Moja Crvena Zvezda
ВажноЕвропска такмичењаКошаркаНајновије

Aрена у црвено-белом сат пре почетка, спектакл у најави!

Meч о којем се причало још летос, када је Црвена звезда добила за ривала грчки Олимпијакос вечерас је коначно на програму. Најаве утакмице већ су саме по себи најављивали спектакл. Бројне видео-најаве, добродошлице гостима, планови навијача, чак и изјаве и најаве играча, стручног штаба и функционера показале су да нас чека пријатељски и братски дочек, али и меч у којем Звезда жели победу против освајача две од последње три Евролиге.

Сат времена пре меча, испред Арене су велики редови, унутра је прилично пуно, а поред тога што је највећи број људи у црвено-белом, спрема се и сјајна кореографија.

Будите уз нас и пратите и коментаришите меч у овом тексту!

Идемо, Звездо, до победе у спектаклу!

Повезане вести

29 comments

aca nis нов 8, 2014 at 03:27

Ej, ovo pljuvanje je mnogo mlako, umete vi mnogo bolje to, poceli ste da me brinete. Pomislicu da ste zavoleli Radonjica. Olimpijakos nas je dobio na iskustvo koje grade nebrojeno godina i znanje koje je neosporno, dok kod nas jedino Vilijams ima vise od godine igranja evrolige. Vidi se da su ekipa koja ce da ide dosta daleko. Sto rece jedan gore, moramo da se borimo za top 16 i da uspemo kako znamo i umemo jer bi bila prava steta(NE NEUSPEH) da ovakva ekipa ne ide dalje a igra odlicno. Niko nije kriv sto smo masili bacanja, zicere, otvorene suteve itd. To se zove iskustvo, koncentracija, hladnokrvnost, igranje stotine ovakvih utakmica. E to oni imaju a mi nemamo. Nadam se prolasku u top 16, zasluzili smo borbenoscu i posvecenoscu bar.

Reply
rs нов 8, 2014 at 09:58

iskustvo je iskustvo al znanje je znanje sto ga nas trener u pokusaju nema. sedam dana govori kako treba spanulisa zatvorit. doslisu bez pet igraca spanulis nije igrao pola utakmice i opet mu je dao 15p. da te pitam jel znanje zatvorit jednog igraca ko radonjic msm nije ni u toj namjeri uspjeo ili ko tener grka zatvoris vilijamsa mitrovica i marijanovica do zadnje cetvrtine tri najbitnije karike. jel znanje drzati mitrovica zadnju cetvrtinu na klupi do zadnjih 20sek utakmice. jel znanje drzati vilijamasa koji je imao sut ako se ne varam 3-13 i 4-5 izgubljenih lopti. al zato grk zna ne ide spanulisa ostavi ga na klupi. e to care moj nije iskustvo vec znanje.

Reply
aca nis нов 8, 2014 at 13:35

Da Spanulis tek tako moze da se zatvori, oni ne bi nikad bili prvaci evrope. Nisi ti, ni Radonjic prvi koji to vide odakle preti ta opasnost. To vide svi, ali Spanulis nije dzaba najbolji plej evrolige uz Teodosica. Kao drugo ovaj njihov trener je vec bio ovde sa panioniosom i izgubio i ovde i tamo, pa gde mu je to znanje toliko? Koliko Spanulis moze i ume, ovo je bilo i dobro, odlicno je cuvan. Problem je kod nas sto mi nemamo zamenu za Vilijamsa kad mu ne ide, Jovic jos nije dostigao nivo, a pitanje je i hoce li, dosta je tanak za drugog pleja, dok kod njih igraju i Mancaris i Slukas koji su odlicni za drugog pleja, pritom igraju fantasticno i u odbrani, a to je pokazao i Kacivelis. Pritom imaju i iskustvo i tacno znaju kako da igraju ovakve utakmice, kojim intenzitetom, koliko jako u odbrani i napadu i tacno znaju da naprave poziciju da sutiraju i fantasticno su uigrani i atletski spremni. Njih je vrlo tesko iznenaditi, pogotovo timovi kao mi. Nas je pokopao onaj Agravanas, dao nam je 8 poena, a do sad nije imao neki ucinak, mnogo je mlad i tacno se videlo da njega pustaju da sutira otvoreno, njemu je islo i to je bio x faktor, pritom je igrao kao i svi fantasticno i u odbrani. Ko se imalo razume u kosarku, videlo se koliko Olimpijakos igra rutinski, tacno se zna sta ko radi, i ovakve timove kao sto smo mi pobedjuju na cistu rutinu, tesko da ih bilo ko moze iznenaditi ako se ne opuste. Jos su promenili i trenera, bili su odlicno motivisani i spremni da mu se dokazu, jer nikom se ne ide iz ovakvog tima i svi zele sto vecu ulogu. Jednostavno, mi smo sinoc trebali da igramo iznad mogucnosti i trenera i igraca da bi ovo dobili, male su bile sanse.

Reply
pera нов 8, 2014 at 15:19

Aco slažem se ja sa tobom da su oni vrhunska ekipa sa iskustvom ali mislim da su nas dobili na autoritet kod sudija jer je čak očigledno bilo da su uvek u bitnim trenutcima utakmice pravili blokove za Spanulisa u kojima se centar šetao u bloku kako je hteo. Normalno je da tada odbrana ili pravi faul ili se kasni oko bloka te ovaj lagano šutira. Meni je to palo za oko i mislim da su samo jednom svirali faul u napadu od centra. Dalje uporno guranje Lazića na Spanulisa a videlo se da ovaj protiv Jake ne može da igra jer je brži od njega a Jaka je juče grizao. Još nešto veoma bitno poruka igračima. Ako se bave košarkom i misle da je neko bolji od njih neka batale posao. Recimo Jović dodaje loptu na zadnjem koraku ulaza kad treba da pokida i položi loptu Bobanu koji normalno ne sluti dodavanje ili par puta odustajanje od ulaza. Igrači će negde na strani dobiti tu četvrtu utakmicu ali svojom zaslugom. Trener Radonjić je ponovo pao na istu grešku kao protiv Neptunasa i to nije znanje nego osećaj a i saradnja sa ekipom. I još jedno pitanje kako to da neko može da zatvori sve naše šitere te da ne možemo da pogodimo tri poena na domaćem terenu. Sitnice su odlučile jučerašnju utakmicu i ovo što mi komentarišemo i nije bitno. Bitno je da smo svi mi uz tim koji je i juče ginuo na terenu a to je upravo ono što mi tražimo od igrača. Ponavljam Radonjića neću komentarisati jer se ne vidi nikakav uticaj klupe na formu igrača i njihov napredak. Ima trenera u Srbiji koji bi napravili čudo sa ovakvim timom i ovakvim momcima.

Reply
aca nis нов 8, 2014 at 16:46

Reci cu ti svoje misljenje. Upravo sam i ja hteo to za sudije da napisem, ali sam u prethodnom komentaru zaboravio. Sudije su im tolerisale sve sto je bilo na ivici. Po mom misljenju Lazic je citao Spanulisa odlicno, ja sam bio u prvom redu tribina, to se odlicno videlo i odlicno ga je zatvarao po mom misljenju. Drugo, kad je neko bolji onda je bolji i to je tako. Oni su uigraniji, kvalitetniji i iskusniji, nema sta tu da neko batali zbog toga posao, nismo se predavali, igrali smo koliko smo mogli i to je to. Za Jovica opet ponavljam, nema neki sut, nema neki dribling, nema neki pas, cim prevede loptu, staje sa driblingom i akcija se usporava. Da li je to do samopouzdanja, nedovoljnog kvaliteta, neuklapanja, grca da ne pogresi, to ne znam, znam da moze bolje, pokazao je. To sto ne pogadjamo suteve za tri poena je nedostatak talenta. Mi jednostavno nemamo rodjenog sutera. Svi pomalo, a ustvari niko. Mi smo ove sezone odabrali da imamo visok procenat suta za dva, a a za tri sta uradimo jer i ne uzimamo mnogo suteva za tri po utakmici. Mi imamo mnogo rezerve u Dangubicu, Cirbesu, Jovicu, Dzenkinsu pa cak i Tejicu za kog mislim da je fantastican ali treba ga sacekati. Blazic se polako ali sigurno vraca, igra sve bolje, nadamo se Dangubicu, on ce da ima neverovatan uticaj na igru, vratio se iz povrede, poceo je da igra na visem nivou od Mege gde je bilo totalno opusteno, video sam sinoc da se mnogo nervira sto mu ne ide, ima veliko srce, ima veliki motiv i kad se on uklopi, igracemo 30% bolje jer igra sve od 1-3, fantasticno je inteligentan.

rs нов 8, 2014 at 23:54

vidi jednu stvar niko ne spori da su oni jaci al bili su sve one ekipe jace od patizana pa ih ljudi ladno dobijali. imali su m u d a srce i trenera.sada ti meni fino kazi da su te ekipe bile slabije od grka sada. vujosevicu dati ovu ekipu u onakvoj atmosferi pobjeda se nebi dovodila u pitanje a potpisujem da bi sa ovim timom bio blizu final four-a. sada ti meni lijepo objasni kako to da jovic od onakve igre na SP od jednom izgleda kao pocetnik da ne zna odjednom da organizuje napad a onakve finte prodavao na SP asistencije sve imao al kod naseg nazovi trenera nema.gdje je tu logika? do jovica sigurno nije a i kalinic izgleda jos malo lici na igraca sa SP al i njega ce da utusi. vidis jedna enormna razlika izmedju dva kluba je u tome sto je kod njih trener smjenjen nakon jednog poraza od panate a kod nas moze da izgubi i 10 sto ce se i desiti covic ga nece smijeniti. a znas zasto je to tako e pa bato hoces sponzora iz CG igraces po njihovim taktovima. koliko god on bio los dok ima sponzora iz CG on ce da bude trener. malo se raspitaj tako je to stari moj zalosno al je tako. covica ne interesuje rez vec lova. sve ce biti ok dok ne bude trebalo zavlaciti ruku u svoj dzep e tad ce da nastupi stanje kao u fmp-u igraj sa maldaima pa prodaj a to vec i najavljuje duze vrijeme jer se slavina polako zatvara. njemu ne treba kvalitetan trener i autoritet jer ne moe da naredjuje to je sujeta. covjek ne moze da podnese da je neko bolji i autoritativniji od njega i to nas nece nigdje odvesti. u sustini on se sprda sa navijacima zbog trenera al samo ne znam do kada ce to tako da ide. jbg odmakeh se od teme sva sustina je u tome mi NEMAMO TRENERA. TESKO JE PRIZNATI AL VUJOSEVIC BI OD OVE EKIPE NAPRAVIO KAZNENU EKSPEDICIJU OD KOJE BI I MNOGO VECI TIMOVI STRAHOVALI VELIKI POZDRAV IZ REPUBLIKE SRPSKE

Reply
aca nis нов 9, 2014 at 03:16

Moze biti, ne kazem. To odakle su sponzori, i to ne znam, ja vidim samo kako igramo i kako se ponasamo na terenu. Sta bi bilo kad bi bilo takodje ne znam, mogu da zamisljam da Greg Popovic navija za Zvezdu pa daj da stvaramo tu teoriju. Kad si pomenuo vujosevica, pa tom coveku je trebalo sest punih sezona da prodje drugi krug evrolige, secas li se ili mozda tad nisi pratio kosarku? I to sa igracima koje je mogao da bira po celoj Srbiji, Crnoj Gori i Bosni jer je imao takav budzet. Secas li se toga? A lakse se stizalo do evrolige, to je bilo preko nase lige gde je bio jedini ozbiljan tim. Ne kazem da je on los trener, naprotiv, ali zamisli ti sad da mi moramo nekog da cekamo sest godina na drugi krug evrolige? Ti hoces odmah, ne svidja ti se niko, pretpostavljam da bi ti pola tima letelo napolje protiv Olimpijakosa sa sve Radonjicem naravno. Ali on je tim stvarao dugi niz godina, gledao gde gresi, ispravljao, rastao sa timom, i rezultati su dosli. A pritom zadnje dve sezone nije imao pobedu na gostovanju, od kojih su tu bili i Nanter i Budiveljnik i Brose i ko zna ko jos. A nikad nije igrao dobro kao gost. Sta bi ti izjavio da se to ne daj Boze desi Radonjicu? Ti bi hteo drugu godinu igranja evrolige da se ide u top 8? Znam, hteo bih i ja ali to nije realno. Mi treba da jedemo jos ‘leba da igramo ozbiljno sa takvima. Taj Partizan je sest sezona, mi cemo mozda jednu, videcemo. Uzivaj u evroligi, ni to nije bilo do pre dve sezone, kad-tad cemo moci da se nosimo sa svima, tj. ne kad-tad nego vrlo uskoro, videces, dace Bog. Napredujemo opasno, cekaj Dangubu, Tejica, Voju Stojanovica i videces sta je tim, ali samo strpljivo. Za Radonjica ne znam, nije vrhunski trener ali nije ni los. Skup trener nije resenje, to smo vec iskusili. Olimpijakos je menjao trenera samo da bi se trgao, da bi igraci dobili nov motiv za dokazivanjem, oni igraju isto, bez razlike, dok ako ga partizan promeni, ugasice se, Vujosevic je tamo sve. Nama ne treba ni jedno ni drugo, prema tome ostace Radonjic. Glupo je uporedjivati Jovica u reprezentaciji i timu. On se tamo potosio mnogo, imao bolje saigrace, bolje centre za saradnju, drugaciju ulogu, sve drugo. Mozda ce i kod nas da zaigra bolje. Kod Radonjica niko nije nazadovao, Mitrovica je izvukao, jos neke igrace, pa da vidimo. Top 16 je cilj i ogroman uspeh, verujemo u to.

rs нов 9, 2014 at 14:25

pratim ja kosarku od atlante i OI. a zvezdu malo posle OI al tu je to negdje. znam da je njemu trebalo tih 6 sezona.nije to sporno nista. al su ljudi igrali kosarku ovo sto mi sada igramo nije kosarka sve se svodi daj loptu vilijamsu i marijanovicu i to je to. za mitrovica se znalo i prije radonjica ko prati kosarku i mladje reprezentativne kategorije. i momak je tamo kidao. vidis za razliku od nas oni su uzimali titule i u nasoj i u aba ligi. e u tome je razlika. i kad imaju slabiji sastav odvale nas kad je najbitnije. nemojte samo pocinjat pricu sudije ovo ono koliko smo jaci bili igracki dovoljno je bilo za titule. on nije kalibar trenera za zvezdu. nije taj tip trenera. gubi prelomne trenutke ne zna nacrtat nabad trgnut ekipu. slusao si njegove time out imamo napad i covje suti 50sek odmora i onda kaze odbrana a ides u napad. sta mislis da je on bolji od moke slavnica varas se al covicu ne pase neko ko ima svoje ja i ko je bolji od njega i uspjesniji u sportu. nas sujeta njegova koci. zna on da ovaj nije trener za zvezdu al ga koci sujeta i sponzor. aca trifunovic dejan milojevic nemojte samo da kazete grobar ovo ono svi oni rade za pare. cak mislim da bi i cica sa svojim temperamentom harizmom likom sa svojom karijerom imao veci uticaj na igrace nego on. jer on zna kako se ostvaruju velike pobjede kako je igrati velika takmicenja kako je igrati pod pritiskom kako je igrati za zvezdu partizan e to je pritisak to je tezina posla kojim se bavis. meni ne smetaju igraci smatram da zvezda nije imala bolji tim u nazad 15god. al kad jedan spanulis moze da sjedi na klupi kad ga ne ide moze brate i vilijams. sto nije pokusao sa rebicem kad vec gubis zasto da ne malo mladosti drskosti zelje za dokazivanjem nebi skodilo. pa tejic zasto on nije ulazio u igru mozda na njega nebi toliko obratili paznju ko na ostale. pusti da igraju a ne das im sansu na 20 sek do kraja. sve su to sitnice koje mogu nesto da pokrenu odluce i da pokazu njegov trenerski kvalitet. trebas imati i srce i mu da hladnu glavu nekad brate trebas i da poludis da pokazes emociju da publika prepozna da ti je stalo vise temperamnta krv da prokljuca sako da pocepas ako treba da vide i igraci da je pet do dvanaest

Reply
aca nis нов 9, 2014 at 15:55

Delom si sto posto u pravu, ali delom i nisi. Radonjic je sa tom ekipom ceo dan i zna ko koliko moze, kako to mozemo ti i ja ili bilo ko? Slazem se za Gurovica, mislim da ce biti odlican trener, i sto je najvaznije obozava Zvezdu. Za Mitrovica da kazem, od talenta do igraca za prvi tim je dug put i treba ga napraviti na dobrog, pa koliko ima propalih vrhunskih talenata? Znaci nece biti da se usmerio sam. Vreme ce pokazati kakav je ovo tim i kako ce igrati nadalje.

rs нов 10, 2014 at 13:45

svi mi znamo koliko moze danguba u to smo se sami uvjerili na svojoj kozi prosle sezone a uvjerili su se i mnogi drugi. svi znamo koliko moze i kalina i jovic to smo vidjeli sa reprezentacijom. spomenuo si u nekom kom da su se istrosili na SP e ja ne vidim da se istrosio teo
koliko vidim i rasko je cak i bolji nego kod nas na ovih par zadnjih tekmi i bolji nego u repki vidim i stimac igra odlicno u bajernu svi oni rade po citav dan sa svojim trenerima koji znaju ko kako moze. sto znaci da je to do trenera. svi znamo da radonjic od ovog vise nemoze. covjek je izgubio sve i jednu jacu utakmicu koja je znacila nesto. jednostavno nema taj kliker da bude iznad prosjeka e u tome je poenta. pozdrav iz Republike Srpske

Reply
Daca нов 8, 2014 at 01:10

Odbrana Olimpijakosa se u potpunosti podredila Vilijamsu, odradili su posao fantasticno, medjutim, to je istovremeno bila sansa da konacno Djenka eksplodira, ali dzaba…od njega ni traga ni glasa

Reply
moravac нов 8, 2014 at 00:30

Stara Srbska izreka kaze: -„Ako smo braca,kese nam nisu sestre“. Izuzetno cenim i postujem Grcki narod.Secam se devedesetih kada su jedino Grci slali shlepere hrane,lekova,svega potrebnog,dok smo bili pod sankcijama. Hvala ima na tome i to ne treba zaboraviti. Volim,cenim i postujem Olimpijakos. To su nasi sportski prijatelji kao i Spartak Moskva. Ono sto ne mogu da shvatim je da vise od pola utakmice, mi pevamo u slavu Olimpijakosa a nasi momci pokusavaju da se izbore protivu izuzetno fizicki mocnog protivnika na terenu i protivu sramnog sudjenja!!! I ako je za bracu iz Atine,mnogo je!!! Ukoliko se ovako nesto ne ponovi u Atini u revansu i ako navijaci Olimpijakosa ne pevaju pola utakmice nase pesme,bice mi dovoljno da shvatim(mada i sada kapiram) da smo veceras ispali veverice,naivcine i da smo radili u korist vlastite stete. Od samog starta,svi smo ovde bili slozni da se domaci parket MORA BRANITI I ODBRANITI PO SVAKU CENU ukoliko zelimo medju sesnaest najboljih u EL. Ono sto je bila nasa najveca snaga u dosadasnjim utakmicama u Bg,je pakao Arene gde su pali Galata i Valensija. Veceras smo se odrekli tog oruzja i doziveli poraz!!! Ima li koga zadoljnog ovakvim ishodom?!? Ja sam OGORCEN!!! Veliki je ulog u pitanju,veliki novac za nase uslove nosi plasman medju 16. a mi se igramo i olako se odricemo najjaceg oruzja?!? Toliko o tome. I jos samo jedna stvar. Da li nasem „treneru“,makar u magnovenju,onako uz put, padne na pamet da makar pokusa da protivu ovako mocnih skakackih ekipa odigra sa dva centra?!? Da npr. Cirbes pomaze pri odbrani od pika a da Bobi cuva reket?!? Kad vec nemamo treceg skakaca u sastavu,moje je skromno misljenje da smo veceras MORALI probati tom varijantom jer mi je prosto neverovatno da 2,03. visoki Danston i Petvej lupaju blokade dvadeset centimetara visem Bobiju?!? Suludo,jel da? Ali, nas Radonja i to moze,uverili smo se u to. Sve u svemu,ne treba padati.Olimpijakos je tip ekipe koja nama nikako ne odgovara.Skocni,snazni i za nas prebrzi. Vec protivu Laborala ocekujem bolje izdanje.Treba ostati jak i chvrst!!! Cekaju nas cetiri gostovanja i dve Arene. Igraci moraju uciniti sve da nas uvedu u Top 16. Iz prostog razloga. Suvise su kvalitetni da bi zavrsili EL na ovom nivou takmicenja. Cak i pored cicnjenice da na klupi sedi Radonja. Pozdrav braci sa SEVERA!!!

Reply
pera нов 8, 2014 at 15:29

Potpisujem svaku tvoju reč. Mentalitet nas Srba je lako pročitati samo bih dodao da drčni i bezobrazni prave dobre rezultate. Mi u ovoj utakmici nismo imali dovoljno raspoloženih igrača da je dobijemo ali da bismo pobedu zaslužili moramo biti i drčni i ambiciozniji od protivnika iako je on iskusniji od nas. Ja sam se iskreno postideo straha u očima nekih igrača i odustajanja od prodora što su uostalom njihove glavne karakteristike u igri. Svaka čast Kalina me kupio za sva vremena još da je imao sreće da pogodi par trojki bio bi tas pobede. Radonjića ne vredi komentarisati, zbog njrga me plaši kraj sezone.

Reply
mariachi нов 7, 2014 at 23:04

Sramota za delije! na minus dva oni skandiraju Oli Oli. More mars u grcku! SRAMOTA

Reply
Vopi нов 7, 2014 at 22:25

Evo ih pljuvači jedva dočekali priliku. Šta hoćete vi ljudi? Ajmo odma na tron Evrope. Shvatite da je cilj ove sezone prolaz među šesnaest. Ljudi su nas večeras ubili odbranom i uz onakav fenomenalan šut za tri nismo imali šanse, ne mi nego i mnogo jače ekipe. Drugo Radonja pa Radonja pa kako je to Radonja bitan samo kad se gubi, gde nestadoste kad pobedismo Galatu i Valensiju kako niko ne uputi reči hvale za postavku i igru protiv višestruko skupljih timova? Stvarno ste neverovatni ljudi. Samo napred Radonja dobar je ovo poso, ovi hejteri mogu samo da ti …
Super je stvar što licemeri sa severa ne dolaze na ABA ligu, može opušteno da se uživa u košarci.

Reply
lomi нов 7, 2014 at 22:13

Postovani navijaci KK Crvena Zvezda… Mislim da je posle novog poraza veceras poslednji trenutak da uradimo nesto da trener Radonjic vise nikada ne kroci u prostorije naseg voljenog kluba… Jer ovo sto on radi zaista nema visa smisla.. Zamolicu sve one koji mogu, da predsedniku prenesu utiske da jednostavno ovaj trener nije dorastao poziciji… Ukoliko se taj predlog ne prihvati, onda jednostavno napraviti totalni bojkot utakmica.. Ali totalni.. Sve dok ovaj „strucnjak“ ne ode… Zamolicu sve one koji imaju priliku da naseg „strucnjaka“ pitaju jednu prostu stvar: “ Koja je poenta da trazi time out kada Olimpijakos ima jos 2 sekunde do kraja napada??? To je jos i zalosnija cinjenica nego kada svinja trazi isto na 2 sekunde do kraja meca a gubi 20 razlike.. Posle vise od jedne sezone nas tim i dalje nema nijednu akciju u napadu a slobodna bacanja su i dalje na 50%.. Igraci totalno izgubljeni kao kokoske u magli, a igraju u neverovatnoj atmosferi pred svojim navijacima… Svi igraci stagniraju… Bobi totalno beskoristan, kako u napadu tako u odbrani… Vilijams je imao lose vece, ali je „strucnjak“ kriv sto nema odgovor na ovakvu situaciju… Jednostavno, zakljucak je sledeci „ON MORA DA ODE“!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, ili prostije : „ILI ON ILI MI“.. Od mene toliko.. Mogao bih jos toga da kazem ali nije vredan toga… BORNING LOSER… Pozdrav svima..

Reply
Hez нов 7, 2014 at 21:02

Nije mi krivo što smo izgubili, i pre utakmice sam rekao da nam je iz četiri meča sa Olimpijakosom i Valensijom plafon jedna pobeda. Krivo mi je što je Olimpijakos ovako lošom partijom rutinski dobio i što smo opet platili ceh trenerovom neznanju.

Reply
Luka нов 7, 2014 at 20:59

Postavka igre je čak i lošija nego što smo očekivali. Radonja je opet nadmašio samog sebe. Grci sve promašili, ali zatvorili Vilijamsa i to je očigledno dovoljno da se dobije ekipa koja ima svega tri akcije u napadu.

Reply
Delija mp нов 7, 2014 at 20:58

Vilijams se ispromasivao za ceo zivot.U drugom poluvremenu je sve promasio ,cak i sva tri slobodna bacanja ni jedan poen nije dao a imao je dosta suteva,tako nesto se ne prasta u evroligi.Inece nisu nas nadigrali nesto posebno.Igrali smo odlicnu odbranu veci deo meca.Slobodna bacanja moramo da popravimo,mora puno da se radi na tome,promasili smo 9,da smo dali polovinu pobedili bi

Reply
balja нов 7, 2014 at 21:17

Zar smo mi osudjeni da gubimo sve ovakve utakmice. Opet je bilo 25 sekundi i opet niko ne kapira da mora prvi kontakt da pravi faul. E moj Radonjiću blago nama sa tobom.

Reply
rs нов 7, 2014 at 20:30

nevidjena bruka ljudi se sprdaju sa nama al najveca sprdanja od svega je sto se covic sprda sa nama navijacima drzeci ovu pojavu na klupi al moze mu se ipak je to njegov klub ima svo legitimno pravo e moja zvezdo

Reply
rs нов 7, 2014 at 20:28

hocete objavit ijedan komentar

Reply
marko нов 7, 2014 at 20:23

A mi se kao lazemo… A svi znamo, da je Vilijams = Zvezda! Zatvoris Vilijamsa (flaster), i mi ne mozemo da se sastavimo! Tj. napad ne postoji! Prosle godine nas je ubijala zona… Ove, nas ubija sto zavisimo od jednog igraca…
– Da li mi imamo neku akciju? Ili se sve svodi, spusti loptu Marjanovicu, ili idi na individualno, tranzicija…!?
E moj Radonjicu, nikad od tebe trener! Dve godine ako se ne varam, a ti akciju nemas u napadu!

Reply
rs нов 7, 2014 at 20:23

ljudi su bez cetiri igraca peti otisao spanulis pola utakmice ne igra i opet 15 razlike pa sta bi bilo da svi igraju sramota bruka ispod prosjecan tim dok ga vodi radonjic nikad nista necemo osvojiti dok je on tu nije ni cudo sto se sprdaju sa nama sledeca sezona

Reply
rs нов 7, 2014 at 20:16

ovaj nebi mogao da vodi ni kk findo iz doboja kakav je strucnjak vi gospodo igraci razmislite za koga igrate i kako igrate. a ovaj bi upropastio i brajanta kakav je strucnjak. kalinic jovic u reprezentaciji igraju fenomenalno samo u zvezdi nemogu igrat dangubic u megi fantastican na nba kampu najbolji samo kod radonjica je u minusu

Reply
rs нов 7, 2014 at 20:13

ispod prosjecna ekipa vidi se ko je trener zatvori dvije najvaznije karike u ekipi i usput i mitrovica uzme ti prednost pod kosem al nas gospodin samo prati jednog igraca ko da je jedan igrac tim

Reply
rs нов 7, 2014 at 20:12

usli ste u utakmicu ko da je prijateljska citavo vrijeme pricate braca ovo ono mozda na tribinama al na terenu ne postoji ni rodjeni brat a kamo li nesto drugo.

Reply
rs нов 7, 2014 at 20:10

dal je moguce da ovaj samo markira spanulisa a ne brine za ostale. pa gospodine logicno je da se jedan igrac pusti da igra ne moze sam da da 70 poena pokazao si svoje znanje

Reply
Aleksandar MKD нов 7, 2014 at 19:02

Moram da spodelim radost sa VAMA!!
Starsan ambient, vrlo sam ponosam sto sam Zvezdas_Delija. SRECNO

Reply

Leave a Comment