protiv Bordoa i sezonu pre toga, ali sada on nista ne igra, ne razumem zasto je nezamenljiv. Probaj Cikica koji se dokazao na pripremama da je odlican igrac. Problem je u tome sto neki igraci kao da moraju svaku utakmicu da igraju. Garantujem da ce i protiv Pazara mec poceti i Mudri i Laza iako to svojim igrama ne zasluzuju. Ne kazem da ih sada treba zalepiti za klupu, ali pokazite im da nisu nezamenljivi, da trenutno ima igraca koji su bolji od njih, neka se ohlade malo, pa da vidite kako ce kada osete konkurenciju davati 120% svojih mogucnosti. Ali treba imati onu stvar i staviti Mihajlovica i Cikica u prvih 11 a nas Sale..

Reply
dragan мар 7, 2013 at 18:21

Znaci ovo je strasno kakvi ste,aj sda svako ko je trenirao neki sport zna sta znaci kad se izgubi samopouzdanje,oni moraju da sebore,ali Lazovic je toliko puta doneo zvezdi i sad kad je njegova forma pala(ocigledno od Bordoa)i kad je izgubio na samopouzdanju vi umesto da ga podrzite vi ga samo pljujeteSRPSKA POSLA!!!!!!!!!!!!!!!P.S (razmoslite o ovome)

Reply
delija_md мар 7, 2013 at 18:14

Velika greška što ga nismo na vrijeme prodali. Tu se ne može zamjeriti Lukiću koji ga je svim silama sačuvao, jer da nije bila bi priča da igramo ovako slabo jer smo prodali Lazovića..svako nosi svoj krst sada.

Reply
coa мар 7, 2013 at 17:37

Kad smo zaredjali pobede u pripremnim utakmicama, sam rekao da je sve to lepo, a da se samo bojim ukoliko dobre rezultate postizemo na pripremama da kad se nastavi prvenstvo nece biti dobro, i na moju kao svih nas zalost se obistinjuje neko nepisano pravilo… Ali sta je tu je, ajda da vidimo kako ce iz ovoga da se izdignu, opet ima previse obecanja, mnogo price, umesto da cute i cepaju, oru po terenu, da se na delima dokazuju, oni samo traze izgovore i obecavaju da se ovo vise nece ponoviti, izjave prste svaki dan… uhhh… nadam se da ce i nama u fudbalu jednom svanuti, kao u kosarci, odbojci i vaterpolu, moramo da verujemo u to ❗

Reply
Mladjen мар 7, 2013 at 17:36

Ma lupajte mi minuse koliko god hocete… jedno znajte ni seljak nece da radi, da crnci, i fizikalise ako mu se ne plati!!!

Reply
aleksandar sd мар 7, 2013 at 19:56

Ocigledno nemas babu i dedu na selu pa ne znas.

Reply
Mladjen мар 8, 2013 at 14:02

Ja živim na selu, i znam koliko je krvav seljački dinar! I seljak je nezadovoljan kada nema novca… isto tako i fudbaleri… Nisu dobili pola godine platu!!!

Reply
asfg мар 7, 2013 at 16:16

Lazović je dobar igrač, ali je u krizi. A to je zbog loše postavke. Kod Robija je igrao dobro, a to je zato što je postavka bila bolja. Dobar je on u igri jedan na jedan i dobar je kad ima prostor oko sebe. (Majke mi, ne znam kako drugaqčije da kažem.) Sad lopta bukvalno preskače teren i svodi se na duge lopte, pa šta bude.

Reply
milos мар 7, 2013 at 16:36

pa jeste,on je u krizi od kada je u klubu,na prste jedne ruke se mogu izbrojati njegove dobre utakmice,dajte molim vas,on nikada nece biti ni prosecan igrac jer ocigledno ima potencijal ali nema to nesto u glavi da moze stalno igrati u kontinuitetu dobro vec kako je neko rekao,njegova igra zavisi od horoskopa za taj dan…

Reply
aleksandar sd мар 7, 2013 at 16:09

Vreme je za Abiolu da bude glavni u napadu..

Reply
Mile мар 7, 2013 at 15:42

Zasluzujes KLUPU a ne kritike

Reply
DeckyStrasni мар 7, 2013 at 15:22

ma ne ti ne igras lose ti igras katastrofalno!

Reply
KALIO GULIĆ мар 7, 2013 at 14:26

usporedbe radi; problem je što zvezdini igrači „vole“ svoj klub deklarativno,a crno-bele komšije vole svoj klub praktično,neovisno o tome dali su ponikli ili došli u klub kao gotovi igrači ili „zvezde“,i taj se gard odmah vidi na utakmicama.jer kad praktično voliš klub za koji igraš onda se to vidi i protiv malih a kamoli protiv velekih protivnika.

Reply
DeckyStrasni мар 7, 2013 at 15:26

ne zeleci da na bilo kakav nacin dajem alibi ovim nasima moram ipak reci da protiv njih i nas vecina klubova igra drugacije. nas napadaju a od njihovih igraca stoje po 6 metara daleko dok ovaj tri puta pipne loptu da se namesti na centarsut. potom u kaznenom prostor 2 odbrambena igraca padaju na kolena, jedan se savija ispod lopte, komsiski napadac upucuje traljav udarac glavom. golman umesto da uhvati loptu koja pluta prakticno u vazduhu ( da je propusti ne moze zbog ociglednosti) istu „odbija“ na nogu drugom napadacu koji je naravo smesti u gol!

Reply
marakana мар 7, 2013 at 14:24

i sta sad ? ocekuje da bude po narodnoj “ ko prizna pola mu se prasta „, pa niko nije slep, svi znamo da igra lose ! pravo pitanje je zasto igra lose, i ne samo on vec i neki drugi igraci ( mnogi i ne mogu bolje, to je jasno }. ne verujem da su samo pare u pitanju, jer i oni znaju da losim igrama nece moci da se prodaju,a price o pritisku su glupost i pokusaj trenera da skine krivicu sa sebe.

Reply
Spajic u startnu мар 7, 2013 at 14:07

vidi se da samo hoce pare,pa ne moze kvalitet da iscezne iz njega